AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Trenger noen lure kvinner til å forklare meg dette. Holdte på med en jente i 6-7 uker og det var egentlig veldig bra. Vi var eksklusive og gjorde masse "kjærestegreier" uten at vi offisielt ble sammen. For to uker siden dro hun hjem til foreldrene sine for sommeren. Før hun dro avtalte vi å gjøre en del ting når hun kom tilbake. Etter en 2-3 dager meldte jeg henne og vi meldte 5-6 meldinger frem og tilbake. Alt virket bra, men nå har jeg ikke hørt noe fra henne siden. Før hun dro gikk det aldri mer enn to dager uten kontakt og både jeg og henne tok initiativ først. Det eneste jeg kan tenke meg er at vi hadde en liten krangel 1 uke før hun dro, men vi skværet opp og alt var fint når hun dro. Trodde jeg i hvert fall. Hun er 24 og jeg er 27. Har sett at hun har oppdatert facebook, så vet at hun ikke er utenfor dekning eller noe slikt. Hva har skjedd? Er det over og jeg er "singel" nå igjen? Anonymous poster hash: 027e1...adb
Tropic Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Det er det ingen av oss som kan gjette oss til. Vil anbefale deg å ringe henne så merker du nok raskt hvordan stemningen mellom dere er.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Tenkte bare om noen kvinner hadde egne erfaringer i lignende situasjoner. Stemningen virket veldig god når hun dro og på meldingene. Jeg vil ikke mase på henne, så synes det nå er opp til henne å vise litt initiativ. Synes også det er ganske frekt å bare kutte ting slik ut. Det er derfor jeg spør om jeg nå kan regne meg som singel. Har kuttet ut flere andre jenter for denne jenta og det irriterer meg litt. Anonymous poster hash: 027e1...adb
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 Mener du at dere ikke har skrevet til hverandre på et par dager eller har hun ikke svart i det hele tatt selv om du har skrevet til henne? Anonymous poster hash: 6fbd1...bd0 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #5 Skrevet 17. juli 2013 Vi har ikke skrevet til hverandre det hele tatt. Anonymous poster hash: 027e1...adb
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #6 Skrevet 17. juli 2013 Hun sitter sikkert hjemme hos foreldrene sine og bare "hvorfor tar han ikke kontakt?" Skjønner at du vil hun skal ta intiativ, men kanskje hun ikke vil plage deg. Vanskelig å si Anonymous poster hash: 82449...e0c 4
Gjest badeand1 Skrevet 17. juli 2013 #7 Skrevet 17. juli 2013 Ring og hør hvordan hun er i telefonen du.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #8 Skrevet 17. juli 2013 Vi har ikke skrevet til hverandre det hele tatt. Anonymous poster hash: 027e1...adb Ja, men da er ikke dette nødvendigvis så dramatisk. Send henne en melding du, eller ring og se om du får svar da. Anonymous poster hash: 6fbd1...bd0 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #9 Skrevet 17. juli 2013 Kanskje mye å gjøre? Når jeg reiser hjem til mine foreldre har det alltid hopet seg opp med ting som må gjøres som de ikke kan gjøre selv av ulike årsaker. Kan jo alltids være noe sånt. Evt. om hun har venner som hun kun treffer når hun er i hjembyen, så blir det ofte slikt at alle skal ha litt av kaka:P Men det blir jo bare gjetning. Send en melding og hør om det passer om du ringer senere? Om hun ikke svarer kan du jo bare prøve å ringe, og høre det an på tonen:) Anonymous poster hash: 10414...df3 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #10 Skrevet 17. juli 2013 Det tar ett minutt å sende en melding. Er det ikke mer sannsynlig at hun så på datingen kun som en liten flørt og nå er den over? Anonymous poster hash: 027e1...adb
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #11 Skrevet 18. juli 2013 /ts Jeg ga opp. Inviterte en annen jente på kaffe i morgen kveld, for dette finner jeg meg ikke i. Hun kan ikke forvente at jeg sitter og venter på henne. Så får jeg heller se hva som skjer når hun kommer tilbake; om vi finner sammen igjen. Anonymous poster hash: 027e1...adb
Purple Diamond Skrevet 18. juli 2013 #12 Skrevet 18. juli 2013 /ts Jeg ga opp. Inviterte en annen jente på kaffe i morgen kveld, for dette finner jeg meg ikke i. Hun kan ikke forvente at jeg sitter og venter på henne. Så får jeg heller se hva som skjer når hun kommer tilbake; om vi finner sammen igjen. Anonymous poster hash: 027e1...adb Men har du ringt eller meldt henne? Tenk hvis hun venter på deg? 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #13 Skrevet 18. juli 2013 idiot. Kanskje hun ikke finner seg i at du ikke kontaktet henne. Hvorfor er det du som ikke skal finne deg i det? Anonymous poster hash: e6b39...941 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #14 Skrevet 18. juli 2013 Kanskje dere tenker på akkurat samme måte - at den andre må ringe. Da kommer dere jo ingen vei, så det er vell bare å hoppe i det hvis du vil ha kontakt med jenta Om hun venter, er det ikke sikkert at hun skjønner at du også gjør det. Anonymous poster hash: edb5f...334 1
Trollmortil3 Skrevet 18. juli 2013 #15 Skrevet 18. juli 2013 Vist du ikke har tatt kontakt med henne heller, så er jo ikke det noe bedre enn at hun ikke har tatt kontakt med deg?? Kankje hun trur det samme som du trur om henne. Og lurer på hvorfor hun ikke har hørt fra deg? Send ho ei melding så får du jo se om du får svar eller ei.. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #16 Skrevet 18. juli 2013 Jeg syns det er dårlig gjort å dra på date med en annen jente bare fordi hun ikke har tatt kontakt på et par uker. Når jeg drar hjem til foreldrene mine, er det siste jeg tenker på, å sende en flørt en melding, det betyr ikke at jeg ikke bryr meg - men når jeg er hjemme vil jeg tilbringe tid med familie. Og ja, det tar bare et bar sek\minutter å skrive melding, men det stjeler mye energi for det. Anonymous poster hash: b69cc...f8f
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #17 Skrevet 18. juli 2013 Kanskje dere tenker på akkurat samme måte - at den andre må ringe. Da kommer dere jo ingen vei, så det er vell bare å hoppe i det hvis du vil ha kontakt med jenta Om hun venter, er det ikke sikkert at hun skjønner at du også gjør det. Anonymous poster hash: edb5f...334 /ts Jeg har kontaktet henne. Skrev melding til henne 3 dager etter hun dro. Da svarte hun og virket blid, så jeg kjøper ikke at hun er opptatt. Ser også at hun har oppdatert facebook. Om hun har tid til slikt, har hun tid til å kontakte meg. Det gjorde hun ikke og da går jeg videre. Anonymous poster hash: 027e1...adb
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #18 Skrevet 18. juli 2013 Vist du ikke har tatt kontakt med henne heller, så er jo ikke det noe bedre enn at hun ikke har tatt kontakt med deg?? Kankje hun trur det samme som du trur om henne. Og lurer på hvorfor hun ikke har hørt fra deg? Send ho ei melding så får du jo se om du får svar eller ei.. Hun har hørt fra meg. Jeg kontaktet henne og hun svarte. Da er det helt naturlig at hun gir lyd fra seg. Noe hun ikke har gjort. Anonymous poster hash: 027e1...adb
Purple Diamond Skrevet 18. juli 2013 #19 Skrevet 18. juli 2013 /ts Jeg har kontaktet henne. Skrev melding til henne 3 dager etter hun dro. Da svarte hun og virket blid, så jeg kjøper ikke at hun er opptatt. Ser også at hun har oppdatert facebook. Om hun har tid til slikt, har hun tid til å kontakte meg. Det gjorde hun ikke og da går jeg videre. Anonymous poster hash: 027e1...adb Ja, men herregud... Hun vil vel bare ha litt fred og ro med sin egen familie, vel? Det må da være lov. Hun kan jo like deg, selv om hun ikke tar kontakt hver j**** dag! 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #20 Skrevet 18. juli 2013 Jeg syns det er dårlig gjort å dra på date med en annen jente bare fordi hun ikke har tatt kontakt på et par uker. Når jeg drar hjem til foreldrene mine, er det siste jeg tenker på, å sende en flørt en melding, det betyr ikke at jeg ikke bryr meg - men når jeg er hjemme vil jeg tilbringe tid med familie. Og ja, det tar bare et bar sek\minutter å skrive melding, men det stjeler mye energi for det. Anonymous poster hash: b69cc...f8f /ts Denne kjøper jeg. Det betyr at vi var kun en "flørt" og da kan hun ikke forvente at vi er eksklusive heller når hun er på ferie. Hvis hun tenker som deg at en melding "stjeler energi" fra henne så får det hele bare være. Anonymous poster hash: 027e1...adb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå