Gå til innhold

Praktisk organisering av ................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til frisøren og det samme skal min forlover og min brudepike.

Jeg begynte plutselig å lure på følgende:

- Skal brudepiken og forloveren kjøre bil sammen med meg til kirken? Og hva med brudesvennen da. Skal han også være med, eller skal disse stå å vente utenfor kirken til jeg kommer? Skal pappa være med i bilen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det plass til alle i samme bil da?

For da er det vel ikke noe problem.

Kan din far og brudesvennen stå og vente utenfor kirken?

Så er du, din forlover og brudepiken i bilen?

Skrevet

Vi har ikke det "problemet" vi - siden jeg og sambo skal gå sammen opp kirkegulvet.

Men vi har "problemet" med å få gikk fedrene våre knappehulsblomstene før vielsen.

Så de må i allefall stå ute og vente - sammen med forloveren til sambo.

Men vi satser på at det ordner seg på en måte... :wink:

Skrevet

Min forlover skal kjøre sammen med pappa og meg til kirken. Hun er jo på en måte en slags kammertjener, eller kjoleassistent, så jeg vil ha henne med meg hele dagen.

Brudepiken vår kommer sammen med min søster og hennes mann, og de kommer tidligere og gjemmer seg i kirkestuen. Der inne skal alle prosesjonsdeltakerne gjemmes før det blåses til avspark. Inn der skal også brudesvennen gjemmes når han kommer sammen med barnevakten som har hatt om natten og pyntet han.

Skrevet

Tipper frisøren har en mening om dette også jeg, i alle fall hvis dere alle skal til samme frisør(dame). Da er sikkert noen ferdige leeenge før de andre, så det vil være naturlig at de som er ferdig tidlig reiser avgårde før deg.

Mamma og lillesøstern min var ferdig først, så de ble hentet tidlig. Så kom pappa og hentet meg og forloveren min rett før vi skulle til kirken.

Skrevet

Vi løser dette på følgende måte:

Mine forlovere og jeg er hos frisøren. Deretter drar vi hjem til mine foreldre hvor vi alle sammen skifter til finstasen. Så drar mine forlovere, mor og bror sammen til kirken. Pappa og jeg drar litt seinere i egen bil. Så blir det opp til pappa og ordne på kjolen før vi går inn, siden forloverne mine da allerede er i kirken. Men det tror jeg går helt fint :)

Skrevet

Vi møter brudepikene i kirken, det er et rom på siden de kan vente i.

Skrevet

Vi gjør nesten som Tex.

Min forlover kjører sammen med pappa og meg til kirken. Frisøren kommer hjem til mamma og gjør jobben der. Vi sover der.

Brudebarna pyntes av sine foreldre/svigers, og møter opp i kirken i god tid før vielsen. Der får de sin blomsterpynt, og venter i et kirkerom til vi ankommer.

Vil ha min forlover med meg hele dagen.

Skrevet

Jeg og min forlover kjører sammen til kirka..Pappa vet jeg ikke enda .

Brudepikene kommer med sambo og søstern min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...