Gå til innhold

Etterlysning - fyr med hatt og frakk

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg bor i Bergen.

Av og til ser jeg en fyr som er ganske høy, han går ofte i lang svart frakk og hatt. Han er ganske ung. Han røyker. Sist jeg så han gikk han uten hatt, og da hadde han litt lyst hår. Er det noen som vet hvem han er..som kjenner han igjen? Skulle gjerne møtt han. Jeg har ikke sett han på flere uker, kanskje han er på ferie...

Endret av Serpica
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så da innså du ut at KG var din største sjanse?

AnonymBruker
Skrevet

Varg+Vikernes.jpg

Denn karen kansje? Er en stund siden han spankulerte rundt i gatene i Bergen men han hadde rykte på seg for å ha både hatt og frakk.

Anonymous poster hash: b97f0...166
  • Liker 1
Skrevet

Haha.. jeg har jo merket at det er ganske mange fra Bergen her inne da... hvis jeg ser han igjen skal jeg selvsagt si hei.

Skrevet

Varg+Vikernes.jpg

Denn karen kansje? Er en stund siden han spankulerte rundt i gatene i Bergen men han hadde rykte på seg for å ha både hatt og frakk.

Anonymous poster hash: b97f0...166

Nei, det er nok ikke han der jeg er på utkikk etter du... :)

Skrevet

Så det er ingen som kjenner igjen denne fyren?

Skrevet

Hva slags frakk hadde han på? Kanskje han synes det er litt for varmt for frakk nå. Vi har jo så fint vær for tiden. Hahahahahahahahahahahaha.

Skrevet

Tror frakken bruker å være mørk og går nesten helt ned til bakken. Men ja, det er jo ingen grunn til at han skulle ta den av seg siden det er så dårlig vær...

Skrevet (endret)

Er du sikker på at han ikke er skalla og i 30 årene?

Endret av Evilposelos
AnonymBruker
Skrevet

Synes det var ekkelt du la ut det bildet. I en rettsal siktet for drap, med det smilet. Æsj.

Anonymous poster hash: 75006...c40

• Liker 4
Skrevet

Er du sikker på at han ikke er skalla og i 30 årene?

Sist jeg så han hadde han hår ihvertfall.. Jeg er ikke sikker på hvor gammel han kan være. Mellom 25-33 kanskje...

Skrevet

Tror frakken bruker å være mørk og går nesten helt ned til bakken. Men ja, det er jo ingen grunn til at han skulle ta den av seg siden det er så dårlig vær...

Tenkte mer på om det var en regnfrakk, ullfrakk, sommerfrakk e.l. De færreste bruker vinterklærne sine om sommeren selv om gradestokken viser det samme.

Men hvis jeg ser ham skal jeg be ham registrere seg på KG og ta kontakt med deg. Skal si han har en entusiastisk fan. :sikle:

• Liker 1
Skrevet

Hehe. Det er en litt tynn frakk ihvertfall.. Ok, husk å si ifra hvis du ser han:)

Skrevet

Synd jeg ikke bor i Bergen, for hvis jeg var der skulle jeg begynt å jogge rundt å lete etter han :danse:

"Hei, du har en beundrer på KåGe"

Lykke til, håper du finner han :rodmer:

pS! Husk å gi beskjed hvis du treffer han da, vi vil viiiite :enig::dagens-rose:

Skrevet

Synd jeg ikke bor i Bergen, for hvis jeg var der skulle jeg begynt å jogge rundt å lete etter han :danse:

"Hei, du har en beundrer på KåGe"

Lykke til, håper du finner han :rodmer:

pS! Husk å gi beskjed hvis du treffer han da, vi vil viiiite :enig::dagens-rose:

Ja, jeg håper jeg ser han igjen. Er sikkert større sjanse for å oppdage han igjen når fellesferien er over:) Men jeg vil ikke bli helt stalker heller. Tenkte at det er ikke så mange som går rundt med hatt og frakk, så kanskje det var noen i Bergen som kjente ham igjen...

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken hatt? Flosshatt, sixpence, bowler eller hva?

Skrevet (endret)

Nedsenka%20hatt.jpgKanskje litt som den her. Men nå husker jeg ikke om den var svart eller hva den var...

Endret av Serpica
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg har sett han, men om det er han jeg tror skjønner jeg ikke hvorfor han skulle være noe å trakte etter. :P

Anonymous poster hash: 378ce...547
AnonymBruker
Skrevet

Synes det var ekkelt du la ut det bildet. I en rettsal siktet for drap, med det smilet. Æsj.

Det er ein svartmetallgreie, du ville ikkje forstått.

Anonymous poster hash: 28980...427

Skrevet

Tror jeg har sett han, men om det er han jeg tror skjønner jeg ikke hvorfor han skulle være noe å trakte etter. :P

Anonymous poster hash: 378ce...547

Hvorfor ikke? Folk har jo forskjellig smak... vet du hvem han er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...