Gå til innhold

kommer ikke over damas tidligere sexliv

Anbefalte innlegg

Gjest tigergutt
Skrevet

er en gutt på 23 som er sammen med dama mi på 19år. Hun har hatt en del sexpartnere før meg og de synes å dukke opp over alt. Jeg har hatt det jeg kaller ordnede forhold, og sliter litt med at kjæresten min rett og slett har pult rundt. Hun er tagget i bilder med noen av de guttene på facebook, hilser på dem på byen osv. Hun tror hun har hatt et sted mellom 20 og 25 partnere, men bare tre seriøse forhold. Prøver å snakke med henne om det, men virker ikke som at hun skjønner at hennes tidligere fortid plager meg. Det er jo ikke kult å vite at halve byen har tatt seg en tur..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hva er det du vil oppnå med å prate om det? Gjort er gjort, og det får du faktisk ikke endret på. Enten må du ta henne med den fortiden hun har, eller så må du avslutte forholdet. Dette er nemlig ditt problem, ikke hennes..... Og hun fortjener noen som ikke lager drama av fortiden hennes, som sagt kan ikje det gjøres ugjort.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke så mye annet å gjøre enn å enten akseptere og leve med det eller gjøre det slutt. Selv synes jeg fortid er fortid.

Anonymous poster hash: 6cac2...500

• Liker 10
Skrevet

Om du sliter med dårlig selvtillitt og ikke stoler på henne er det du som har et problem og ikke hun. Om du føler at dere har vidt forskjellige syn på sex burde du finne ut om dette er et problem som ikke forsvinner og konkludere med at dere er for forskjellige.

• Liker 9
Gjest badeand1
Skrevet

Du får ikke gjort noe med det, så enten aksepter at ting er sånn eller gjør det slutt.

• Liker 3
Skrevet

hvorfor er du sammens med en 19 år gammel jente som har hatt nærmere 25 partnere? Hun kan gjøre akkurat som hun selv vil, men er du så desperat at du ikke finner deg noe bedre?

Eller enda bedre, hvorfor ikke bare være singel og ha denne dama som pulekompis? Da får du sex av henne og du trenger ikke føle deg som en idiot.

• Liker 2
Skrevet

Har du spurt hu hvor mange hu har liggi med eller har hu fortalt deg helt ut av det blå?

Har du spurt hvem disse gutta var eller forteller hu det hver gang dere ser en av de?

Hvis du har spurt så har du deg selv å takke, hvis hu forteller deg helt ut av det blå så tenker jeg at dama kunne trengt et par cm ekstra på antennene sine

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Tror du virkelig at det er bedre at du har hatt 3 seriøse forhold??? Sex er sex...

AnonymBruker
Skrevet

Består halve byen av 20-25 mennesker?

Anonymous poster hash: e3dd9...087
  • Liker 7
Skrevet

Jeg hadde også dette problemet med ei dame jeg var sammen med for x antall år siden. Det plaget meg noe grenseløst faktisk. Hun var veldig lett på tråden før vi møttes, og hennes tidligere sexpartnere dukket opp over alt, sendte henne meldinger og så videre.

Vet egentlig ikke om jeg kan komme med noen råd, for jeg slet egentlig litt med det i to år (perioden vi var sammen). Men med tiden så roet det seg i alle fall :P Gikk ikke rundt å tenkte på det hele tiden som jeg gjorde i starten. Når dere har vært sammen en stund så blir det nok lettere å "akseptere". Jeg var også redd hun skulle falle tilbake til en av de tidligere partnerne i et "svakt" øyeblikk, ettersom hun var så glad i sex. Men vi hadde aldri noen diskusjoner og konflikter ang utroskap. Det satt bare i mitt eget hode.

Det er vel INGEN menn som liker at kjæresten har hatt mange sexpartnere, enkelt og greit. Det er alltid et ømt punkt. Man må bare ta seg sammen og prøve å takle det så bra man kan. Beklager for at jeg ikke kan hjelpe deg bedre :P Det ligger bare i måten man tenker på. Det må du rett og slett jobbe med selv :)

Tenk at dette er fortid, det var FØR du kom inn i bildet. Det er fremtiden som er viktig :) Lykke til

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

19 år og 25 partnere! Jeg hadde løøøøøøøøpt.

Anonymous poster hash: afa6d...a72
  • Liker 8
Skrevet

Så dump henne da! Hva pokker skal hun gjøre for å endre antall sexpartnere og hva i alle dager er det vits i å dvele over? Get over it, with or without her.

• Liker 2
Gjest tigergutt
Skrevet

godt det er noe forståelse, tror dere hadde reagert likens om deres partner hadde forsxnt seg grovt. Jeg vil ikke gjøre det slutt, enda i allefall, synes bare hun kan holde den fortiden litt unna. Ikke ha masse facekontakt og bilder, snakke på byen osv. Er jo ikke vits i å spør "hvordan kjenner du ham eller ham", får bare et blikk og et smil.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke taklet det.

Anonymous poster hash: 49c4b...418
  • Liker 4
Skrevet

godt det er noe forståelse, tror dere hadde reagert likens om deres partner hadde forsxnt seg grovt. Jeg vil ikke gjøre det slutt, enda i allefall, synes bare hun kan holde den fortiden litt unna. Ikke ha masse facekontakt og bilder, snakke på byen osv. Er jo ikke vits i å spør "hvordan kjenner du ham eller ham", får bare et blikk og et smil.

Så la oss oppsummere. Du er sammen med en 19 år gammel jente. Som har hatt opp mot 25 sexpartnere. Som fremdeles har nær kontakt og som flørter med disse i fylla. Som ikke bryr seg om at dette plager deg.

Litt av et catch du har her!

• Liker 6
Skrevet

Hun er kanskje litt uhøytidelig når det kommer til sexpartnere. Hun tar det mye mulig mindre seriøst enn det du gjør, og da bør du be henne om å slutte å smile lurt når hun møter tidligere sexpartnere. Er mulig at hun av en eller annen grunn tror at hun blir mer attraktiv i dine øyne når hun viser deg at hun har hatt sex med "alle". Si at du synes det er ubehagelig. Si det som det er!

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Hun er kanskje litt uhøytidelig når det kommer til sexpartnere. Hun tar det mye mulig mindre seriøst enn det du gjør, og da bør du be henne om å slutte å smile lurt når hun møter tidligere sexpartnere. Er mulig at hun av en eller annen grunn tror at hun blir mer attraktiv i dine øyne når hun viser deg at hun har hatt sex med "alle". Si at du synes det er ubehagelig. Si det som det er!

Eller kanskje hun liker å gjøre han sjalu og/eller usikker?

Kanskje er de hennes "trofeer" og hun er stolt over å ha "lagt ned så mange bytter"?

Gjest HappyWaffle
Skrevet

ingen får gjort noe med antall partnere... så du må bare takle det eller slå opp. er ikke sånn at hun over natten kan bli jomfru bare fordi du ikke liker hennes antall. folk har lov til å forandre seg

AnonymBruker
Skrevet

Det som er interessant her - i tillegg til at hun har hatt 25 sexpartnere - er jo hvordan hun forholder seg til dette nå når hun er sammen med deg. Du kan jo prøve deg på en moden prat med henne (helst ikke rett etter hun har møtt noen av disse på gata), og si at det plager deg at hun har hatt så mange og at du lurer på hva hun tenker om det nå. Det er jo her dere må komme til en slags "enighet" eller felles forståelse. Bare slik kan dere komme nærmere. Hvis hun møter deg ved å akseptere at du synes det er vanskelig, og dermed roe kontakten litt mot de andre, og du kan fortelle henne at du skal gjøre det du kan for å ikke mistro henne, eller bli lei deg av dette, så tror jeg dere er på god vei. Men ikke angrip når du tar det opp - da vil hun gå i forsvar og kalle deg sjalu:)

Anonymous poster hash: 2c744...7e0
Skrevet

er en gutt på 23 som er sammen med dama mi på 19år. Hun har hatt en del sexpartnere før meg og de synes å dukke opp over alt. Jeg har hatt det jeg kaller ordnede forhold, og sliter litt med at kjæresten min rett og slett har pult rundt. Hun er tagget i bilder med noen av de guttene på facebook, hilser på dem på byen osv. Hun tror hun har hatt et sted mellom 20 og 25 partnere, men bare tre seriøse forhold. Prøver å snakke med henne om det, men virker ikke som at hun skjønner at hennes tidligere fortid plager meg. Det er jo ikke kult å vite at halve byen har tatt seg en tur..

Tja, folk er jo forskjellige. Personlig hadde jeg ikke hatt interesse av en dame som hadde et så ulikt syn på uforpliktende sex.

Men er det henne du vil være med så får du jo bare la være å tenke på det.Ikke stort å gjøre med.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...