Gå til innhold

Bedre å onanere enn å ha samleie

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert frue
Skrevet

Har et lite problem. Mannen min har helt siden vi møttes vært veldig opptatt av sex. Han er godt over 30 og har ikke mistet sin ekstreme lyst, problemet er at han blir sur når jeg ikke er like gira på å ha det. Jeg har i mange år kledd av meg og blitt med på moroa uten å i det hele tatt ha lyst, får jo lyst når jeg blir befølt, men det tar ofte litt tid. Jeg har i det siste vært sliten etter lange dager og har i grunn vist tydelig at jeg ikke orker hver dag. Han blir sur og sier at det er en manns behov og jeg føler meg skikkelig utilstrekkelig. Jo mer han maser om mannens behov jo mindre lyst får jeg og jo mer onanerer jeg alene. Det blir et slags press, og jeg føler meg som sagt utilstrekkelig. Jeg sa til han at det er mange menn som ikke får seg noe i det hele tatt og at behov er mat, drikke og søvn. Han sa at menn i millitæret har i alle tider hatt rykte på seg for å oppsøke horer og at det blir naturlig siden de lever uten sex i basen. Det sa han i ren frustrasjon etter at jeg ikke ønsket sex. Han slengte nettopp igjen døren og sa jeg burde finne meg en vidundermann uten sexbehov, også sa jeg i samme slengen " Lykke til med å finne deg ei dame som drar av seg buksene i et kjør". Dårlig stemning nå. Å skulle gi av meg selv oppi alt det her får meg til å føle meg brukt på en måte. Klarer ikke lenger å tenke at det hverken er ren sex eller elskov. Blir bare feil. Kan være at det er minner fra da vi ble sammen som står igjen også. Da jeg ikke ville ha sex den gangen kunne han rett og slett reise 10 min etterpå hjem til seg selv i en slags trass. Vet jo at han elsker meg i dag, men den sexen som kan være bra er ikke underbar lenger. Vi kan ha sex 5-7 dager i uken. Svært sjelden mindre enn det og vi har vært sammen i 5 år til sammen. Nå surrer tankene om horer, utroskap, misnøye osv i hodet mitt. Han kan da ikke gjøre noe sånt, men samtidig er han jo så desperat.

Videoannonse
Annonse
Gjest frustrert frue
Skrevet

Har et lite problem. Mannen min har helt siden vi møttes vært veldig opptatt av sex. Han er godt over 30 og har ikke mistet sin ekstreme lyst, problemet er at han blir sur når jeg ikke er like gira på å ha det. Jeg har i mange år kledd av meg og blitt med på moroa uten å i det hele tatt ha lyst, får jo lyst når jeg blir befølt, men det tar ofte litt tid. Jeg har i det siste vært sliten etter lange dager og har i grunn vist tydelig at jeg ikke orker hver dag. Han blir sur og sier at det er en manns behov og jeg føler meg skikkelig utilstrekkelig. Jo mer han maser om mannens behov jo mindre lyst får jeg og jo mer onanerer jeg alene. Det blir et slags press, og jeg føler meg som sagt utilstrekkelig. Jeg sa til han at det er mange menn som ikke får seg noe i det hele tatt og at behov er mat, drikke og søvn. Han sa at menn i millitæret har i alle tider hatt rykte på seg for å oppsøke horer og at det blir naturlig siden de lever uten sex i basen. Det sa han i ren frustrasjon etter at jeg ikke ønsket sex. Han slengte nettopp igjen døren og sa jeg burde finne meg en vidundermann uten sexbehov, også sa jeg i samme slengen " Lykke til med å finne deg ei dame som drar av seg buksene i et kjør". Dårlig stemning nå. Å skulle gi av meg selv oppi alt det her får meg til å føle meg brukt på en måte. Klarer ikke lenger å tenke at det hverken er ren sex eller elskov. Blir bare feil. Kan være at det er minner fra da vi ble sammen som står igjen også. Da jeg ikke ville ha sex den gangen kunne han rett og slett reise 10 min etterpå hjem til seg selv i en slags trass. Vet jo at han elsker meg i dag, men den sexen som kan være bra er ikke underbar lenger. Vi kan ha sex 5-7 dager i uken. Svært sjelden mindre enn det og vi har vært sammen i 5 år til sammen. Nå surrer tankene om horer, utroskap, misnøye osv i hodet mitt. Han kan da ikke gjøre noe sånt, men samtidig er han jo så desperat.

Det ironoske er at jeg egentlig er glad i sex. Kunne nok hatt fin sex med en fremmed for sexens skyld. Siden følelser er sterke i forholdet blir det hverken det ene eller det andre.

AnonymBruker
Skrevet

5-7 ganger i uka høres mye ut. 4 ganger hadde holdt for min del. Man skal jo rekke å få lyst igjen også. Har mannen din lite andre engasjerende ting å få ut energien på?

Pass på at det ikke blir en ond spiral - at han maser, og du sier nei. Det at du onanerer selv isteden tyder jo på at du har lyst på sex du også. Kanskje du bør begynne å flørte litt med ham - så kanskje du får lyst selv også? Terge ham litt om at han ikke får hvis han ikke oppfører seg. På en morsom måte da. Tror dere begge må komme hverandre i møte her. Å snakke om det sammen tror jeg faktisk ikke funker. Ikke i dette tilfellet. Her er det snakk om å gjøre noe for hverandre for å bevare spenningen og ikke tape gnisten på sikt.

Anonymous poster hash: 3021d...2bb
  • Liker 1
Skrevet

Det ironoske er at jeg egentlig er glad i sex. Kunne nok hatt fin sex med en fremmed for sexens skyld. Siden følelser er sterke i forholdet blir det hverken det ene eller det andre.

Det er jo ikke akkurat sexy når han maser, så jeg skjønner deg godt. Kjøp flahslight til han

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Ta det med ro. Etter en stund med avvisning, vil han også miste lysten på deg, så er dere omtrent på samme sted. Problemet er at han da også kan være på vei ut av forholdet.

Noen ganger er sexlysten såpass forskjellig at det er nyttesløst. Sex er limet i forholdet. Uten det blir det som å bo sammen med en venn. Og da vil savnet etter lidenskap bare vokse og vokse. Har selv forlatt et lignende forhold som du skisserer her. Har aldri angret.

Gjest MarieC
Skrevet

Samboeren din virker veldig umoden, og med et gammeldags syn på å være i et forhold. De fleste vil synes det er mye med sex 5-7 ganger etter et 5-års forhold, men problemet hans ser ut til å være at han kun er opptatt av antall ganger dere har sex, og at dere har sex når han vil. Vanskelig å bygge et forhold slik. Du må nesten bare prøve å snakke med ham om dette.

AnonymBruker
Skrevet

En må både gi og ta i et forhold, men kjære vene, jente, dette høres noe selvutslettende ut. Mannen din høres dessuten ganske umoden ut, og dere har jo MYE sex sammenlignet med de fleste andre par? Det er hans rett å ha sex med deg virker det som. Prøvd sexolog?

Anonymous poster hash: 9f4f8...5ba

AnonymBruker
Skrevet

Vanligvis hungrer vi etter mye sex hvis den kunne blitt bedre... Husker ikke hvor jeg leste det men jeg fant ut at jeg ville teste det litt ut. Vi hadde så og si sex hver bidige dag, og lørdag ble til slutt et mareritt fordi han ville gi og gi i mange timer i strekk på nattetid....

Så jeg klarte å finne ut av en metode så han fikk flere orgasmer i strekk (ikke utløsninger). Og takk gud! Han masa faktisk ikke like mye om sex så vi kunne kutte det ned til ca 4 ganger i uka. :fnise:

Anonymous poster hash: a60b9...ddc
Gjest SweetSunshine
Skrevet

. Jeg har i det siste vært sliten etter lange dager og har i grunn vist tydelig at jeg ikke orker hver dag. Han blir sur og sier at det er en manns behov og jeg føler meg skikkelig utilstrekkelig. Jo mer han maser om mannens behov jo mindre lyst får jeg og jo mer onanerer jeg alene. Det blir et slags press, og jeg føler meg som sagt utilstrekkelig.

En manns behov?! Kvinner har samme behov, men man må jo ha nok overskudd. Jeg hadde satt meg ned og tatt en VEDLIG alvorlig prat med han. Du jobber lange dager og er sliten, likevel har dere sex 5-7 ganger i uka, og han klager?

Jeg hadde selv klikket, og gitt tydelig beskjed om at slik oppførsel ikke er greit når man er sammen med meg. Få partneren til å føle seg utilstrekkelig for noe sånt? Ikke OK!

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres feil ut. Han kan ikke forvente at han skal få sex når han vil. De gangene du ikke vil, så får han onanere. Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan onanere? Må de putte snoppen inn i noe for å få det til?

Han må jo forføre deg, så du får lyst. Det er sikkert måten han gjør det på, akkurat som om han mener du skal bare ligge på rygg å ta imot hans tilfredsstillelse av seg selv?

Ikke rart du ikke gidder da?

Hadde jeg vært med noen som oppførte seg slik, ville jeg stilt spørsmål ved første gangen han trasset fordi du ikke ville ha sex. Jeg hadde ikke ønsket å være med noen med sånn oppførsel, så om det skjedde igjen ville jeg gått.

Anonymous poster hash: de86c...80a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...