AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Jeg skulle ha siste uke med ferie denne uken, men har vært syk siden søndag med forkjølelse og feber og slapphet, og idag var det første dagen jeg var sinnsykt kvalm. Brekte meg flere ganger, men kastet heldigvis ikke opp. Nå føler jeg meg helt fin fra kvalmen, men er redd det kommer tilbake. Er fortsatt forkjøla og litt varm... Flere som er i samme bås? Anonymous poster hash: 6573e...e71
Gjest Crow Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Ja, hvis det er noen trøst så er jeg i samme båt. Her går siste ferieuka bort i feber og snør (unnskyld folkens ) Hadde en dag som jeg var så kvalm at jeg bare spiste saltstenger og drakk vann. Heldigvis går det over igjen
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Ja, hvis det er noen trøst så er jeg i samme båt. Her går siste ferieuka bort i feber og snør (unnskyld folkens ) Hadde en dag som jeg var så kvalm at jeg bare spiste saltstenger og drakk vann. Heldigvis går det over igjen Bra jeg ikke er alene, da Har du vært syk like lenge som meg? Jeg har vært syk siden søndag. Føler meg så uggen idag, uten at jeg klarer å sette fingeren på det ... men det er vel lurt å vente med å gå ut enda? Skal på jobb mandag, og vil gjerne være frisk til da. Anonymous poster hash: 6573e...e71
Gjest Crow Skrevet 19. juli 2013 #4 Skrevet 19. juli 2013 (endret) Ha ha, så artig! En egen sytetråd for forkjølelse Har vel hanglet i en uke ca...men det et på vei til å løsne nå. Kjenn på hva kroppen din sier deg og la det styre de neste dagene. Husk å drikke godt med væske. God bedring da Endret 19. juli 2013 av Crow
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #5 Skrevet 19. juli 2013 Ha ha, så artig! En egen sytetråd for forkjølelse Har vel hanglet i en uke ca...men det et på vei til å løsne nå. Kjenn på hva kroppen din sier deg og la det styre de neste dagene. Husk å drikke godt med væske. God bedring da Hehe Jeg fatter ikke hvorfor vi blir syke midt på sommeren? Pleier da å være rundt juletider? Til søndag som kommer har jeg vært syk i 1 uke ... føles ut som om jeg har vært syk lenger, egentlig. Håper jeg blir frisk til mandag, for da skal jeg på jobb! Anonymous poster hash: 6573e...e71
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #6 Skrevet 19. juli 2013 Jeg skulle ha siste uke med ferie denne uken, men har vært syk siden søndag med forkjølelse og feber og slapphet, og idag var det første dagen jeg var sinnsykt kvalm. Brekte meg flere ganger, men kastet heldigvis ikke opp. Nå føler jeg meg helt fin fra kvalmen, men er redd det kommer tilbake. Er fortsatt forkjøla og litt varm... Flere som er i samme bås? Anonymous poster hash: 6573e...e71 Er ikke i samme bås, nei. Kjip tid å være litt forkjølet på, men det er også noe normalt og faktisk. Stakk du å sykemeldte deg i løpet av uken da? Kunne jo ha fått en uke med ferie tilbake da. Anonymous poster hash: cc28d...3e4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #7 Skrevet 19. juli 2013 Hadde dette i den forrige hetebølgen i mai. Ille nok å være forkjølet, men å være det i mangeogtjue varmegrader er virkelig helt pyton. Om vinteren kan man i det minste på seg litt frisk luft. Anonymous poster hash: f24b9...87c
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #8 Skrevet 19. juli 2013 Er ikke i samme bås, nei. Kjip tid å være litt forkjølet på, men det er også noe normalt og faktisk. Stakk du å sykemeldte deg i løpet av uken da? Kunne jo ha fått en uke med ferie tilbake da. Anonymous poster hash: cc28d...3e4 Nei, det visste jeg ikke at man kunne. Fikk vite det av noen på onsdag kveld, men da var det for sent... Anonymous poster hash: 6573e...e71
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #9 Skrevet 19. juli 2013 Hadde dette i den forrige hetebølgen i mai. Ille nok å være forkjølet, men å være det i mangeogtjue varmegrader er virkelig helt pyton. Om vinteren kan man i det minste på seg litt frisk luft. Anonymous poster hash: f24b9...87c Har et ganske kjølig rom, siden sola ikke skinner på den siden om kvelden, og kun litt om morgenen. Anonymous poster hash: 6573e...e71
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #11 Skrevet 19. juli 2013 Jaa.... Kjempeforkjølet! Vil du utdype? Hvor lenge og kun forkjøla? Anonymous poster hash: 6573e...e71
Gjest Teta Skrevet 19. juli 2013 #12 Skrevet 19. juli 2013 (endret) Vil du utdype? Hvor lenge og kun forkjøla? Anonymous poster hash: 6573e...e71 Dette er min andre runde med forkjølelse denne ferien. Tett i snuta, trykk i hodet, sår hals, generelt uggen i kroppen. Ikke feber heldigvis, så det går jo greit. Bare usedvanlig kjedelig. Edit: Denne siste forkjølelsen har vel vart i 4-6 dager så langt. Endret 19. juli 2013 av Teta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå