AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Hei! Har holdt kontakten og møtt en fyr med ujevne mellomrom i noen år. Vi har ikke vært sammen siden vi bare bodde på samme sted i de første månedene men heller ikke hatt andre kjærester utenom. Han sier jeg er fin og selv om vi har møttes kanskje 4 ganger i året så snakker vi fortsatt med hverandre. Har vel hintet litt om at vi kan søke jobb i hverandres byer men ikke sagt det rett ut. Men han sa tidligere at det passet litt dårlig med forhold grunnet reising og forpliktelser, men i det siste har han sagt at om vi bodde på samme sted ville vi nok vært sammen. Da jeg drev på med en annen fyr i over 1 år så sa jeg at vi ikke kunne møtes men han holdt fortsatt kontakten selv om jeg ikke brydde meg med han på det tidspunktet. Hele greia kom jo skjevt ut siden vi begynte med sex og ikke dating for noen år siden. Har noen felles venner som vet vi har kontakt men man kan ikke se på facebook uten vidre at vi fortsatt har kontakt. Vil egentlig prøve å glemme han og finne en ny, og tror ikke helt på det han sier om at det ville vært annerledes om vi bodde nærmere. Men hvorfor skulle han gidde å reise 2 timer med fly for å møtes en dag eller to eller ta meg med på fest med felles venner som tydelig skjønner hvorfor jeg dukker opp der? Er nok bare han som kan svare 100% på det, men passer seg ikke å spørre og det hjelper å lufte tankene her. Anonymous poster hash: 8ba99...17d
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Spennende. Men forstod ikke helt det der med om dere hadde hatt andre i løpet av den tiden dere har møtt hverandre eller ikke? Du skriver både at du ikke har hatt det, og at du har hatt et forhold til én i ett år. Forklar nærmere:) Har ikke han hatt noen andre samtidig? Grunnen til at jeg spør, er at jeg lurer på hvor viktige dere er for hverandre. Er det kun reiser og sånt som har gjort at det ikke har passet for ham? Har du ellers lett for å finne en annen, eller tenker du sånn at svarten heller, kanskje jeg bare skal ta ham, han er jo tross alt kanskje interessert? Jeg bare lurer.. Anonymous poster hash: 4d761...3bc
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Ja, ble litt dårlig forklart Vi har ikke hatt andre kjærester men jeg holdt på med en annen fyr i 1 år men som aldri endte med noe seriøst. Tror han har hatt andre men ikke vært kjæreste med noen. Tror han vil være litt fri og ikke ha noe som binder han til ett sted. For min del kunne vi vært sammen men det står litt på han. tror han vil leve livet litt til egentlig, men så er det jo andre dager han sier det ville vært annerledes om vi bodde på samme sted og sånn. Men har en feeling av at det er bare for å holde på døra på gløtt sånn at jeg ikke skal bli helt leit og kutte han ut. Men han kunne jo funnet hvem som helst nærmere og hvorfor gidde bruke tid og penger på ei som meg som bor så langt unna og over så lang tid. Anonymous poster hash: 8ba99...17d
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 Ja, ble litt dårlig forklart Vi har ikke hatt andre kjærester men jeg holdt på med en annen fyr i 1 år men som aldri endte med noe seriøst. Tror han har hatt andre men ikke vært kjæreste med noen. Tror han vil være litt fri og ikke ha noe som binder han til ett sted. For min del kunne vi vært sammen men det står litt på han. tror han vil leve livet litt til egentlig, men så er det jo andre dager han sier det ville vært annerledes om vi bodde på samme sted og sånn. Men har en feeling av at det er bare for å holde på døra på gløtt sånn at jeg ikke skal bli helt leit og kutte han ut. Men han kunne jo funnet hvem som helst nærmere og hvorfor gidde bruke tid og penger på ei som meg som bor så langt unna og over så lang tid. Anonymous poster hash: 8ba99...17d Høres ut som om du kan ha rett i at han vil ha døra litt på glid... Tipper han liker deg godt, og sikkert mener det han sier, men hvis han farter litt rundt og har hatt et og annet forhold her og der, så er han kanskje ikke den som virkelig vil satse på et forhold med det første? Hvis du skal gi ham en sjanse bør dere oppleve flere uker i strekk sammen. Hva med å avtale en felles sydentur på ei uke eller noe, for å teste det ut? Anonymous poster hash: 4d761...3bc
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Nei, virker ikke som han vil satse på forhold riktig enda. Burde nok vært sammen over tid ja for å finne ut om vi liker hverandre og ikke møtes bare et par dager ei helg i ny og ne. Men tror ikke han er helt der, må nok se det litt an for å finne ut om vi skulle dratt på en lengre tur. For min del kunne vi det men tror det blir litt ut av det blå og spørre om det nå Ts. Anonymous poster hash: 8ba99...17d
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 Ut av det blå kan ofte være svært koselig det da. Spørs jo selvsagt på hva det gjelder dog. Anonymous poster hash: e79ee...a7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå