Gå til innhold

Nyforlovet,men ett lite problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har forlovet oss,men ikke satt noe bryllupsdato enda.Når spørr man den personen man ønsker? Men problemet mitt er hvem jeg skal velge,har to gode venninder,å jeg må skuffe en. å det er ikke en hyggelig tanke.Derfor lurer jeg på om man venter men å spørre til datoen er satt.For jeg aner ikke hvordan jeg skal få sagt det.for da har jeg litt tid på meg.Dette går virkelig inn på meg.Klarer ikke å la vere å tenke på det.Typen skjønner jo ikke helt at det er noe problem.Derfor håper jeg noen her kan gi meg noen gode råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er snakk om hvilken forlover du skal velge - er det riktig?

Det er da vel bare å vente til datoen er satt. Trnger jo ikke å velge med en gang en er forlovet.

Skrevet

En venninne av meg hadde 2 forlovere! Det er jo en mulighet!

Uansett, lykke til :-)

Skrevet

Først og fremst: Gratulerer med forlovelsen. :D :blomst:

Begge to kan vel være forlovere. Det er blitt mer vanlig å ha flere forlovere, særlig hvis en ikke vil velge mellom to en er veldig glad i. Alternativt kan kanskje den ene være toastmaster?

Lykke til!

Gjest Embla s
Skrevet

Søsteren min hadde også to forlovere! Ikke noe problem :)

Skrevet

Hei, og gratulerer med forlovelsen. Jeg brukte ganske lang tid på valg av forlovere, spurte lenge etter at datoen var satt. Jeg kom frem til at jeg vil ha to forlovere, og det har løst seg kjempe bra!!!

Skrevet

Tusen takk.

Det var jo fint at det er mulig å ha to forlovere.Jeg får vente med den konkrete avgjørelsen til datoen er satt.Det kan jo vere at ting forandrer seg innen det.Men grublingen er i allefall ute av systemet. :)

Skrevet

Bare husk at bare den ene er forlover på papiret, dvs at bare en av dem skal skrive under på forlovererklæringen. Ellers burde de vel kunne samarbeide greit om utdrikningslag og evt tale eller sang til deg og det andre praktiske på bryllupsdagen.

Skrevet

Vi skal ha to forlovere hver, en av oss klarte ikke å velge og da ble det sånn.

Skrevet

Jeg skal ha to forlovere, og de har skrevet under på forlovererklæringen begge to! Jeg ville ikke velge, og de er strålende fornøyde med å ha hverandre i planleggingen. To hoder tenker alltid bedre enn ett :wink:

Skrevet

Jeg hadde to forlovere og begge skrev under på forlovererklæringen. Jeg ville ikke velge mellom to gode venninner. Den ene av de to satt sammen med meg i kirken (liten kirke og lite plass) og den andre leste i kirken og holdt tale. De delte oppgaven mellom seg med glans. *selv om jeg fortsatt ikke er drukket ut da :wink: *

Skrevet
..... *selv om jeg fortsatt ikke er drukket ut da :wink: *

Ikke jeg heller, men jeg aner ugler i utdriknings-mosen nå altså. Søsteren til min forlvoer og jeg snakka om å ha sånn "pre-før-sommeren-grill-party" :sjarmor: - første helga i mai men Anne svarte bare at "jah, kanskje, spørs når tid mannen min er hjemme" Yeah RIGHT!!! Han har egen bedrift og har INGEN problemer med å "være hjemme"...så jeg begynner sånn smått å bite negler her.... :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...