AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Hei! Jeg har to gutter. En på 2.5 år og en på 2 mnd. Vi lurer litt på hva vi skal ta oss til med i sommer. Det bare regner... Vi bor ett lite stykke fra Bergen, så tenkte oss hvertfall på Akvariet. Minste får flaske, men det er ikke noe problem. Ideer? Og eldste har ferie i 4 uker fra bhg, siden vi går hjemme med minste uansett. Kan jeg angre på dette og levere han etter 3 uker? Tenkte jeg skulle være snill med han å ha han hjemme, men han liker seg jo best i bhg... Anonymous poster hash: e9c52...5bd
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Fløybanene kunne kanskje vært spennende? I vår barnehage har de det slik at man ikke kan ta mindre ferie enn det man har sagt man skal, kun mer. Du får høre med deres hvilke regler de har. Det kan hende det varierer. Anonymous poster hash: c2a28...232
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 *Fløybanen Anonymous poster hash: c2a28...232
fruBeist Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Tror ikke du kan angre på oppsatt ferie. På sommerstid er det ferieavvikling for personalet og, og denne er ofte lagt opp etter barnas ferie.
Melodiana Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Bare gå turer til en lekeplass i nærheten. Avtall med andre foreldre at barna kan leke sammen.
Gjest Keikolina Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 Er bare å finne en barnehage som har sommerferie det.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #7 Skrevet 18. juli 2013 Hei! Jeg har to gutter. En på 2.5 år og en på 2 mnd. Vi lurer litt på hva vi skal ta oss til med i sommer. Det bare regner... Vi bor ett lite stykke fra Bergen, så tenkte oss hvertfall på Akvariet. Minste får flaske, men det er ikke noe problem. Ideer? Og eldste har ferie i 4 uker fra bhg, siden vi går hjemme med minste uansett. Kan jeg angre på dette og levere han etter 3 uker? Tenkte jeg skulle være snill med han å ha han hjemme, men han liker seg jo best i bhg...Anonymous poster hash: e9c52...5bd Jeg jobber i barnehage selv. Du kan nok ikke bare ta 3 uker likevel nei. Fordi de ansatte har ferie ut ifra hvor mange barn som er på barnehagen. Så skulle alle begynt å angre seg og vil ha barnet i barnehagen 4 uka likevel så kunne det fort blitt forlite bemannet på barnehagen. Anonymous poster hash: 76630...781
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå