nv Skrevet 17. april 2004 #1 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg har aldri sett for meg at jeg skal ha så mange brudepiker, men vår lille datter er jo selvskreven som brudepike. :-) Det er bare det at hun egentlig er for liten til å greie denne oppgaven alene (fyller 2 år én måned etter bryllupet). Hun har en kusine på åtte år som hun kunne dele oppgaven med, men da må den andre kusinen på fem år også være med (disse to kusinene er søstre). Og da blir det plutselig mange brudepiker.. Med til historien hører også det at disse to kusinene er veldig opptatt av bryllupet og har nok drømt om en brudepikerolle. Vet noen snakker om å la brudepikene gå sammen inn først, før bruden kommer med sin far. Hvordan ordner dere dette? Har dere en god løsning å gi meg? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 17. april 2004 #2 Del Skrevet 17. april 2004 Synes du skal bruke alle 3 jeg.. Ellers blir det fort litt urettferdig, om bare den ene av kusinene får bli med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 17. april 2004 #3 Del Skrevet 17. april 2004 Hva som tilsier at en jente på to år ikke klarer oppgaven? "Oppgaven" må jo tilpasses hennes alder. Hva forventer du av brudepiker da? Hva er brudepikens oppgave på en slik dag, mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 17. april 2004 #4 Del Skrevet 17. april 2004 Må datteren din ha noen oppgaver ? Vesla fyller 2 rett før bryllupet, ho skal få være med, og ha fin brudepikekjole, men ingen oppgaver. Har ho lyst til å gå foran eller bak oss på selve dagen, er det bare koselig, men ikke noe vi legger opp til. Det blir mange mennesker og mange fremmede, og noe jeg ikke vil ha er en 2-åring, som plutselig forsvinner under kjolen til mamma.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 17. april 2004 #5 Del Skrevet 17. april 2004 Må datteren din ha noen oppgaver ? Vesla fyller 2 rett før bryllupet, ho skal få være med, og ha fin brudepikekjole, men ingen oppgaver. Har ho lyst til å gå foran eller bak oss på selve dagen, er det bare koselig, men ikke noe vi legger opp til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nv Skrevet 17. april 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 17. april 2004 Oppgaven er jo rett og slett å være brudepike da, trodde det kom klart frem jeg. Planen er at hun skal gå inn sammen med oss, men dette ser vi jo helt klart an. Dette er en dag der hun er en av hovedpersonene, og det er selvfølgelig av høyeste prioritet at hun også denne dagen skal ha det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 17. april 2004 #7 Del Skrevet 17. april 2004 Oppgaven er jo rett og slett å være brudepike da, trodde det kom klart frem jeg. Men hva innebærer det å være en brudepike da? Hvilke oppgaver har brudepiken? Og er disse oppgavene uforenelig med å være to år? Kan hun holde en av dere i armen, eller sitte på armen til en av dere? mange muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nv Skrevet 17. april 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 17. april 2004 Brudepiken oppgave for oss er kun det å gå inn med meg og pappa. Hun skal få sin egen lille bukett. Ikke noe dill der hun skal bære ringer på pute eller andre liknende ting. (Med all respekt for de som gjør det slik :-) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 17. april 2004 #9 Del Skrevet 17. april 2004 Brudepiken oppgave for oss er kun det å gå inn med meg og pappa. Hun skal få sin egen lille bukett. Men da vil jeg da tro at to-åringen klarer dette uten at andre og "større" brudepiker er nødvendig. Hun kan jo ev. holde i handa til sin morfar om det blir for "skummelt". Og så kan hun vel "settes av" på fremste kirkebenk under vielsen, eller noe.... Jeg vil ikke tro at det skla være nødvendig at du har med andre brudepiker bare av den grunn... *mine tanker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nv Skrevet 17. april 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 17. april 2004 Det er egentlig akkurat slik vi har tenkt det, at hun enten går foran oss, eller at hun leier pappa. Var bare litt usikker på det, og da er det greit å lufte tankene litt her inne. Det er vanskelig for en toåring å sitte stille en hel vielse, så løsningen blir nok antakelig at hun sitter på første benk. Og vil hun opp til oss så skal hun få lov til det også. Dette er en dag vi absolutt ønsker å dele så mye som mulig med henne. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 17. april 2004 #11 Del Skrevet 17. april 2004 Slik som du forteller det nå, så ser jeg liksom ikke nødvendigheten av å ha med de to andre jentene... Det var det jeg "hengte meg opp i" i det første innlegget, skjønner du - at din toåring fint klarer dette selv - uten å ha behov for hjelp av andre Dere finner helt sikkert en løsning *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nv Skrevet 17. april 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 17. april 2004 Det blir nok som vi har tenkt, kun henne som brudepike. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 17. april 2004 #13 Del Skrevet 17. april 2004 Gjør det dere føler for....Vi skal ha 4brudepiker.. En av de er vår datter hun er 19mnd...Og de andre er 2år,4år,6år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 17. april 2004 #14 Del Skrevet 17. april 2004 Ikke alle 2-åringer vil gå inn kirka før mamman og bestefaren sin, så om hun skal være eneste brudepike bør det leges opp til at hun holder bestefar i hånden. Å ha med de andre to sammen med henne synes jeg er en utmerket idè og antrekk til dem behøver ikke koste skjorta heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 17. april 2004 #15 Del Skrevet 17. april 2004 Vi har 3 brudebarn. Min datter er 1,5 år når vi gifter oss. Hun skal være brudepike. Hun går først inn i kirken. Pappa'n står jo fremme. Om hun gråter, om hun løper, om hun ikke vil - so what? Vil ha henne med, så får vi heller se hvordan det går. De andre brudebarna elsker å passe på min lille datter, de er kun 6 år selv. Så om det ikke går så bra som man kanskje hadde planlagt, så tar ikke vi det så nøye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå