Gå til innhold

MÅ ha hjelp! problemer med å spille av video tatt i photobooth

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg tok noen videoer med photo booth istad, jeg tror jeg må ha klikket meg ut av programmet uten å se filmen eller stoppe den eller noe sånt, og nå er den "lagret" og vil åpnes i programmet quicktime, men jeg får ikke åpnet filmen med dette !? det står bare " filmen kan ikke åpnes, det er mulig du må installere ekstra programvare for å åpne denne filtypen"

noen som vet?? jeg gjør hva som helst for å få spilt den av!!

Anonymous poster hash: 60a45...a4a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk VLC?

Skrevet

Hva slags filtype er disse videoen? Hvis du høyreklikker på den, velger egenskaper så fanen "detaljer". Hva står det under "filnavn"?

AnonymBruker
Skrevet

Det funker ikke med VLC... og på info står det bare type: quickyime-film.. fordi det er det eneste programmet den ønsker å bruke men det funker alikevel ikke..

!?!? :(

Anonymous poster hash: e54ed...e69
Skrevet

Det står mer informajson om fila dersom du ctrl + høyreklikker på den og velger get info. Da skal du få opp format og all annen informasjon som er fint for de som skal hjelpe deg å vite.

Grunnen til at det står quicktime film har ingenting med at den ikke kan spilles av i andre programmer, men fordi quicktime står som default avspillingsprogram på den filtypen. Photo booth lagrer generelt filmer i .mov, noe som fint kan spilles av i VLC og mange andre programmer.

AnonymBruker
Skrevet

hehe.. takk for svar og jeg forstår at jeg skal velge "vis info" som det kommer opp hos meg... men det står veldig lite informasjon om filtype. jeg kan godt skrive ned alt som står:

type: quictime-film

størrelse: 8,6MG på disk

Hvor: user/......(her ramser jeg ikke opp)

opprettet: igår 18.51

endret: idag 08.21

etikett: x (så står det bare ruter med forskjellige farger)

så står det en rute uten noe inni med Maldokument og en under hvor det står Låst (begge uten kryss)

mer info: sist åpent idag 08.21

navn og filhendelse: film fra 17.07.2013 kl 18.51.mov

åpne med: quicktime player (her kan jeg endre men vet ikke hva jeg skulle endret til og den vil ikke spilles av i vlc som sagt tidligere)

under der står det forhåndsvisning og qucktime movie igjen

under der står det deling og rettigheter men der skjer d ingenting.. får ikke frem noe mer.

det var det som står!

Skrevet

Det funker ikke med VLC... og på info står det bare type: quickyime-film.. fordi det er det eneste programmet den ønsker å bruke men det funker alikevel ikke..

!?!? :(

Høyreklikk, "åpne i", velg vlc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...