AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Jobb, pilsing med kompiser, feste, grave seg ned i en bok, jobbe, lese, jobbe, sove, spise, jobbe, sove. Tenke, savne, ensom, sliten, lei, trist, lei seg. Synge med på "halleluja" med tårer i øynene, selvmedlidenhet, skamme seg, kjefte på seg selv, manne seg opp, forsøke å flørte, trekke seg fra forsøket, interessen svikter - ikke egentlig interessert, og hun er et par hakk over meg utseendemessig og relativt kresen, hadde gått til helvete uansett. Jobb. sove. Lage mat. Vaske opp. Jobbe. Sove. spise. trøstespise. Litt til. Fest, gøy i fem timer, morgendagens fyllesyke langt inn i fremtiden før den plutselig er der, og selvmedlidenheten er total. Mer selvforakt for selvmedenlidenheten, som døyves med mer selvmedenlitenhet, fire pils og en pizza. Og litt sjokolade. Nei, mye. Faen altså, her er det ikke mye stabilt følelsesliv å spore. Helvete for noe dritt. Summer of 2013 er faen meg ingen hit, det er bra jævla satans forpult sikkert. Utblåsning. Anonymous poster hash: c236b...a67
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Det er litt av en omstilling ja. Anonymous poster hash: 6e60e...61c
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Føler med deg, er også nysingel og kjenner meg igjen i det du skriver. I det minste kan det bare bli bedre. ( Håper jeg i det minste)Anonymous poster hash: 3f2f6...097
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 En situasjon kan alltid bli verre. Anonymous poster hash: 6e60e...61c 3
Purple Diamond Skrevet 17. juli 2013 #5 Skrevet 17. juli 2013 En situasjon kan alltid bli verre. Anonymous poster hash: 6e60e...61c Uff 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #6 Skrevet 17. juli 2013 En situasjon kan alltid bli verre.Anonymous poster hash: 6e60e...61c Blir i det minste sex på hunden da http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/tongue1.gif' alt=':P'>Anonymous poster hash: 3f2f6...097
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #7 Skrevet 17. juli 2013 Blir i det minste sex på hunden da Anonymous poster hash: 3f2f6...097 Kanskje det var en tispe og? Anonymous poster hash: 6e60e...61c
Purple Diamond Skrevet 17. juli 2013 #8 Skrevet 17. juli 2013 Jobb, pilsing med kompiser, feste, grave seg ned i en bok, jobbe, lese, jobbe, sove, spise, jobbe, sove. Tenke, savne, ensom, sliten, lei, trist, lei seg. Synge med på "halleluja" med tårer i øynene, selvmedlidenhet, skamme seg, kjefte på seg selv, manne seg opp, forsøke å flørte, trekke seg fra forsøket, interessen svikter - ikke egentlig interessert, og hun er et par hakk over meg utseendemessig og relativt kresen, hadde gått til helvete uansett. Jobb. sove. Lage mat. Vaske opp. Jobbe. Sove. spise. trøstespise. Litt til. Fest, gøy i fem timer, morgendagens fyllesyke langt inn i fremtiden før den plutselig er der, og selvmedlidenheten er total. Mer selvforakt for selvmedenlidenheten, som døyves med mer selvmedenlitenhet, fire pils og en pizza. Og litt sjokolade. Nei, mye. Faen altså, her er det ikke mye stabilt følelsesliv å spore. Helvete for noe dritt. Summer of 2013 er faen meg ingen hit, det er bra jævla satans forpult sikkert. Utblåsning. Anonymous poster hash: c236b...a67
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #9 Skrevet 17. juli 2013 Takk. Men jeg vil ha en klem på ordentlig. Skal det bli verre nå AB, må enten jeg eller noen nær meg bli alvorlig syk eller dø. Halve den mest aktuelle generasjonen døde i fjor, så jeg satser på at det ikke kommer en rev og rævkjører meg i år. Anonymous poster hash: c236b...a67
womenwomen Skrevet 17. juli 2013 #10 Skrevet 17. juli 2013 Jobb, pilsing med kompiser, feste, grave seg ned i en bok, jobbe, lese, jobbe, sove, spise, jobbe, sove. Tenke, savne, ensom, sliten, lei, trist, lei seg. Synge med på "halleluja" med tårer i øynene, selvmedlidenhet, skamme seg, kjefte på seg selv, manne seg opp, forsøke å flørte, trekke seg fra forsøket, interessen svikter - ikke egentlig interessert, og hun er et par hakk over meg utseendemessig og relativt kresen, hadde gått til helvete uansett. Jobb. sove. Lage mat. Vaske opp. Jobbe. Sove. spise. trøstespise. Litt til. Fest, gøy i fem timer, morgendagens fyllesyke langt inn i fremtiden før den plutselig er der, og selvmedlidenheten er total. Mer selvforakt for selvmedenlidenheten, som døyves med mer selvmedenlitenhet, fire pils og en pizza. Og litt sjokolade. Nei, mye. Faen altså, her er det ikke mye stabilt følelsesliv å spore. Helvete for noe dritt. Summer of 2013 er faen meg ingen hit, det er bra jævla satans forpult sikkert. Utblåsning. Anonymous poster hash: c236b...a67 Få deg noen eventyr og gå ut og flørt litt.Så stiger humøret: ) Kan være bra og være singel.Tenk på alle damene du nå er fritt vilt for! Du har en spennende tid foran deg. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #11 Skrevet 18. juli 2013 Er jo helt ute av trening på sånn sjekking. Har hatt det veldig hyggelig ute på byen med kompiser og kolleger. Satt og snakket lenge med en søt kollega på fest forrige uke, men i edru tilstand synes hun ikke jeg er så attraktiv. Forrige gang jeg var singel var jeg i den alderen hvor man sjekket opp jenter ved å gni seg inntil dem på dansegulvet, men det er jeg egentlig ikke så interessert i lenger, for å være ærlig. Anonymous poster hash: c236b...a67
Nettinettet Skrevet 18. juli 2013 #12 Skrevet 18. juli 2013 Var det du som valgte å bli singel, eller ville den andre parten avslutte samlivet, og hva er følelsene dine om samlivet du hadde nå i ettertid?
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #13 Skrevet 18. juli 2013 Vi hadde snakket om at ting ikke gikk som det skulle før, og etter en liten bedring var det på vei nedover igjen. Hun tok opp at hun trodde vi burde flytte fra hverandre, men jeg var enig, og hadde sett det gå den veien lenge. Hadde pratet med en kompis om at det neppe var liv laga bare en drøy uke tidligere. Men etter reaksjonen min å dømme hadde jeg nok egentlig ikke gitt opp. Det er jo noe man utsetter lengst mulig fordi man tenker på de gode stundene. Hun ymtet frempå med en idé om at vi kunne forsøke å være sammen selv om vi flyttet fra hverandre, men det ønsket ikke jeg. Vi fungerte ikke sammen, men det skyldtes ikke at vi bodde sammen, så jeg tror ikke det hadde løst noen ting. Det tror jeg i og for seg ikke hun egentlig gjorde heller. Begge gråt en skvett, og så ble vi enige om å skilles som venner. Egentlig synes jeg det er synd vi ikke slo opp tidligere. Sett i etterpåklokskapens lys hadde det kanskje vært bedre og enklere om det hadde blitt slutt for et år siden, med tanke på livssituasjonen. I stedet for å prøve å fikse og feile. Samtidig føles det jo som et nederlag at man ikke fikk det til å fungere. Hva kunne man gjort? Hva burde man gjort? Jeg ser jo bedre måter jeg kunne håndtert ting på underveis. Men det er ikke så lett når kommunikasjon er tilnærmet umulig, og man tilsynelatende er for ulke til at begge to kan ha et liv de trives med samtidig som man er sammen med hverandre. I ettertid ser jeg at jeg var en gladere person før jeg traff henne - eller i hvert fall før vi fikk problemer, og håper humøret skal komme tilbake etter hvert. Jeg føler at hun dro humøret mitt ned til sitt nivå, men det kan godt hende hun synes det samme, siden humøret mitt var dårlig. Det vokste ihvertfall en byll med problemer, bitterhet og misfornøydhet vi aldri fikk hull på. Hvem som var årsaken til problemene er nok umulig å si, jeg var ihvertfall ikke uten skyld. At vi ikke fikk hull på byllen og løst problemene mener jeg er hennes skyld. På en måte er jeg glad for at vi har gått fra hverandre, men timingen var mildt sagt elendig. I tillegg til å savne henne, så savner jeg veldig noen å snakke med om andre ting som er litt tøft for tiden, med familie og jobb, Jeg blir på en måte brennende inne med det i tillegg til de kjipe følelsene etter bruddet. Selv om jeg har venner som hjelper på humøret, har jeg ingen å dele alt med og få en klem fra. Kjenner jeg misunner de fleste nysingle jenter akkurat det der. Anonymous poster hash: c236b...a67
Purple Diamond Skrevet 18. juli 2013 #14 Skrevet 18. juli 2013 Vi hadde snakket om at ting ikke gikk som det skulle før, og etter en liten bedring var det på vei nedover igjen. Hun tok opp at hun trodde vi burde flytte fra hverandre, men jeg var enig, og hadde sett det gå den veien lenge. Hadde pratet med en kompis om at det neppe var liv laga bare en drøy uke tidligere. Men etter reaksjonen min å dømme hadde jeg nok egentlig ikke gitt opp. Det er jo noe man utsetter lengst mulig fordi man tenker på de gode stundene. Hun ymtet frempå med en idé om at vi kunne forsøke å være sammen selv om vi flyttet fra hverandre, men det ønsket ikke jeg. Vi fungerte ikke sammen, men det skyldtes ikke at vi bodde sammen, så jeg tror ikke det hadde løst noen ting. Det tror jeg i og for seg ikke hun egentlig gjorde heller. Begge gråt en skvett, og så ble vi enige om å skilles som venner. Egentlig synes jeg det er synd vi ikke slo opp tidligere. Sett i etterpåklokskapens lys hadde det kanskje vært bedre og enklere om det hadde blitt slutt for et år siden, med tanke på livssituasjonen. I stedet for å prøve å fikse og feile. Samtidig føles det jo som et nederlag at man ikke fikk det til å fungere. Hva kunne man gjort? Hva burde man gjort? Jeg ser jo bedre måter jeg kunne håndtert ting på underveis. Men det er ikke så lett når kommunikasjon er tilnærmet umulig, og man tilsynelatende er for ulke til at begge to kan ha et liv de trives med samtidig som man er sammen med hverandre. I ettertid ser jeg at jeg var en gladere person før jeg traff henne - eller i hvert fall før vi fikk problemer, og håper humøret skal komme tilbake etter hvert. Jeg føler at hun dro humøret mitt ned til sitt nivå, men det kan godt hende hun synes det samme, siden humøret mitt var dårlig. Det vokste ihvertfall en byll med problemer, bitterhet og misfornøydhet vi aldri fikk hull på. Hvem som var årsaken til problemene er nok umulig å si, jeg var ihvertfall ikke uten skyld. At vi ikke fikk hull på byllen og løst problemene mener jeg er hennes skyld. På en måte er jeg glad for at vi har gått fra hverandre, men timingen var mildt sagt elendig. I tillegg til å savne henne, så savner jeg veldig noen å snakke med om andre ting som er litt tøft for tiden, med familie og jobb, Jeg blir på en måte brennende inne med det i tillegg til de kjipe følelsene etter bruddet. Selv om jeg har venner som hjelper på humøret, har jeg ingen å dele alt med og få en klem fra. Kjenner jeg misunner de fleste nysingle jenter akkurat det der. Anonymous poster hash: c236b...a67 Å, jeg har så lyst å gi deg en klem, en virkelig en! Du har ikke en venninne du kan snakke med? Kanskje det er bedre enn en kompis akkurat nå. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 18. juli 2013 #15 Skrevet 18. juli 2013 Jobb, pilsing med kompiser, feste, grave seg ned i en bok, jobbe, lese, jobbe, sove, spise, jobbe, sove. Tenke, savne, ensom, sliten, lei, trist, lei seg. Synge med på "halleluja" med tårer i øynene, selvmedlidenhet, skamme seg, kjefte på seg selv, manne seg opp, forsøke å flørte, trekke seg fra forsøket, interessen svikter - ikke egentlig interessert, og hun er et par hakk over meg utseendemessig og relativt kresen, hadde gått til helvete uansett. Jobb. sove. Lage mat. Vaske opp. Jobbe. Sove. spise. trøstespise. Litt til. Fest, gøy i fem timer, morgendagens fyllesyke langt inn i fremtiden før den plutselig er der, og selvmedlidenheten er total. Mer selvforakt for selvmedenlidenheten, som døyves med mer selvmedenlitenhet, fire pils og en pizza. Og litt sjokolade. Nei, mye. Faen altså, her er det ikke mye stabilt følelsesliv å spore. Helvete for noe dritt. Summer of 2013 er faen meg ingen hit, det er bra jævla satans forpult sikkert. Utblåsning. Anonymous poster hash: c236b...a67
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #16 Skrevet 18. juli 2013 Å, jeg har så lyst å gi deg en klem, en virkelig en! Du har ikke en venninne du kan snakke med? Kanskje det er bedre enn en kompis akkurat nå. Har ikke hatt så god kontakt med dem etter at jeg flyttet til en annen landsdel, så det hadde rett og slett blitt litt merkelig nå. Har jo ikke fått meg noen ordentlige venninner her heller, det blir liksom ikke like naturlig nr man har samboer. Så å grine på skulderen til en av dem blir enda rarere. Haha, uff, tillegg er jeg redd jeg hadde tolket litt for mye inn i omsorg eller omtanke og i forvirringen og savnet etter nærhet kommet til å prøve å kysse en av dem, sånn for å gjøre det virkelig pinlig. Det hjalp litt å skrive her da. Nå skal jeg steke meg en supersunn ferdigpiza siden det er for sent til at jeg orker å ordne noe sunt så kan jeg syte litt over det etterpå. :D Anonymous poster hash: c236b...a67
Purple Diamond Skrevet 18. juli 2013 #17 Skrevet 18. juli 2013 Har ikke hatt så god kontakt med dem etter at jeg flyttet til en annen landsdel, så det hadde rett og slett blitt litt merkelig nå. Har jo ikke fått meg noen ordentlige venninner her heller, det blir liksom ikke like naturlig nr man har samboer. Så å grine på skulderen til en av dem blir enda rarere. Haha, uff, tillegg er jeg redd jeg hadde tolket litt for mye inn i omsorg eller omtanke og i forvirringen og savnet etter nærhet kommet til å prøve å kysse en av dem, sånn for å gjøre det virkelig pinlig. Det hjalp litt å skrive her da. Nå skal jeg steke meg en supersunn ferdigpiza siden det er for sent til at jeg orker å ordne noe sunt så kan jeg syte litt over det etterpå. :D Anonymous poster hash: c236b...a67 Den ser jeg Håper pizzaen var god!
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #19 Skrevet 18. juli 2013 Skjerpings! Anonymous poster hash: 591f8...9b0
Sommee Skrevet 18. juli 2013 #20 Skrevet 18. juli 2013 Du må skaffe deg venninner. Mye lettere å snakke med om sånt, OG de liker ofte å snakke om det. (Er du heldig trøstepuler de deg litt også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå