malla1992 Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Er det sånn at det er de dyreste hudpleieseriene virker bedre enn de mere rimligere, hva tror dere?
kills Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Av egen erfaring, ja. Synes det om de fleste velværeprodukter. 1
Gjest BabyBlue Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 De kan ofte ha de samme ingrediensene, men sammensetningen av de ingrediensene har ofte mye å si for om et produkt er kvalitet eller crap. Dyrt er ofte bedre med tanke på hudpleiesalonger vs. dagligvarebutikker, men merker som Dior og Chanel har ofte heller ikke så mye å tilby på hudpleiefronten til tross for den dyre prislappen. Creme de La Mer er også bare Vaseline på boks, og den koster tusenvis av kroner.
Gjest Tigress Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 Eg har mest tru på dei produkta ein finn på apoteket. Dei er ofte litt dyrare enn kva ein får på Rimi, men ikkje heilt på nivå med Creme de La Mer heller.
Miah Skrevet 17. juli 2013 #5 Skrevet 17. juli 2013 Eg har mest tru på dei produkta ein finn på apoteket. Dei er ofte litt dyrare enn kva ein får på Rimi, men ikkje heilt på nivå med Creme de La Mer heller. Creme de La Mer er jo drit uansett. Er forskjell på ting som funker og på overpriset skvip. 1
Gjest Ciegus Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 For min del, ja. Men det holder ikke at det er dyrt, mange av de dyre merkene er også dårlige. Men ingen billige merker funker for meg. Men dette er høyst individuelt, noen greier seg med bare vann og ingenting er billigere enn det.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #7 Skrevet 18. juli 2013 Ansiktsrensen min er økologisk og billig, men billige ansiktskremer har aldri funket. Så der går det i produkter fra hudpleiesalong all the way. Anonymous poster hash: 98ab1...1c9
Gjest RihannaNavy Skrevet 21. juli 2013 #8 Skrevet 21. juli 2013 Det kommer helt ann på. Men stort sett har jeg likt dyrere produkter bedre enn billigere
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #9 Skrevet 21. juli 2013 Det er liten forskjell på billigprodukter og parfymeriprodukter, men produkter kjøpt på hudpleiesalong (evnt. samme produkter kjøpt på feelunique el.l.) er noe helt annet og som regel verdt pengene. Anonymous poster hash: 41146...a4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå