Gå til innhold

Når kan man melde seg opp til åpne emner ved universitetet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt når man kan melde seg opp til åpne emner ved universitetet på Studentweb. Jeg er ikke student, men blir det fra høsten av og skal ta åpne emner i tillegg til dem på studieprogrammet mitt. Noen som vet når jeg kan melde meg opp til disse?

Anonymous poster hash: cb135...3a3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først må du ha tilgang til studentweb

AnonymBruker
Skrevet

Først må du ha tilgang til studentweb

Takk for svar. Jeg har tilgang til studentweb pga. jeg var student for et par år siden, men det står at nye studenter må vente med å semesterregistrere seg til semesterstartuken. Gjelder dette åpne emner også da?

Skrevet

Takk for svar. Jeg har tilgang til studentweb pga. jeg var student for et par år siden, men det står at nye studenter må vente med å semesterregistrere seg til semesterstartuken. Gjelder dette åpne emner også da?

Dette gjelder åpne emner også ja.

Gjest JakeGreen
Skrevet

Står veldig tydelig forklart på UiO om det er der du skal gå.

Frist 1. august for å søke, selv om det kanskje ikke gjelder deg som er fulltidsstudent fra før av.

20. august kl 0900 blir ledige emner lagt ut og da er det første mann til mølla. Ha fagkoder og alt klart slik at du ikke bruker tid på det når du skal lete opp emnet ditt.

Ok?

Ok. Bare hyggelig å være til hjelp.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Står veldig tydelig forklart på UiO om det er der du skal gå.

Frist 1. august for å søke, selv om det kanskje ikke gjelder deg som er fulltidsstudent fra før av.

20. august kl 0900 blir ledige emner lagt ut og da er det første mann til mølla. Ha fagkoder og alt klart slik at du ikke bruker tid på det når du skal lete opp emnet ditt.

Ok?

Ok. Bare hyggelig å være til hjelp.

Tusen takk for svar :) Jeg skal gå på UiB. Blir emnene lagt ut 20. august der også? Søker man bare emnene opp via Studentweb da, eller?

Gjest JakeGreen
Skrevet

Jeg kjenner desverre ikke til systemet på UiB.

Send en mail direkte. De er som regel svært behjelpelige.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...