Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har endelig fått igjen mitt naturlige hår etter farging og striping i mange år. Men nå virker det fett nesten hele tiden. Vasker det ca. hver 3-4. dag.

Først prøvde jeg vanlig butikksjampo og håret ble tørrere og lettere å style og holdt seg lengre. Men etter noen måneder fikk jeg tørr og sviende hodebunn. Deretter brukte jeg frisørsjampo som skulle hjelpe på sensitiv hodebunn, og den virker. MEN nå er hele håret mitt fett igjen! Har også brukt div andre ting mot den sensitive hodebunnen.

Vet at når man farger/striper håret så legger det seg et beskyttende lag på håret, som både gjør håret tykkere og tørrere. Men har ikke lyst å farge det noe mer.

Hva gjør jeg?

Anonymous poster hash: d035d...d30
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo prøve balsammetoden? :) www.lockig.se

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo prøve balsammetoden? :) www.lockig.se

Hm.. ingen sjampo, bare balsam :). Er det noen som har prøvd dette?

AnonymBruker
Skrevet

Hm.. ingen sjampo, bare balsam :). Er det noen som har prøvd dette?

Ja. Men måtte slutte, fikk for glatt hår. Ingen frisyrer holdt, med mindre jeg ville dyppe hårmanken i spray, pulver og kliss..

Anonymous poster hash: e5b02...694

Skrevet

Ja. Men måtte slutte, fikk for glatt hår. Ingen frisyrer holdt, med mindre jeg ville dyppe hårmanken i spray, pulver og kliss..

Anonymous poster hash: e5b02...694

Ble håret mindre fett? Og hvor lang tid tok det før håret normaliserte seg, altså ble vant til behandlingen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...