Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet man trenger

Understell

Bag

Sportsdel

Myggnett

Regntrekk

Hva mer? Da tenker jeg ikke på hva man bør ha oppi som vognpose og stellebag, men hva som bør være en del av vogna om dere skjønner.

Anonymous poster hash: 4cdb9...c46
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte ekstra solskjerming. Har brukt den veldig mye.

AnonymBruker
Skrevet

Koppholder har jeg likte helst de med flere rom som går på tvers av styret, fint til nøkler, lommebok etc

Anonymous poster hash: d0056...c8c

• Liker 1
Skrevet

Har vært avhengig av "foreldrekonsollen" fra Tinkafu, med kopp/flaskeholder og et rom til lommebok/nøkler/osv. Handlenett er et must for meg og kroker til å henge veske/stelleveske på. Sykkelpumpe har jeg stroppet fast på understellet og lappesaker ligger i kalesjen :-P (har punktert en gang for mye). Solskjerming ja. Og et sånt lite lys som kan være på eller blinke til å montere foran på kalesjen. Var mørkt tidlig her i vinter og da syns jeg det var greit å være synlig + se oppkjørselen. Hjultrekk til de gangene vi har skullet ha vognen med på fly o.l.

Ble visst en del til slutt ja :-P

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svarene :)

Skrevet

Jeg også elsker den koppholderen som går på tvers av styret!:)

AnonymBruker
Skrevet

Høres lurt ut med en koppholder på en vogn, men hva er poenget med en på en bilstol? Så i en nettbutikk at de hadde det. Ser for meg at babyen sitter der med et pappkrus med kaffe :fnise: Når man kjører bilen så kan man jo ikke gi flaske til babyen.

litt off topic men jeg er TS :)

• Liker 1
Skrevet

Ser for meg at enten er det ment til de barna som drikker selv. Min begynte å drikke av sånn aventflaske med sugerør da hun var var ca 7 mnd.

Eller så er det ment for foreldrenes vannflaske når man f.eks er på senteret og bare har klikket bilstolen på understellet til vogna...?:)

Skrevet

Jeg også elsker den koppholderen som går på tvers av styret!:)

Men står kaffekoppen stabilt i den, versus en i hardplast? Sånn typ pappbeger med kaffe. Tinkafu sin er jo lagd av tøy...

Skrevet

Refleks! Hvis det ikke allerede er godt med reflekser på vogna da. Men greit å være godt synlig med vogna der man går.

Skrevet (endret)

Men står kaffekoppen stabilt i den, versus en i hardplast? Sånn typ pappbeger med kaffe. Tinkafu sin er jo lagd av tøy...

Den står nok like stabilt vil jeg tro. Stoffet er jo ofte litt trangt og klemmer koppen på plass. Men: min erfaring er at sånne beger med kjøpekaffe skvulper veldig og det blir nesten alltid gris. Og da gjerne opp i fotenden på bagen.. Så fremt man ikke triller på dønn flatt gulv, som i et kjøpesenter. Da antar jeg de plastholderne som holder koppen litt ut i fra vogna er bedre. Men om du bruker skvulpefri/tett kopp er de i stoff helt supre. Tenker vi går for begge deler jeg.. Veldig greit å ha den foreldrekonsollen rett foran seg synes jeg :) Endret av siebaeo
Gjest Little princess
Skrevet

Har vært avhengig av "foreldrekonsollen" fra Tinkafu, med kopp/flaskeholder og et rom til lommebok/nøkler/osv. Handlenett er et must for meg og kroker til å henge veske/stelleveske på.

Signerer! Hadde aldri klart meg uten "foreldrekonsollen" fra Tinkafu! Da hadde nok fotenden på vogna til mini blitt ganske full etterhvert :fnise:

Krokene er også veldig kjekke!

Gjest pysepusen
Skrevet

Solskjerm, koppholder, handlenett og kroker!

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det med koppholder om vinteren? Ser for meg at den kan fylles av snø :P

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvilken vogn du skal ha, men bilstol adaptere til understellet har jeg brukt MASSE. Genialt når jeg skal innom butikken og ungen hadde sovna i bilen. Bare å løfte ut setet og klikke det på understellet :D Setter man et maxicosi sete oppi en handlevogn fyller jo setet hele vogna :P

Skrevet

Hvordan er det med koppholder om vinteren? Ser for meg at den kan fylles av snø :PAnonymous poster hash: 4cdb9...c46

Passe på å ha en kopp eller flaske oppi da ;-) Nei, altså, jeg tenkte ikke over den problemstillingen i vinter hvertfall, men jeg hadde en baby som sovnet hvor det skulle være, så jeg var vel strengt tatt ikke ute og trillet i det verste snøværet...

Gjest pysepusen
Skrevet

Hvordan er det med koppholder om vinteren? Ser for meg at den kan fylles av snø :P

Man tar den av, har en kopp oppi, tømmer ut snøen etterpå?
Skrevet

Handlenett, litt greit å kunne putte små saker oppi der å ikke stappe alt i fotenden eller i stelleveska om man bruker det. Å når ungen er så stor at man ikke trenger å drasse på stelleveska, så får man fortsatt mye bruk for handlenettet.

• Liker 1
Skrevet

For min del er handlenett og koppholder og alt sånt bare tull og unødvendig, men solskjerm har vært helt veldig nødvendig og mye brukt. Men man er forskjellig, og har forskjellige behov :)

AnonymBruker
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvilken vogn du skal ha, men bilstol adaptere til understellet har jeg brukt MASSE. Genialt når jeg skal innom butikken og ungen hadde sovna i bilen. Bare å løfte ut setet og klikke det på understellet :D Setter man et maxicosi sete oppi en handlevogn fyller jo setet hele vogna :P

Skal sjekke det ut :)

Passe på å ha en kopp eller flaske oppi da ;-) Nei, altså, jeg tenkte ikke over den problemstillingen i vinter hvertfall, men jeg hadde en baby som sovnet hvor det skulle være, så jeg var vel strengt tatt ikke ute og trillet i det verste snøværet...

Her jeg bor kan det plutselig snø kjempe masse selv om det nettopp var kjempe fint vær og opphold. Trenger ikke være dårlig vær når det snør, kan være sol og vindstille samtidig.. Får babyen min på vinteren.

Handlenett, litt greit å kunne putte små saker oppi der å ikke stappe alt i fotenden eller i stelleveska om man bruker det. Å når ungen er så stor at man ikke trenger å drasse på stelleveska, så får man fortsatt mye bruk for handlenettet.

Får se om jeg får bruk for det :)

For min del er handlenett og koppholder og alt sånt bare tull og unødvendig, men solskjerm har vært helt veldig nødvendig og mye brukt. Men man er forskjellig, og har forskjellige behov :)

Solskjerm er det på vogna jeg har kjøpt, eller tenker du på en ekstra? Litt enig om det med handlenett og koppholder, høres ikke ut som noe jeg nødvendigvis trenger, men kanskje :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...