AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Trenger pensko til brullyp, har en kjole som er knelang i rosa (ikke knæsjrosa, litt mer mot fersken). Har aldri hatt pensko i hele mitt liv og aner ikke hva som passer, jeg er ganske høy så vil helst unngå de standard skoene alle har med høy hæl (er det pumps det heter?) Noen som har tips? helst max 200-300 kroner da jeg er fattig student Anonymous poster hash: f388b...dcd
Gjest SweetSunshine Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Trenger pensko til brullyp, har en kjole som er knelang i rosa (ikke knæsjrosa, litt mer mot fersken). Har aldri hatt pensko i hele mitt liv og aner ikke hva som passer, jeg er ganske høy så vil helst unngå de standard skoene alle har med høy hæl (er det pumps det heter?) Noen som har tips? helst max 200-300 kroner da jeg er fattig student Anonymous poster hash: f388b...dcd Hva med noen beige? Hvis du er litt brun i hvert fall, så tror jeg det blir supert. Sjekk ut Din Sko, de har sikkert salg i disse tider, og de pleier å ha litt lavere hæler også
Wonders Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 beige hadde jeg også gått for. Sjekk på økonomisko, skopunkten, eller andre rimlige utsalg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå