AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Han sendte første gang ti meg på søndag. Jeg sendte igår og startet en samtale. Ikveld har jeg ikke hørt noe fra han. Venter han til imorgen før han tar kontakt? Jeg lurer på hvor mye og ofte dere sender meldinger til dem dere er interesserte i/betatt av? Anonymous poster hash: d9f16...62d
Nettinettet Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Jeg sender som regel hver dag, både en og to ganger hvis jeg har noe å spørre om.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Hvis det er noen jeg er interessert i eller betatt av, så har jeg jo lyst å snakke med vedkommende hele tiden. Så jeg ville nok ha prøvd å sende meldinger så ofte som muligheten hadde tilbydd seg, tror jeg. Så lenge interessen var gjensidig da naturligvis. Men ja, det er jo mulig han bare venter til i morgen da? Anonymous poster hash: 67daa...5f6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #5 Skrevet 17. juli 2013 Hvis det er noen jeg er interessert i eller betatt av, så har jeg jo lyst å snakke med vedkommende hele tiden. Så jeg ville nok ha prøvd å sende meldinger så ofte som muligheten hadde tilbydd seg, tror jeg. Så lenge interessen var gjensidig da naturligvis. Men ja, det er jo mulig han bare venter til i morgen da? Anonymous poster hash: 67daa...5f6 Jeg tenker jo sånn at jeg vil jo vise at jeg er interessert i mer enn bare et vennskap. Men vil heller ikke virke helt desp. Kan jo være han tenker på samme måte. Eller så er han ikke like interessert som meg :-p Har jo lyst til, som du sier å sende meldinger hele tiden men det ksn jeg jo ikke. Det kan jo bli for mye av det gode tror jeg. Men huff. Jeg er så betatt son jeg aldri harvvært før:) Vet ikke opp ned på meg selv engang:-p Hilsen småforelsket TS <3Anonymous poster hash: d9f16...62d
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #6 Skrevet 17. juli 2013 Chatter så blir en del. Hvor ofte starter du samtalene da?Anonymous poster hash: d9f16...62d
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #7 Skrevet 17. juli 2013 Jeg tenker jo sånn at jeg vil jo vise at jeg er interessert i mer enn bare et vennskap. Men vil heller ikke virke helt desp. Kan jo være han tenker på samme måte. Eller så er han ikke like interessert som meg :-p Har jo lyst til, som du sier å sende meldinger hele tiden men det ksn jeg jo ikke. Det kan jo bli for mye av det gode tror jeg. Men huff. Jeg er så betatt son jeg aldri harvvært før:) Vet ikke opp ned på meg selv engang:-p Hilsen småforelsket TS <3Anonymous poster hash: d9f16...62d Du trenger jo ikke å virke desperat selv om du ønsker noe mer enn et vennskap? Og det er vel ikke godt å si om han er like interessert som du er, eller ikke. Men du merker vel det fort gjerne. Og ja, det kan også fort oppleves som litt for mye av det gode da, om en plutselig begynner å sende massevis av meldinger. Det burde jo øke ved en behagelig mengde etterhvert gjerne. Men det er vanskelig. Å holde seg tilbake. Hvis en liker personen godt så ønsker en å høre fra det vedkommende hele tiden. Det trenger i grunn ikke ha så mye substans heller, men bare å få høre hva personen synes om været selv kan være koselig. Og vet du ikke opp ned på deg selv en gang? Hehe. Får håpe han gjør da. Forelskelser kan være utrolig herlige, så nyt det mens det varer. Lykke til ! Anonymous poster hash: 67daa...5f6
Purple Diamond Skrevet 18. juli 2013 #8 Skrevet 18. juli 2013 Men huff. Jeg er så betatt son jeg aldri harvvært før:) Vet ikke opp ned på meg selv engang:-pAnonymous poster hash: d9f16...62d Hehe, sånn har jeg det også! Føler meg helt absurd!
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #9 Skrevet 18. juli 2013 Du trenger jo ikke å virke desperat selv om du ønsker noe mer enn et vennskap?Og det er vel ikke godt å si om han er like interessert som du er, eller ikke. Men du merker vel det fort gjerne. Og ja, det kan også fort oppleves som litt for mye av det gode da, om en plutselig begynner å sende massevis av meldinger. Det burde jo øke ved en behagelig mengde etterhvert gjerne.Men det er vanskelig. Å holde seg tilbake. Hvis en liker personen godt så ønsker en å høre fra det vedkommende hele tiden. Det trenger i grunn ikke ha så mye substans heller, men bare å få høre hva personen synes om været selv kan være koselig.Og vet du ikke opp ned på deg selv en gang? Hehe. Får håpe han gjør da. Forelskelser kan være utrolig herlige, så nyt det mens det varer. Lykke til ! Anonymous poster hash: 67daa...5f6 Det er ikke noe å nyte når jeg ikke vet hva han føler selv. Og når jeg tviler p at han føler det like sterkt som meg :-/Anonymous poster hash: d9f16...62d
Gjest Summers Skrevet 18. juli 2013 #10 Skrevet 18. juli 2013 Hvor ofte starter du samtalene da? Anonymous poster hash: d9f16...62d 2-3 ganger om dagen kanskje, er egentlig ikke sikker.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #11 Skrevet 18. juli 2013 Det er ikke noe å nyte når jeg ikke vet hva han føler selv. Og når jeg tviler p at han føler det like sterkt som meg :-/Anonymous poster hash: d9f16...62d Du får høre med ham da? Du sier du tviler, men du vet jo ikke. Anonymous poster hash: 67daa...5f6
Gjest smooch Skrevet 18. juli 2013 #12 Skrevet 18. juli 2013 Aldri... Har alltid vært så pysete Snakkes bare når vi tilfeldigvis treffer på hverandre. Jeg venter på at det skal blåse over for å si det sånn!
Gjest badeand1 Skrevet 18. juli 2013 #13 Skrevet 18. juli 2013 For lite siden jeg elsker å få melding først. Men som regel hver dag hvis vi ikke snakker andre steder.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #14 Skrevet 18. juli 2013 For lite siden jeg elsker å få melding først. Men som regel hver dag hvis vi ikke snakker andre steder. Så dere snakker sammen hver dag? Hvor lenge siden er det siden dere begynte å chatte da? Jeg spør mye, men det er fordi jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette. Vise at jeg liker han men samtidig ikke virke for pågående, for jeg vet hvor turn off det er.... Samtidig er det så vanskelig for vi bor et stykke unna hverandre, er liksom ikke bare å spørre om å ta en kaffe eller invitere på litt vin en kveld. Anonymous poster hash: d9f16...62d
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #15 Skrevet 18. juli 2013 Du får høre med ham da? Du sier du tviler, men du vet jo ikke. Anonymous poster hash: 67daa...5f6 Kan jeg spørre om det så tidlig? Er ikke så lenge siden jeg møtte ham, i tillegg har vi bare snakket på chatten to ganger. Vil jeg ikke virke litt desp om jeg spør hva han føler allerede nå? Ts.Anonymous poster hash: d9f16...62d
Gjest badeand1 Skrevet 18. juli 2013 #16 Skrevet 18. juli 2013 (endret) Så dere snakker sammen hver dag? Hvor lenge siden er det siden dere begynte å chatte da? Jeg spør mye, men det er fordi jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette. Vise at jeg liker han men samtidig ikke virke for pågående, for jeg vet hvor turn off det er.... Samtidig er det så vanskelig for vi bor et stykke unna hverandre, er liksom ikke bare å spørre om å ta en kaffe eller invitere på litt vin en kveld.Anonymous poster hash: d9f16...62d Svarte utifra hvis jeg var interessert i noen. Men ts, kan du ikke hinte litt at du liker han da. ^^ Endret 18. juli 2013 av Mortem
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #17 Skrevet 18. juli 2013 Kan jeg spørre om det så tidlig? Er ikke så lenge siden jeg møtte ham, i tillegg har vi bare snakket på chatten to ganger. Vil jeg ikke virke litt desp om jeg spør hva han føler allerede nå? Ts.Anonymous poster hash: d9f16...62d Tja. Det spørs jo gjerne om hvordan du formulerer det eventuelt. Å sende ut noen diskré følere i blant er ikke umulig, men det krever jo litt. Anonymous poster hash: 67daa...5f6
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #18 Skrevet 18. juli 2013 Tja. Det spørs jo gjerne om hvordan du formulerer det eventuelt.Å sende ut noen diskré følere i blant er ikke umulig, men det krever jo litt. Anonymous poster hash: 67daa...5f6 Diskré følere høres jo veldig aktuelt ur for min del. Kan ikke du fortelle litt om det?hehe Er så dårlig på dette. Har aldri likt noen så godt før, så det er liksom nå eller aldri. Anonymous poster hash: d9f16...62d
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #19 Skrevet 18. juli 2013 Sytten ganger daglig. Så holder jeg tellinga når han skifter nummer, slik at jeg kan ta det igjen når jeg finner det nye. Anonymous poster hash: 16212...74a 2
Purple Diamond Skrevet 18. juli 2013 #20 Skrevet 18. juli 2013 Sytten ganger daglig. Så holder jeg tellinga når han skifter nummer, slik at jeg kan ta det igjen når jeg finner det nye. Anonymous poster hash: 16212...74a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå