Gjest Lypcha Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Det er mange som står lenge i kiosken/butikken å leser i blader/aviser. Ender som regel ikke opp med å kjøpe bladet. I dag stod en kunde i 20 minutter å leste i bladet. Da hun tok med seg et annet blad til kassen sa jeg: skal du ikke betale for det andre bladet du stod å leste? Hun ble litt satt ut og beklaget seg. Hva syns dere om dette?
Gjest Lypcha Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 At du virker som ei sur dame. Jeg var skikkelig sur 1
Severus Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 Skal jeg fortelle en hemmelighet? Vi som jobber i butikk leser av og til bladene som blir solgt i lunsjpausen vår 2
Gjest Lypcha Skrevet 17. juli 2013 #5 Skrevet 17. juli 2013 Skal jeg fortelle en hemmelighet? Vi som jobber i butikk leser av og til bladene som blir solgt i lunsjpausen vår Jobber selv i butikk, men gjør det aldri. Syns det er ganske ekkelt å selge/kjøpe blader som alle andre har bladd i. Tydeligvis bare jeg som ikke syns noe om det
Severus Skrevet 17. juli 2013 #6 Skrevet 17. juli 2013 Jobber selv i butikk, men gjør det aldri. Syns det er ganske ekkelt å selge/kjøpe blader som alle andre har bladd i. Tydeligvis bare jeg som ikke syns noe om det Vel om man er forsiktig med bladet så har det ingenting å si. Det blir ikke utlest av at en person leser litt i det. 1
Gjest pærecider Skrevet 17. juli 2013 #7 Skrevet 17. juli 2013 Det hender at jeg blar gjennom diverse blader før jeg bestemmer meg for hvilket jeg skal kjøpe. Men står ikke i 20 min og leser et blad i butikken. Men syns det var litt unødvendig og bitchy og si til kunden at hun burde betale for det hun leste i. Sikkert irriterende, men vi tar jo i langt eklere ting enn blader i bladhylla. Penger, eller hva med mobiltelefonen. Ser ansatte som tar i penger, så deretter i mat på butikken, syns det er eklere enn at noen har lest litt i et blad uten å kjøpe det.
Gjest Lypcha Skrevet 17. juli 2013 #8 Skrevet 17. juli 2013 Det hender at jeg blar gjennom diverse blader før jeg bestemmer meg for hvilket jeg skal kjøpe. Men står ikke i 20 min og leser et blad i butikken. Men syns det var litt unødvendig og bitchy og si til kunden at hun burde betale for det hun leste i. Sikkert irriterende, men vi tar jo i langt eklere ting enn blader i bladhylla. Penger, eller hva med mobiltelefonen. Ser ansatte som tar i penger, så deretter i mat på butikken, syns det er eklere enn at noen har lest litt i et blad uten å kjøpe det. Ja jeg kunne definitivt sagt det på en penere måte. Og ja det finnes langt eklere ting. Er vel heller det at jeg forventer at det jeg kjøper/selges er nytt/uåpnet.
Severus Skrevet 17. juli 2013 #9 Skrevet 17. juli 2013 Det hender at jeg blar gjennom diverse blader før jeg bestemmer meg for hvilket jeg skal kjøpe. Men står ikke i 20 min og leser et blad i butikken. Men syns det var litt unødvendig og bitchy og si til kunden at hun burde betale for det hun leste i. Sikkert irriterende, men vi tar jo i langt eklere ting enn blader i bladhylla. Penger, eller hva med mobiltelefonen. Ser ansatte som tar i penger, så deretter i mat på butikken, syns det er eklere enn at noen har lest litt i et blad uten å kjøpe det. Pengefingrene i frukten
Severus Skrevet 17. juli 2013 #10 Skrevet 17. juli 2013 Ja jeg kunne definitivt sagt det på en penere måte. Og ja det finnes langt eklere ting. Er vel heller det at jeg forventer at det jeg kjøper/selges er nytt/uåpnet. Da må du kjøpe de bladene med plastikk på
kills Skrevet 17. juli 2013 #11 Skrevet 17. juli 2013 Bruker også å bla gjennom blader før jeg kjøper det, men da tar det meg sikkert et halvt minutt og ikke 20.
Gjest Lypcha Skrevet 17. juli 2013 #12 Skrevet 17. juli 2013 Bruker også å bla gjennom blader før jeg kjøper det, men da tar det meg sikkert et halvt minutt og ikke 20. Som sagt greit at man drar fingeren fort over for å se om det er noe interessant. Det anser jeg ikke som "brukt". Men man trenger ikke stå å lese gjennom omtrent hele bladet. Man ser hele bladet er utbøyd ( om man kan kalle det for det )
Black March Skrevet 17. juli 2013 #13 Skrevet 17. juli 2013 Ser gjerne inni bladet hvis det står noe på forsiden jeg er interessert i. Men det er mest for å se hva noe er, ofte kan det være sensasjonspregede overskrifter og bare tull som står inni bladet. Men hvis noen har lest på noe i 5 minutter syntes jeg faktisk det er helt greit å si i fra at "Nå må du snart kjøpe bladet altså". Driver tross alt butikk!
Gjest Lypcha Skrevet 17. juli 2013 #14 Skrevet 17. juli 2013 Men hvis noen har lest på noe i 5 minutter syntes jeg faktisk det er helt greit å si i fra at "Nå må du snart kjøpe bladet altså". Driver tross alt butikk! Hvis man ikke vil betale for bladet, men samtidig lese det så får man heller lese på biblioteket.
Severus Skrevet 17. juli 2013 #15 Skrevet 17. juli 2013 Hvis man ikke vil betale for bladet, men samtidig lese det så får man heller lese på biblioteket. Jeg leser Billy på jobb om jeg vil det, å det gjør meg ingenting å lese av bladene i butikken eller bladreturen.
Testosteron Skrevet 17. juli 2013 #16 Skrevet 17. juli 2013 Da må du kjøpe de bladene med plastikk på Det minner meg om en beboer på en institusjon som nektet å spise skivene han fikk utdelt hvis de ikke var pakket inn i plastikk
Gjest Gunfreak Skrevet 17. juli 2013 #17 Skrevet 17. juli 2013 De bør så klart skytes, I hver kiosk skal det stå en bevæpnet vakt, om noen blar mer en 2 sider i et blad tar han å skyter dem i hode uten noe forvarsel, det må så klart også være ekstra vaskehjelp for å vaske opp blodet og hjernemase, men det er noe som må gjøre, kan ikke la disse folka leve, desuten vil det hjelpe på arbeidsledighet, 2 nye jobber på hver kiosk i norge, en til å skyte og en til å vaske. Dette vil hjelpe økonomien i norge. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå