AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Hva får du best resultat når det gjelder hårfjerning? Anonymous poster hash: e3f85...6ea
Gjest SweetSunshine Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Shaving! Uten tvil! Blir silkemykt-akkurat slik jeg vil ha det.
Gjest avocadoen Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 prøvde hårfjerningskrem en gang, men den luktet så ekkelt at jeg dreit i det. Men jeg får i alle fall et veldig godt resultat av shaving.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Jeg syns også at shaving er fint, det er rart at folk nevner shaving så sjeldent egentlig. Men ofte skraper jeg meg opp,eller får røde prikker, så vurderer krem.. Anonymous poster hash: e3f85...6ea
fresia Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 jeg bruker begge deler, men vil absolutt anbefale deg å prøve hårfjerningskrem bruker jeg krem trenger jeg bare å fjerne hårene en gang i uka, mens når jeg shaver må jeg gjøre det litt oftere. det som er viktig er at kremen sitter på huden i den tiden som er anbefalt for at alt hår skal bli fjernet. vil anbefale den mørkerosa kremen til Veet, da den grønne lukter litt spesielt... 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 jeg bruker begge deler, men vil absolutt anbefale deg å prøve hårfjerningskrem bruker jeg krem trenger jeg bare å fjerne hårene en gang i uka, mens når jeg shaver må jeg gjøre det litt oftere. det som er viktig er at kremen sitter på huden i den tiden som er anbefalt for at alt hår skal bli fjernet. vil anbefale den mørkerosa kremen til Veet, da den grønne lukter litt spesielt... Takk! Anonymous poster hash: e3f85...6ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå