AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Har for første gang på 2 måneder synket så dypt og kjøpt meg McDonalds-mat. Grunnet McDonalds vs Hamburger king-tråden, ble jeg sulten og falt for fristelsen.. Men jeg blir jo aldri sulten igjen! Er 7 timer siden jeg hadde en stor Big Mac meny, og her sitter jeg fremdeles usulten (dog ikke mett heller). Og jeg blir liksom nesten kvalm av å tenke på annen mat. Prøvde å få i meg ei brødskive.. Null sjans. Og jeg som snart skal løpe! Så nå skal jeg styre unna McD for all evighet. Det bare ødelegger matlysten. Anonymous poster hash: ff1c1...4a8 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Helt enig med deg! Anonymous poster hash: 022b3...c4b
Gjest Keikolina Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Usj ja. Tar meg heller en feit gatekjøkkenburger. Smaker søppel av macern mat.
Alice123 Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 (endret) Jeg syntes jeg blir fort sulten igjen etter å ha spist på mc'en. Må legge til at jeg syntes maten på mc'en smaker GODT. Men det er veldig skjeldent jeg spiser der. Endret 17. juli 2013 av Alice123 2
Gjest Inggolf Skrevet 17. juli 2013 #5 Skrevet 17. juli 2013 er ikke det bare bra da, at du ikke ble sulten etter kort tid igjen? En McD hamburger innholder jo ikke så rent få kalorier, så da "utjevnes" det jo på en måte litt ut om det går lang tid til neste måltid?
Gjest Funky Punk Skrevet 17. juli 2013 #6 Skrevet 17. juli 2013 De få gangene jeg spiser der så blir jeg stappmett resten av dagen. Blir oppblåst, kvalm, ingen annen mat frister det neste dögnet, mageknipe etc.
Adhara Skrevet 17. juli 2013 #7 Skrevet 17. juli 2013 Ja, HVORDAN kunne du synke såååå LAVT? Ærlig talt, er det virkelig et problem å skeie ut en liten gang? Går sikkert fint du 2
Singha Skrevet 17. juli 2013 #8 Skrevet 17. juli 2013 Jeg syntes jeg blir fort sulten igjen etter å ha spist på mc'en. Jeg og.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #9 Skrevet 17. juli 2013 Ja, HVORDAN kunne du synke såååå LAVT? Ærlig talt, er det virkelig et problem å skeie ut en liten gang? Går sikkert fint du Det er ikke det TS snakker om. Det dreier seg om at dersom man bare spiser denne type mat en sjelden gang, og skikkelig mat sånn ellers, så merker man hvordan denne type mat virker negativt inn på hele systemet, og får en til å føle seg regelrett uvel. Rent fysisk, altså, ikke fordi man bekymrer seg over kalorier eller noe sånt. ;) Anonymous poster hash: 022b3...c4b
Guadaloupe Skrevet 17. juli 2013 #10 Skrevet 17. juli 2013 Jeg har spist på McDonalds så mange ganger i mitt liv som jeg kan telle på én hånd, så det er ikke mange. Sist gang jeg spiste mat på McDonalds ble jeg utrolig oppblåst og fikk en enorm mage, så ut som om jeg var gravid. Skikkelig luftsmerter og uvel resten av dagen. Aldri igjen! Man kan jo lure på hva de putter i maten sin som gjorde at jeg reagerte slik som jeg gjorde.
Alice123 Skrevet 17. juli 2013 #11 Skrevet 17. juli 2013 Jeg vil si jeg spiser sunn mat. Jeg har veldig fokus på rene råvarer og lager veldig mye fra bunnen av. Det er svært sjeldent kjøkkenet mitt ser halvfabrikat. Men jeg merker ingenting når jeg spiser mat fra mc'en, bortsett fra at jeg blir fort sulten igjen.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #12 Skrevet 17. juli 2013 Fyttigrisen, den løpeturen ble et helsike for meg McDonalds sin feil Aldri mer McD på meg. Anonymous poster hash: ff1c1...4a8
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #13 Skrevet 17. juli 2013 Folk reagerer forskjellig på forskjellig mat. Vi har alle forskjellige typer blodtype og kjemisk sammensetning, også kommer arv og miljø i tillegg. Anonymous poster hash: cca6e...a76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå