AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Er det noen her som har erfaring med Bugaboo Cameleon Footmuff vognpose? Er den god? Er det en ok pose til vår/høst? Har forstått det slik at den ikke er varm nok på vinteren Anonymous poster hash: 043f2...eef
*Joyce* Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Synes den er helt allright til vår/høst, ja. Meget mulig at det finnes bedre poser til den bruken, men vi fikk vår med på kjøpet da vi kjøpte vogn, og synes den har vært kjekk å ha. Liker spesielt godt at den er fasongsydd til vogna.
^^Belle^^ Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Jeg synes posen er helt fantastisk! Varm og lun, men ikke til vinteren nei. Men etter å ha prøvd flere vår/høstposer i sportsdelen uten hell vil jeg si at denne nesten er helt uvurderlig til den vogna. Alt annet siger og er bare skikkelig kavete.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Jeg synes posen er helt fantastisk! Varm og lun, men ikke til vinteren nei. Men etter å ha prøvd flere vår/høstposer i sportsdelen uten hell vil jeg si at denne nesten er helt uvurderlig til den vogna. Alt annet siger og er bare skikkelig kavete. Hva bruker du om vinteren da? TsAnonymous poster hash: 043f2...eef
^^Belle^^ Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Hva bruker du om vinteren da? TsAnonymous poster hash: 043f2...eef Ja, si det. Den første vinteren brukte vi en gammeldags skinnpose, men den var ihvertfall ikke noe god oppi der! De posene har ikke noen knyting eller noen form for å feste den til vognen. Og den andre vinteren - da det ble kaldt nok til å bytte fra Bugaboo-posen til noe annet var jenta vår nesten over vognperioden. Hun ville ihvertfall ikke sitte i noen pose. Så jeg har lurt litt på hva jeg skal ha i sportsdelen nå når vinteren kommer, når mini runder 10-11 måneder. Vi får prøve med den vi har (Kaiser iglu thermo fleece), og heller bruke Bugaboo-posen med dyne oppi (for det går jo altså! Om du ikke bor på et sted der det blir veldig kaldt om vinteren) og ekstra klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå