AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Har en ganske enkel brudekjole med litt broderier på overdelen og nederst på skjørtet. Den har en perlekant og sølvtråd. Skal ha smykker med perler og noen blanke stener (hvitt gull). Kikker på hårpynt, slør og div og har falt for pynt med rhinestone (riktig?). Tenkte å gjennomføre det fra en liten pyntekant på sløret, en liten hårbøyle, noen stener i brudebuketten og et belte med litt pynt på. Men ser det bra ut å blande perler med rhinestone? Er redd for å bli "over the top" selv om jeg velger den mest diskre pynten... Råd takk??? Anonymous poster hash: ac1a2...4c3
Wonders Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 (endret) perler med rhinestone går fint om man liker å pynte seg. Hadde du vært en brud som har smykkeskrekk ville jeg droppet det. jeg liker godt slike små boleroer som kan taes av om man ønsker Alle disse bildene er fra Pinterest og ment for komersiell deling. Endret 18. juli 2013 av Wonders
Petalouda Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 jeg hadde også en veldig enkel kjole. jeg hadde (med hjelp) bestemt meg for slør og tiara, i tillegg til små hengediamanter i ørene og et smykke i samme stil i halsen, et blingarmebånd og en rosa diamantring på den ene hånden. men jeg forkastet både slør og tiara og var superfornøyd med det! jeg hadde øredobbene og smyket (gave fra kjæresten) og byttet ut blingarmebåndet med morgengaven fra kjæresten (vi ga hverandre morgengavene dagen før vielsen) og så hadde jeg den rosa ringen. jeg følte meg superfin og perfekt pyntet, og det enda jeg er en som er veldig glad i å gjerne lesse på med bling. less is more i noen sammenhenger ....
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Alle disse bildene er fra Pinterest og ment for komersiell deling. ...sukk. De fleste bilder er ikke fra Pinterest. Pinterest er et sted hvor man linker til bilder som allerede ligger ute på nett, mao. på andre sider. Det går an å laste opp selv også, men det gjelder et mindretall av bildene der inne. "er ment for kommersiell deling" er en setning fullstendig uten mening. Kommersiell betyr handelsrelatert/noe som skal virke salgsfremmende. Så i tilfelle du faktisk mener det du skriver, så driver du reklame for produktene her. Noe som igjen både er regelbrudd på KG og elendig reklame siden du faktisk ikke linker til produktene. Det jeg tipper du mener er "offentlig deling" eller noe slikt. Og det har du faktisk ikke lov til, så lenge det er noen andre som har rettighetene til bildet. Hvor du har fått det fra at disse kan deles fritt aner jeg ikke. Mange tror det bare er å dele vilt på nettet, men sånn er det rett og slett ikke. Så lenge det ikke er en spesiell lisens på bildet som tilsier at det kan deles, så er det ikke lov. Det er fotografen selv, eventuelt nettstedet fotografen har jobbet på oppdrag for som har ALLE rettigheter til bildet med mindre annet er presisert. En regel som misbrukes heftig, javisst. Noe som gjør det enda verre at du ser ut til å finne på dine egne regler, som ikke en gang gir mening. Ta f.eks. det første slør-bildet. Det finnes på Pinterest ja, men er egentlig hentet fra Oncewed. Og tror du jaggu ikke de har rettighet på bildene sine selv. (kikk helt nederst. Der står det "All rights reserved") Når du ikke har peiling på noe, så er det generelt en veldig god idé å ikke late som om du har det. Anonymous poster hash: b8ef7...645 8
Wonders Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 . Ta f.eks. det første slør-bildet. Det finnes på Pinterest ja, men er egentlig hentet fra Oncewed. Og tror du jaggu ikke de har rettighet på bildene sine selv. (kikk helt nederst. Der står det "All rights reserved") Anonymous poster hash: b8ef7...645 kan du ta print screen av det så jeg kan finne ut åssen man ser slikt?
MissEi Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 Jeg tenker at det ikke kan bli fo rmye, du som er brud
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #7 Skrevet 19. juli 2013 Jeg ville droppet skotekst som sier "I do" Les det høyt på norsk, det vil de fleste av gjestene gjøre.Anonymous poster hash: 57666...9c3 3
Wonders Skrevet 19. juli 2013 #8 Skrevet 19. juli 2013 Jeg ville droppet skotekst som sier "I do" Les det høyt på norsk, det vil de fleste av gjestene gjøre.Anonymous poster hash: 57666...9c3 fant ingen bilder med J A på hver sin sko. De fleste har jo så lang kjole at det ikke synes, det er bare ruglete å gå på.
Gjest Kiara! Skrevet 19. juli 2013 #9 Skrevet 19. juli 2013 Følte meg som en overlessa lysekrone når jeg tok på meg smykkene og sløret, så jeg tok alle av enkelt og grei. 1
MissEi Skrevet 19. juli 2013 #10 Skrevet 19. juli 2013 Høres smart ut sånn som Kiara , føler du deg ikke vell bør du ikke ha det på 1
fruBeist Skrevet 26. juli 2013 #11 Skrevet 26. juli 2013 kan du ta print screen av det så jeg kan finne ut åssen man ser slikt? Scroll deg helt til bunnen av linken ab la ut, så står det all rights reserved. På andre nettsider vises det nok på ulike måter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå