Gå til innhold

SMS-puling og anna drit....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 35 år. Ei gammel kjerring med andre ord. Før i tida, da jeg var på jakt etter kjæreste, så prøvde jeg å flørte med gutter ute på byen, på trening, eller på skola. Nå, i disse sms, klemz og chattetider, så skal det ikke mer enn en kort hyggelig prat ute på byen før det kommer en sms dagen etterpå med "Hei - lurte på en ting, er du singel?" og lignende. Det er helt turn-off fra min side. Jævla barnslig tenker jeg og så aner jeg ikke hva jeg skal svare. Og ja, jeg er singel.

Jeg har lyst til å bli kjent med folk, men på gammelmåten. Slik at man faller for hverandre uten å planlegge det først. Ikke sånn: Skal vi se om vi passer sammen samtidig som vi blir kjent, og så ser vi om det funker?

Jeg liker ikke at tanken om at man kanskje skal være kjærester er etablert ved første møte. Jeg hater deiting med andre ord!!!

Jeg kunne gjerne deita en fyr etter vi begge hadde smugkikket på hverandre en god stund, men ikke bare sånn: Ops, hei, er du den nye single på utestedet, skal vi sende sms-er om været i noen dager før jeg spør deg om vi skal pule?

Svar og lærebøker i sms-puling mottas med takk. Alternativt: Hvordan slippe unna denne driten, men bli kjent med andre gammeldagse folk slik som meg? For alt var vel bedre før?

Anonymous poster hash: 26dbf...537
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å få sms jeg. Ikke sånne "hey du er klinbar, la oss lage unger"-meldinger, men for å starte en kontakt og løse opp stemninga litt.

Anonymous poster hash: 0a8ec...084

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er like gammel som deg og skjønner ikke helt problemstillingen. At de spør om du er singel er vel ikke rart dersom dere kun har hatt en kort samtale. Hvis du vil bli kjent med noen uten å avtale date må du kanskje prøve å treffe folk andre steder enn på byen, gjennom hobbyer feks. Har man møtt noen på byen må man jo nesten avtale en date.

Anonymous poster hash: 793c0...3cb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er like gammel som deg og skjønner ikke helt problemstillingen. At de spør om du er singel er vel ikke rart dersom dere kun har hatt en kort samtale. Hvis du vil bli kjent med noen uten å avtale date må du kanskje prøve å treffe folk andre steder enn på byen, gjennom hobbyer feks. Har man møtt noen på byen må man jo nesten avtale en date.

Anonymous poster hash: 793c0...3cb

Ja, det er mulig. Er bare det at jeg synes det er så kjeeeeedelig med disse meldingene. Også avsløres man ganske raskt som lite oppfinnsom - eller jeg mistenker dem for å være det. Jeg er ikke på Facebook heller, og nå tror jeg ikke jeg skal melde meg inn der heller. Da er det sikkert samme greia. Spille Bingo hadde kanskje vært min greie...

Anonymous poster hash: 26dbf...537

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...