Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2004 #1 Skrevet 17. april 2004 Det har jo vist seg at en del her inne stadig er på utkikk etter lettvinte løsninger for å kvitte seg med et par kg.I den forbindelse vil jeg gjerne få anbefale et middel jeg i dag oppdaget: Hårkuren K-pac fra Joico! Jeg påførte denne i morges og lot den sitte i en halvtimes tid.Den kvalmende bananlukten tok øyeblikkelig fra meg apetitten, og selv nå, mange timer senere, stinker håret mitt banan, og jeg er ute av stand til å spise noe som helst-apetitten er borte vekk..
Diaz Skrevet 17. april 2004 #5 Skrevet 17. april 2004 Løper og kjøper 4 pk hårkur nåååååååå.............
Gjest Ethereal Skrevet 23. april 2004 #10 Skrevet 23. april 2004 det er HELT sant, den lukter ekkelt, kjemisk banan, og fungerer utmerket som brekkmiddel :o Uansett hvor bra den er, blir den aldri i livet kjøpt om igjen hos meg.
NullHull Skrevet 23. april 2004 #11 Skrevet 23. april 2004 Kjære la bohème. La meg anbefale denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=76415
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #12 Skrevet 23. april 2004 Nullhull:Det der var litt slemt Men det er egentlig ikke banan i seg selv jeg har noe i mot, men den ekstremt ekle, kunstige bananlukten. Dessuten er det jo ikke alt vi spiser vi vil ha i håret..jeg er veldig glad i f.eks risotto, men ville nok ikke bli spesielt begeistret for en sjampo med fake risotto-duft
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå