AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Har en gammel kompis av meg som jeg har kjent i en god del år. Har hatt litt sporadisk kontakt tidligere og inntil nå nylig gikk det så mye som ett par-tre år siden sist vi så hverandre. Vi har som sagt rota litt av og på, men også hengt sammen/festa sammen uten at det har vært noe mer. For en stund tilbake tok jeg kontakt og lurte på om han ville ta ett par pils, noe han sa ja til. Var veldig hyggelig og endte med at han kjørte meg hjem (dukket opp og kunne ikke drikke allikevel pga jobb morgenen etterpå). Ble med opp til meg og hilste på søsteren min som var hjemme hos meg da. Satt og snakket litt med oss og det var hyggelig, han er en veldig enkel person å snakke med, easy going. Når han skulle gå så sa han hade til søsteren min, sa det var hyggelig å møte henne og "da ses vi sikkert snart igjen". Fulgte han ut til utgangen av blokka og da ble han veldig pågående, tafset litt utenpå klærne osv (jeg var godbrisen og helt med på den). Han skulle reise på ferie to dager etter og lurte på om han kunne komme neste kveld etter jobb for å si hade. Joda, hyggelig det. Han kom og ble veldig fort til intens roting, "hinta" veldig frampå at han ville mer. "Ga" han en handjob og vi tok en røyk og satt og prata og tulla litt. God stemning. Så drar han og sier han skal kjøpe med gave til meg på ferien. Ikke noe jeg forventa meg eller håpet på i det hele tatt, men hyggelig nok det. Så spør jeg han på melding ett par dager før han skal komme hjem om han vil komme hjem til meg på vorsch første lørdagen etter han kommer hjem (skulle være hjemme igjen på fredagen). Ja, det ville han. Er ute på byen fredag og da ringer han, var ute med noen kompiser. Så kommer de dit hvor jeg og venninnene mine var. Fortsatt veldig god stemning. Jeg skal reise til utlandet to måneder til slutten av året og det hadde han sett på face, spør om jeg kan holde av to uker så han kan komme og besøke meg. Sier ja til det, tar det ikke sånn veldig seriøst i og med at det blir sagt når han drakk (folk kan jo si mye rart da). Var på nippet til å ta han med meg hjem, men følte det ble litt feil så han tok en taxi hjem. Dagen etter (lørdagen jeg skulle ha vorsch), tekster vi litt på tlf og han sier han skal ringe meg når han er ferdig på jobb og så komme over. Hører ikke noe fra han og gidder ikke ta kontakt i og med at han sa han skulle ringe. I tolv tiden når jeg er ute ringer han og lurer på hvor jeg er. Han var på et helt annet sted, men tar turen dit hvor jeg er etter at jeg spør om han vil komme bort. Når han kommer til utestedet slipper de ikke flere inn. Han spør på melding om jeg vil komme ut og bli med et annet sted. Jeg var småfull, litt irritert over å ikke ha hørt fra han før på natta og ville ikke gå i fra venninnene mine, så jeg lot være å svare. Noen dager senere ringer han, men jeg svarer ikke. Veldig dårlig gjort, jeg vet... Men jeg ble litt satt ut av han, ble veldig usikker på hva han egentlig holdt på med. Ble rett og slett litt stressa for at han bare ville ha sex med meg, ikke noe mer. Han sendte en melding med bare "hei" på face noen dager etter det igjen og. Svarte ikke på den heller. Så nå sist lørdag (to uker etter sist vi så/snakket med hverandre), sender jeg han en melding hvor jeg spør hvordan det går. Han ringer opp så og si med en gang. Sier han kommer til meg en tur på kvelden når han har ordnet litt div (han er mye opptatt). Han kommer og vi prater og det er hyggelig. Selvfølgelig spør han hva i alle dager det var som gikk av meg, i og med at jeg ikke svarte. Han sa selvfølgelig at det var dårlig av meg og at han lurte på om han hadde gjort noe galt. Jeg beklaget og sa det at jeg ble veldig usikker på om det var slik at han bare ville stikke om vi hadde hatt sex. Han sa at det ikke var det han var ute etter og at om vi hadde hatt sex så hadde det blitt med mye mer enn en gang. Prater og har det hyggelig, ler og tøyser (noe vi gjør nesten hele tiden, har alltid en humor på ting..også når vi tok opp dette). Så ender det opp med intens roting og han har lyst til å ta den lenger. Ender med at jeg "gir" en blowjob. Etter det sitter vi fortsatt og prater og har det hyggelig. Så prater vi løst og fast om forhold (mest om andre i ekteskap/samboerskap med barn), hvorpå han sier at han ikke er klar for å slå seg ned. Han er ikke noen forholdsperson, sier han. Så drar han, får hadekyss osv. Nå holder han litt igjen, merker jeg. Han er "varm" og hyggelig, men er jeg som tar kontakt/initiativ. Har spurt han to ganger om å møtes denne uken, men han sier det er mye på jobb og mye familiegreier denne uka. Men han foreslo og møtes til helgen, så nå skal vi det da... Det som er saken er at jeg ikke er forelsket i han (ennå), men jeg liker han godt og synes han er en flott person. Men jeg er slik at jeg knytter med veldig fort om jeg har sex med en person, og det er en rimelig stor sjanse for at jeg vil falle for han om vi har sex. Men da er jo ikke det noe vits i å ha sex og så falle, om det er helt utelukket for han med forhold... Da ender jeg jo bare med å bli såret. Poenget er det at jeg synes han har sendt så blandete signaler.. Eller har han kanskje ikke det? Han har virket litt interessert; altså han hilste på søsteren min, skulle kjøpe gave, ville si hade, kom og møtte meg med en gang han kom hjem, ville komme på besøk når jeg reiser til utlandet. Men så er han jo veldig på med denne sexen, og i tillegg kom dette med at han ikke er klar for å slå seg til ro... Inntil han sa dette siste så ville jeg trodd at han kanskje var åpen for noe mer om det skulle føre til det. Men nå lurer jeg nesten på om han bare er ute etter en fuckbuddy, noe jeg overhode ikke er interessert i. Da kan vi heller bare fortsette å være venner og henge litt nå og da.. Jeg skal ta det opp med han.. men grubler sånn på det, og helgen er lenge til.. Dessuten er jeg usikker på hvordan jeg skal si det, uten å virke helt gal. For er jo ikke sånn at jeg har lyst til å gå inn i noe nå, men om vi skal ha sex så er det for min del nødt til å være en mulighet for at det blir noe mer. Uff, ble veldig langt det her... Beklager det. Håper på noen gode råd/svar! Anonymous poster hash: 424d4...eea
Kosetiger Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Lyser lang vei at han er ute etter sex. "altså han hilste på søsteren min, skulle kjøpe gave, ville si hade, kom og møtte meg med en gang han kom hjem, ville komme på besøk når jeg reiser til utlande" - det er vel bare vanlig høflighet å hilse på folk, og den gaven ville jeg ikke blitt så smigret av. Med tanke på at det utsagnet kom etter en "hand job". Og at han vil møte deg når du kommer hjem og om du reiser er jo fordi han vil ha sex med deg. Det har han da soleklart bevis med hvordan han roter med deg og tar imot slike "hand Jobs". Det er da ingen seriøse, respektable menn som oppfører seg slik uten å ha hensikter, med mindre dere har avtalt å ha et slikt seksuelt vennskap. Han har til og med snørr sekken med kjetting ved å fortalt deg han ikke er en forholdstype, en klassisk utsagn til en man roter med for å understreke hensikten. Om du derimot ikke er interessert i å ha et slikt vennskap ville jeg møtt fyren og sagt det rett ut, så dere slipper å misforstå hverandre. Lykke til 1
Kosetiger Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Snørr sekken og et klassisk utsagn* prøvde jeg å skrive. Er sent nå kjenner jeg, hehe.
Guybrush Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 Du leter etter bekreftelse på noe mer mens det ellers er masse masse signaler på at han vil ha deg som k****ekompis.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #6 Skrevet 17. juli 2013 Ja, var egentlig det jeg tenkte meg. Bare skjønner ikke hvorfor man må "jobbe" så heftig for å få seg noe.. Han er en kjekk mann som ikke burde ha problemer med å finne noen å ha sex med. Får bare si i fra Takk for svar TS Anonymous poster hash: 424d4...eea
Guybrush Skrevet 17. juli 2013 #7 Skrevet 17. juli 2013 Ja, var egentlig det jeg tenkte meg. Bare skjønner ikke hvorfor man må "jobbe" så heftig for å få seg noe.. Han er en kjekk mann som ikke burde ha problemer med å finne noen å ha sex med. Får bare si i fra Takk for svar TS Anonymous poster hash: 424d4...eea Dette er det vanligste spørsmålet enkelte stiller seg i din posisjon. Svaret er at han jobber ikke, han har det bare hyggelig, henger med folk som er trivelige og tenker at det kanskje resulterer i "noe ekstra". Han har jo allerede fått klå og fått noe seksuelt utav det. I tillegg vet du ingenting om han ikke gjør dette samtidig med flere andre personer.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #8 Skrevet 18. juli 2013 Du gir han jo akkurat det han vil ha da, ts. handjob og bj. Anonymous poster hash: 96366...0ba 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå