Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå vært offisielt sammen med verdens beste mann i èn måned. Da vi først begynte å date gikk ting veldig fort, alt var helt rett fra første sekund. Etter èn uke fortalte han meg at han elsker meg! Jeg var litt mer tilbakeholden, men ventet ikke lenge med å si det selv :rodmer: Vi klaffer helt perfekt sammen på alle plan og har vært sammen hver ledige stund siden vi begynte å date. Jeg har aldri i mitt liv følt slik for en annen person, og han har heller ikke det.

Her om dagen fortalte han meg at han ville gifte seg med meg! Jeg er av typen som alltid har drømt om å gifte meg og stifte familie, litt tradisjonell av meg kanskje, men han har aldri vært inne på tanken før. Nå vil han være med meg for resten av livet! Frieri er nok fortsatt ganske langt unna, men vi vet begge at det er vi som skal være sammen. Alt føles bare helt riktig med denne mannen, og jeg har aldri hatt det bedre før :nigo:

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, vet ikke om jeg bare må få ut min enorme lykke med dere KG'ere :strix:

Andre som har gode erfaringer med at ting går fort fram?

Anonymous poster hash: e036b...381
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er dere under 25 eller?

Anonymous poster hash: 5784c...b95
  • Liker 1
Gjest HappyWaffle
Skrevet

å der kom alderskomentaren

glad på dine vegne :D du er den eneste som kan vite om det er riktig for deg eller ikke :D

Skrevet

Jeg har nå vært offisielt sammen med verdens beste mann i èn måned. Da vi først begynte å date gikk ting veldig fort, alt var helt rett fra første sekund. Etter èn uke fortalte han meg at han elsker meg! Jeg var litt mer tilbakeholden, men ventet ikke lenge med å si det selv :rodmer: Vi klaffer helt perfekt sammen på alle plan og har vært sammen hver ledige stund siden vi begynte å date. Jeg har aldri i mitt liv følt slik for en annen person, og han har heller ikke det.

Her om dagen fortalte han meg at han ville gifte seg med meg! Jeg er av typen som alltid har drømt om å gifte meg og stifte familie, litt tradisjonell av meg kanskje, men han har aldri vært inne på tanken før. Nå vil han være med meg for resten av livet! Frieri er nok fortsatt ganske langt unna, men vi vet begge at det er vi som skal være sammen. Alt føles bare helt riktig med denne mannen, og jeg har aldri hatt det bedre før :nigo:

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, vet ikke om jeg bare må få ut min enorme lykke med dere KG'ere :strix:

Fort fram?

Understatement!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er dere under 25 eller?

Anonymous poster hash: 5784c...b95

Vi er begge 27, og har andre forhold/samboerskap bak oss.

å der kom alderskomentaren

glad på dine vegne :D du er den eneste som kan vite om det er riktig for deg eller ikke :D

Tusen takk!! :biggrin:

Skrevet

Hurra!! Jeg er glad på dine vegne, og også litt (eller ganske!) misunnelig! :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hurra!! Jeg er glad på dine vegne, og også litt (eller ganske!) misunnelig! :)

Hehe! Tusen takk :D føler meg virkelig virkelig heldig :) :)

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Gratulerer! Det er fint å høre om de som er fornøyde og lykkelige på dette forumet også:)

Skrevet

Så bra du har funnet kjærligheten :) Kos deg masse med den og de gode følelsene som følger med! Når det gjelder å elske hverandre, forlovelse, ekteskap etc. Er det viktig å huske på at det tar laaang tid å bli kjent med et nytt menneske. En stormende forelske og god klaff er en best tenkelig start, men ha i bakhodet at videre steg ikke bør tas før ting har roet seg og man virkelig kjenner hverandre. Man elsker ikke et menneske før en elsker både dets gode og dårlige sider, og de dårlige kommer ikke frem før etter at forelskelsen har roet seg ;)

• Liker 3
Gjest KLok av skade
Skrevet

Så bra du har funnet kjærligheten :) Kos deg masse med den og de gode følelsene som følger med! Når det gjelder å elske hverandre, forlovelse, ekteskap etc. Er det viktig å huske på at det tar laaang tid å bli kjent med et nytt menneske. En stormende forelske og god klaff er en best tenkelig start, men ha i bakhodet at videre steg ikke bør tas før ting har roet seg og man virkelig kjenner hverandre. Man elsker ikke et menneske før en elsker både dets gode og dårlige sider, og de dårlige kommer ikke frem før etter at forelskelsen har roet seg ;)

Kloke ord :)

Jeg har nå vært offisielt sammen med verdens beste mann i èn måned. Da vi først begynte å date gikk ting veldig fort, 1)alt var helt rett fra første sekund. Etter èn uke fortalte han meg at han elsker meg! Jeg var litt mer tilbakeholden, men ventet ikke lenge med å si det selv :rodmer: Vi klaffer helt perfekt sammen på alle plan og har vært sammen hver ledige stund siden vi begynte å date. Jeg har aldri i mitt liv følt slik for en annen person, og han har heller ikke det.

Her om dagen fortalte han meg at 2) han ville gifte seg med meg! Jeg er av typen som alltid har drømt om å gifte meg og stifte familie, litt tradisjonell av meg kanskje, men han har aldri vært inne på tanken før. Nå vil han være med meg for resten av livet! Frieri er nok fortsatt ganske langt unna, men vi vet begge at det er vi som skal være sammen. Alt føles bare helt riktig med denne mannen, og jeg har aldri hatt det bedre før :nigo:

Andre som har gode 3) erfaringer med at ting går fort fram?

1) Ingen elsker en annen etter så kort tid.

2)At han går så fort frem, er et faresignal.

3) Jeg har erfaringer med dette, men de er ikke gode.

Oppleves ting som for godt til å være sant, så er det som regel det...

Men det kan jo hende at dere bare er veldig forelsket begge to :)

Håper at det går bra

AnonymBruker
Skrevet

Fort og galskap? Sikkert. Men det kan gå helt bra.

Min mann og jeg traff hverandre første gang en august via felles hobby. Jeg var da sammen med en annen så vi var bare venner. I november ble vi sammen. Forlovet oss i desmber og giftet oss i juli. Da vi giftet oss var det altså under et år sidn vi møttes første gang. Alder: 24 i bryllupet.

Og nei, jeg var ikke gravid. Vi giftet oss fordi vi visste at vi var riktige for hverandre. Hvordan det gikk? Jo, vi feiret sølvbryllup for en uke siden.

Anonymous poster hash: 07ede...748

• Liker 3
Skrevet

Om man er perfekt og ment for hverandre har man allverdens av tid, så hvorfor stresse med å ta det videre? Kos deg på det stadiet dere er på nå en god stund til! Om han er ment så bra du tror forsvinner han ikke uansett ;)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det begynte vel litt sånn med meg og min kjære også. Jeg hadde nettopp gått ut av et kortvarig forhold, og holdt litt tilbake. Men han var så bestemt på at det skulle bli oss to. Og jeg bel jo så smigret over alt han sa. 2 mnd etter vi møttes ble vi jo et par. Han er også sjømann, og før vi ble et par og jeg prøvde å være en realist, så ringte han meg og sa at han hadde ikke tenkt å si dette i tlf, men følte han bare måtte siden jeg hadde sagt det jeg hadde sagt. Og da fortalte han at han elsket meg :rodmer: Men han var også samtidig redd for at han skremte meg når han sa det. Men han virkelig mente det. Etter 2 mnd flyttet vi ilag. Har nå vært ilag i 6 år og er gift :fnise: Og vi har det veldig bra sammen. Vi klaffet veldig bra sammen med engang vi også. Så det kan gå bra fordi det går fort fram. Jeg syntes det gikk vel fort fram, og prøvde å bremse litt, men var ikke sjans.

Anonymous poster hash: b6678...59b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her ble det forlovelse etter ca 6 mnd ilag, og vi er lykkelig gift idag. Dette er 5 år siden, og vi som de fleste andre par har vært gjennom 2årskrisen og hverdagskrisen. Men vi står støtt, og blir stadig nyforelsket i hverandre.

De fleste vennene av oss har bekreftet for oss at er det noen de tror holder, så er det oss. Full klaff. Så får bare fremtiden komme med hva den enn kommer med, vi følte det ble unaturlig å holde igjen når vi fort ble kjent med hverandres dårlige og svake sider, men likevel kunne leve med dem.

1 mnd? Kort tid, men la det gå noen mnd før bryllup da :fnise: Gratulerer, morsomt. Vi hadde den samtalen på dette tidspunktet selv, men frieriet kom ikke før etter ennå 5 mnd fra nå ;) Herlig med nyforelskede par, nyt tiden og pust med magen før dere gifter dere ;) Eneste rådet jeg føler er naturlig å dele, selv om jeg ser dere er eldre enn meg :blomst:

Anonymous poster hash: 4430e...cb7
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dårlige erfaringer med at det går fort og er så intenst i begynnelsen, men det trenger jo ikke gjelde for deg. Nyt forelskelsen.

Anonymous poster hash: 3386a...f07

AnonymBruker
Skrevet

Sånn var det for oss også. 16 mnd etter at vi ble kjærester giftet vi oss, og da var jeg gravid. Nå har vi vært sammen i litt over 16 år, og fortsatt føles det rett. Vi har hatt våre down-perioder, har til og med vært fra hverandre en periode, men alle forhold har bølgedaler og dårlige perioder. At vi fant sammen igjen sier noe om fundamentet vårt (pluss litt flaks og mange tilfeldigheter).

Mange mente at vi gikk for fort fram, men når kjenner man virkelig en person da? Følelser og forhold er ikke konstante størrelser så hvorfor ikke gifte seg mens man er forelsket og fortsatt har trua? Giftemål er ingen "livstidsdom" og det er da nok av de som var sammen mange år før de giftet seg som likevel skilles, så moralen må være at man vet ikke hva framtiden bringer. Kos dere og nyt denne tiden og planlegg ut fra hvordan ting kjennes nå. Så får dere heller revurdere hvis ting endres mellom dere.

Anonymous poster hash: 15eea...150
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi forlovet oss etter tre mnd. som kjærester. I dag er vi gift på 5. året, og har barn sammen. :)

Anonymous poster hash: 5afde...eec
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Så hyggelig lesing, dette blir en glad av :danse: ! Kos dere og nyt HER og Nå og jammen skal du se at dette er noe varig :)

Masse lykke til og nyt sommeren som nyforelsket, ikke mye som slår den følelsen . Klem

Gjest Gjest
Skrevet

Han sa han elsket deg etter en uke men du var mer tilbakeholden? Syns ikke du er tilbakeholden om du sier du elsker noen etter en mnd.

Om noen hadde sagt de elsket meg etter en uke hadde jeg blitt skeptisk og antatt at personen ikke visste forskjell mellom forelskelse og det å elske.

Men det er meg..

At alt er rosenrødt nå er jo ikke så rart, dere har knapt vært sammen enda så da skulle det bare mangle at alt var rosenrødt. Det er vel de fleste forhold i starten

Gjest Gjest
Skrevet

Sånn var det for oss også. 16 mnd etter at vi ble kjærester giftet vi oss, og da var jeg gravid. Nå har vi vært sammen i litt over 16 år, og fortsatt føles det rett. Vi har hatt våre down-perioder, har til og med vært fra hverandre en periode, men alle forhold har bølgedaler og dårlige perioder. At vi fant sammen igjen sier noe om fundamentet vårt (pluss litt flaks og mange tilfeldigheter). Mange mente at vi gikk for fort fram, men når kjenner man virkelig en person da? Følelser og forhold er ikke konstante størrelser så hvorfor ikke gifte seg mens man er forelsket og fortsatt har trua? Giftemål er ingen "livstidsdom" og det er da nok av de som var sammen mange år før de giftet seg som likevel skilles, så moralen må være at man vet ikke hva framtiden bringer. Kos dere og nyt denne tiden og planlegg ut fra hvordan ting kjennes nå. Så får dere heller revurdere hvis ting endres mellom dere. Anonymous poster hash: 15eea...150

Fordi man kjenner nødvrndigvis ikke en person særlig godt selv om man er opp etter ørene forelsket i dem. De fleste forhold er jo rosenrøde i starten. Men de fleste vet at etter en stund når man har bodd sammen så finnes det ulikheter og uvaner man ikke har sett før (fordi man er blind i starten).

Om forholdet mellom meg og sambo ikke var rosenrødt i starten hadde vi vel neppe vært sammen i dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...