Gjest dlu24 Skrevet 17. april 2004 #1 Skrevet 17. april 2004 Jeg har lyst til å høre andres favoritt-merker når det gjelder sminke. Her er mine: Mascara: Loreal Lash Extension Øyenskygge: Loreal Color Appeal, farge: den metallic brune... Leppestift: Rimmel, den som lukter vannmelon, farge: flirt Når det gjelder krem er jeg veldig glad i den c-vitamin-kremen til Helena Rubinstein. Noen som har noen andre tips på ansiktskremer? Disse tingene kjøper jeg samme merke og farge på hver gang de går tomme :D Har egentlig ikke flere favoritter. Men vil gjerne høre deres favorittmerker på foundation, kajal, eyeliner osv oxo
Gjest mango Skrevet 17. april 2004 #2 Skrevet 17. april 2004 mascara: den der som er først hvit og så påfører en svart på..fra loreal.. Lip gloss: juicy tube foundation: fra body shop på tube eller kanebo sitt total finish pudder øyenskygge: mine er ett sett fra rimmel eye liner :body shop dagkrem:Biotherm aquasource natt krem:biotherm age fitness god!! øyekrem: repairwear(??) parfyme:miracle fra lancome
Gjest Lilleulv Skrevet 8. mai 2004 #3 Skrevet 8. mai 2004 min favoritt-parfyme er deep red fra hugo boss Men ønsker meg Coco Mademoiselle...
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2004 #4 Skrevet 9. mai 2004 Mascara: maybelline sky high curves Foundation: Cliniques perfectly real (fantastisk!) Rouge: chanel Øyeskygge: chanel og lancome Lipgloss: juicy tubes Pudder: clinique Renseserie fra Clinique Poresammentrekke: 98% aloe vera
Gjest Pterodactylkake Skrevet 9. mai 2004 #5 Skrevet 9. mai 2004 Mascara: Loreal Double Extention Eyeliner blyant under: Maybeline (stavet nok feil) Eyeliner flytende til vippekanten oppe: Timmel exaggeration Øyenskygge: Lancome color focus, en isblå farge Øyenbrynsbyanteyelinergreietilåtaoverminelysebryn: Isa Dora brunfarge Måtte løpe og sjekke merkene da :oops:
Saeria Skrevet 9. mai 2004 #6 Skrevet 9. mai 2004 Skal vi se. Øyenskygge: Chanel og Estée Lauder Pudder: Body shop faktisk. Lipgloss: Juicy tubes. (Men da må jeg har håret i hale ) Mascaraen jeg bruker er Estée Lauders Illusionist, men synes ikke den var så toppers. Får nok kjøpe en ny snart. Foundation og kompakt foundation/krempudder bruker jeg ikke, fordi huden min ikke liker det. Av reseserier liker jeg Biotherm. Huden min er også glad i den. :D
Gjest Xavia Skrevet 9. mai 2004 #7 Skrevet 9. mai 2004 Bare for å understreke dette med en gang: Jeg bruker jo ikke alt dette hver dag. Mascara: Chanel; EXTRACILS Super-lengthening, curling mascara Øyeskygge: Chanel; OMBRE UNIQUE Compact eyeshadow / Lancôme;COLOR FOCUS Øyebrynsblyant: Chanel; SCULPTE SOURCILS Pudder: Clinique;Stay-Matte Sheer Pressed Powder / Estee Lauder Foundation: Lancôme; TEINT IDOLE Rouge: Revlon Kajal: Revlon Leppestift: CliniqueAlmost Lipstick SPF 15 Lipgloss: Biotherm; Glossy Shine Gloss lumière cristalline Sminkefjerner: Lancôme Ansiktskrem: Total Turnaround fra Clinique
Gjest Lilleulv Skrevet 9. mai 2004 #8 Skrevet 9. mai 2004 Kan du ikke spesifisere litt, Katriana? Det høres ut som du hadde mye eksklusiv sminke synes jeg :oops:
Gjest Xavia Skrevet 9. mai 2004 #9 Skrevet 9. mai 2004 Kan jeg godt. Tenker du på hva sminken heter? Går inn og endrer innlegget mitt.
Miss-X Skrevet 10. mai 2004 #10 Skrevet 10. mai 2004 Hei :-) Her kommer mine favoritter: Mascara: Rimmel Exaggerate Lip Gloss: Juicy Tubes Creme rouge: Clarins ( sitter hele dagen) Lepomade: Biotherm ( elsker den ) Fuktighetskrem: Premium Force C fra Helena Rubinstein Øyekrem: Premium Force C Shampo, balsam, hårkur: Joico K-Pak
Miss Marple Skrevet 10. mai 2004 #11 Skrevet 10. mai 2004 Her kommer mine favoritter: Make-up: Mascara: En fra Lancome, husker ikke hva den heter, et vanskelig navn iallefall, og den er ikke vannfast. Foundation: Flawless Finish fra Elisabeth Arden Øyneskygger: En base fra Mary Kay og en eske med fire øyneskygger, alle i en bruntone fra Chanel. Leppegloss: Juicy tubes fra Lancome Rouge: En boks med brune perler i ulike nyanser fra Body Shop Rens: Cleansing Gel fra Multi Derm + ansiktsvann fra Multi Derm Dag og nattkrem: en krukke (heter Alber....et eller annet) for blandingshud som jeg kjøper hos hudpleieren Shapoo, balsam og kur: All Soft fra Redken
Justice Skrevet 10. mai 2004 #12 Skrevet 10. mai 2004 Mascara: Helena Rubinstein Pudder: Chanel, kompakt Eyeliner: Kanebo flytende, sort Lipgloss: Juicy Tubes Foundation: Lancomes Teint Idole Dagkrem/ nattkrem: Aquasorce fra Biotherm, og et serum fra Lancome Selvbruner: St. Tropez Leppestift: Clinique, Art Deco Øyenskygge: Dior Makeupfjerner: L'oreal
*Monica* Skrevet 10. mai 2004 #13 Skrevet 10. mai 2004 mine favoritter/de merkene jeg bruker nå for tiden! mascara:den hvite delen på Loreal double extension + Maybelline Lash expansion eyeliner: Loreal super liner foundation: maybelline (husker ikke hvilken i farta) pudder: Max Factor, transparent løst pudder lipgloss: Isadora moisturizing lipgloss, farge clear sorbet øyneskygge: trio med brune toner + matte white fra rimmel øyenbrynsblyant: rimmel kajal: svart fra isadora, hvit fra H&M hmm tror det var det.... ja, og dagkrem og renseskum fra biotherm!
LilleSol Skrevet 10. mai 2004 #14 Skrevet 10. mai 2004 Her er mine favoritter! foundation bare escentuals bare minerals pudder bare escentuals mineral veil rouge bare escentuals mascara kanebo 38 concealer touche eclat øyenbrynsting av ukjent merke rens normaderm ansiktsrens krem decleor hydra floral lipgloss juicy tubes (nam!) bruker billige øyenskygger og sånt. klarer aldri å bruke opp en, blir så fort lei og kaster dem etter ett par uker. divers merker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå