attegløyma Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Har nokon her erfaring med desse selane? Veit de om Concerti har støtte til hovudet til eit sovane barn? Har brukt Manduca før, men vi blei ikkje vener, Angelpack verkar for smal for min store unge osv. Men Concerti er designa av ei norsk dame, så då er den kanskje passe for norske størrelsar. Og eg likar designet, men det var det med støtte til hovudet under soving. Boba 3G verkar og god, så eg er litt i tvil. Er 174 cm og ikkje så veldig brei over skuldrane.
attegløyma Skrevet 19. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2013 Eg er medlem på tett inntil, men Voncerti hadde så få anmeldelsar der at det blei litt loopsided. Derfor ba eg om fleire her.
attegløyma Skrevet 19. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2013 Har prøvd Ergo og Manduca uten å bli frelst. Har funne ut at Concerti har støtte og. Så lurer på om nokon har erfaring med desse typane.
Tolly Skrevet 19. juli 2013 #6 Skrevet 19. juli 2013 På youtube vil du finne instruksjonsvideoer. Jeg har kun erfaring med ergobaby. Så kan dessverre ikke hjelpe deg..
attegløyma Skrevet 19. juli 2013 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2013 Har sett videoane, er personlege erfaringar eg kunne tenkt meg, for og imot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå