AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Jeg har en datter som blir 6 år i slutten på august. Det er kun noen dager etter skolestart. Jeg er veldig usikker på hvem hun burde invitere i bursdag siden hun antageligvis blir først ute med å feire bursdag i klassen. Tidligere har hun invitert de som er like gamle som henne i den avdelingen hun går på i barnehagen. Disse har også invitert henne så det er klart at disse barna må få komme i år også. Men nå er de spredt på to klasser. Og så tenker jo jeg at det hadde vært hyggelig å invitert noen av de (alle?) hun skal gå i klasse med for å bli litt kjent med de. Men klassen er på nærmere 30 stk, så det blir litt vel mange. Bare jentene kunne jo fungert, men hun må uansett be en del gutter (de hun har bedt tidligere) så ikke vet jeg.. Noen som har tips/råd om hvordan vi kan gjøre det? Jeg har egentlig ikke plass til mer enn ca 20, og ca 8 vet jeg allrerede vi kommer til å be. Ikke vet jeg helt hvem som går i klassen heller (fordelingen gutter/jenter, osv) siden vi ikke har fått klasseliste ennå så det er litt vanskelig å planlegge. Og jeg vet jo heller ikke hvem hun kommer til å bli venner med i den nye klassen. Anonymous poster hash: 9d889...d8c
skruf Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Det vanlige når de er så små er å invitere alle jentene (hvis det er jente som har bursdag) eller hele klassen. Så tror jeg ville invitert alle jentene, pluss de hun er gode venner med fra barnehagen.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Her har de regel om at alle jentene skal invitere alle jentene i klassen og alle guttene skal invitere alle guttene så ingen blir utelatt. Så jeg ville ha invitert alle jentene i klassen, og så kan hun invitere de i den andre klassen hun er venner med. Anonymous poster hash: bf011...8a0
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 Alle jentene fra klassen + andre venner fra barnehagen utenom, tenker jeg. Anonymous poster hash: 7ac2c...7ec 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #5 Skrevet 17. juli 2013 Takk for svar. Da får vi gjøre det sånn som dere foreslår, så blir det jentene i klassen + jentene hun kjenner fra den andre klassen + 4 gutter. Det funker nok det. TS Anonymous poster hash: 9d889...d8c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå