AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Vi har ikke bil, og trenger derfor en liten reisetrille som tåler et barn på minst 15 kg. Jeg har sett på de som Barnevognhuset Rudo har, men det er jo kun oppgitt hvor mye selve vogna veier. Ikke hvor mye vekt den tåler. Det er i det minste slik jeg forstår det. Har dere noen tips til en god, og rimelig vogn? Vi kommer ikke til å bruke det til vanlig men fra barnehagen til hjemmet når barnet er sykt og ikke orker/klarer å gå selv. Anonymous poster hash: c601d...d06
Gjest Marmot Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 (endret) Tenker dere å bruke den om vinteren også? I så fall må dere vel ha litt skikkelige hjul. Denne tåler 15 kg, og er praktisk og god. Den er jo litt dyr for å være en reisetrille, likevel vil jeg anbefale å legge litt penger i det om dere skal bruke den til annet enn kjøpesenter og ferie. Jeg har Babyjogger City Mini GT, og den tåler 30 kg. Den har også gode nok hjul til å kunne brukes om vinteren, om man ikke skal i vei på dyp nysnø. Endret 18. juli 2013 av Marmot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå