AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Har prøvd det meste av billige foundationer (loreal, maybelline, max factor o.l) Er fornøyd med enkelte, men vil gjerne ha noe mer "ekslusivt", for føler de er snillere mot huden, varer lengre og jeg liker følelsen av å sminke meg med noe "flott". Har hatt noen dyrere foundationer også, som jeg har lest veldig mye bra om. Dior FOREVER - syntes den var altfor kakete og tykk, fremhevet porene mine veldig mye. Chanel Aqua Luminere (?) - Syntes den var litt for flytende og lite dekkende. Kanebo Sensai et eller annet - den jeg bruker nå, funker vel greit.. men syntes jeg blir fort blank med denne, samtidig som jeg ikke liker helt hvordan den blir seende ut på i løpet av dagen. Har også prøvd noe fra Clinique, men fikk så feil farge av hu som jobba der at jeg ikke har kunnet brukt den. Det jeg leter etter en foundation som jevner ut huden, og dekker litt, men uten å se kakete og falsk ut. Vil bare se jevn ut, og skjule litt urenheter, et par kvisearr og ujevn farge. Jeg er 21 år, så har ung hud. Har litt ujevn farge i ansiktet, og tror jeg har kombinasjonshud. Kan bli fet i t-sonen, men i kinnene er jeg normal. Må også legge til at jeg må noe med gule undertoner! Har gyllen hud året rundt, og er brunette med brune øyne. Så alt med rosa i seg ser bare stygt ut. Håper noen av dere har noen anbefalinger til meg! Snart lønning. Tar også i mot tips om pudder som holder huden matt LENGE! Anonymous poster hash: 42793...9ee
Gjest diingo Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Jeg er også 21 og har de samme hudproblemene som deg. Jeg er ganske fornøyd med max factor facefinity, det er en billig foundation da, men jeg har også arr og småkviser som jeg syns den dekker godt. Jeg har prøvd noen dyre foundationer også, ihvertfall pudder som blant annet everyday minerals, men jeg merket ikke at jeg tok den på meg, det var nesten som støv, men det kan ha med at jeg har en ganske lys hudtone.. Nå vet ikke jeg hvordan huden din er, men om du også har litt rødheter så er max factor facefinity god, den har mye grått i seg som gjør at den toner ned det røde. Om den er snill med huden deeeet er en annen sak, men jeg har begynt å bruke effaclar k under sminken og det gjør at den ikke trekker så godt til seg alt det den ellers ville gjort. Før var jeg ofte plaget med med kviser etter jeg tok av sminken, men denne hjelper.. Men selvfølgelig er det sikkert bedre med en som ikke ødelegger huden i utgangspunktet
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Jeg er også 21 og har de samme hudproblemene som deg. Jeg er ganske fornøyd med max factor facefinity, det er en billig foundation da, men jeg har også arr og småkviser som jeg syns den dekker godt. Jeg har prøvd noen dyre foundationer også, ihvertfall pudder som blant annet everyday minerals, men jeg merket ikke at jeg tok den på meg, det var nesten som støv, men det kan ha med at jeg har en ganske lys hudtone.. Nå vet ikke jeg hvordan huden din er, men om du også har litt rødheter så er max factor facefinity god, den har mye grått i seg som gjør at den toner ned det røde. Om den er snill med huden deeeet er en annen sak, men jeg har begynt å bruke effaclar k under sminken og det gjør at den ikke trekker så godt til seg alt det den ellers ville gjort. Før var jeg ofte plaget med med kviser etter jeg tok av sminken, men denne hjelper.. Men selvfølgelig er det sikkert bedre med en som ikke ødelegger huden i utgangspunktet Tusen takk for svar! Hmm, kanskje jeg se litt på den! Har ikke problemer med rødhet i ansiktet, blir nesten aldri rød med mindre det -10 grader ute, hehe. Anonymous poster hash: 42793...9ee
Gjest diingo Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Tusen takk for svar! Hmm, kanskje jeg se litt på den! Har ikke problemer med rødhet i ansiktet, blir nesten aldri rød med mindre det -10 grader ute, hehe. Anonymous poster hash: 42793...9ee hehe, heldig du! Jeg kan gå til postkassen en helt vanlig hverdag og se tydelige forandringer i ansiktet... tåler ingenting... da er det ikke en fordel at jeg dykker i tillegg, for det er ikke et vakkert syn det sjømonsteret!
MarianneHaa Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Jeg er iallefall fornøyd med Dior Nude skin. (Tror den heter det)
malla1992 Skrevet 19. juli 2013 #6 Skrevet 19. juli 2013 Jeg er 20 år og har akkurat det samme problemet som deg. Jeg spurte om tips på parfymeriet og de annbefalte meg en som heter clinuqe even bettrr, og den er kjempe god. Verdens beste :-)
Ninni18 Skrevet 29. juli 2013 #7 Skrevet 29. juli 2013 BB kremen til lancôme er helt fantastisk!!! Den gir mye pleie til huden samtidig som den jevner ut hudtonen helt uten at huden ser så egentlig sminket ut, bruk heller concealer der du vil dekke mer. Tips til kompakt pudder er sensai sitt, de har egne pudder til å matte ned , super gode.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #8 Skrevet 31. juli 2013 Skal ut og kjøpe en ny i morgen. Men aner ikke hvilken. Lest litt om Guerlain Puere extreme (?) noen som har prøvd den? Anonymous poster hash: 42793...9ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå