Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kjæreste som jeg er kjempe glad i og elsker veldig høyt. Han pleier og si til meg at han elsker meg mer enn alt på jord eller at han elsker meg høyest av alt i verden. Vi har hvert vårt barn fra tidligere forhold og for meg vil jeg alltid elske mitt barn høyest i verden. Regner med og håper han også elsker sitt barn høyere enn meg. Så jeg blir litt satt ut når han sier det og klarer ikke å svare det samme tilbake.

Bare jeg som er rar som henger meg opp i sånt?

Anonymous poster hash: 33597...f52

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg unngår å si det samme til min kjæreste som jeg elsker og har planer om å gifte meg med.

For om jeg hadde elsket henne over alt på jord, så burde jeg jo f.eks ikke ha noe problemer med å slutte å snuse som hun hater :P

Det blir flisespikkeri, men jeg velger heller å si at jeg elsker henne utrolig mye, enn å si over alt på jord.

AnonymBruker
Skrevet

jeg sitter i akkurat samme posisjon som deg ts. Jeg sier det ikke tilbake, for jeg vet jo at det ikke er sant.. Men jeg regner med de som sier det er klar for at det ikke stemmer også, men at det liksom er sånt man sier til kjæresten sin.

Anonymous poster hash: 76d26...300
Skrevet

På en måte så kan man jo skille mellom den kjærligheten man har til sine egne barn og den man har til en kjæreste. En kjæreste kan byttes ut og man vil kanskje elske flere kjærester like høyt, det kan ikke ens egne barn. Blir rart å skulle sammenligne den kjærligheten! Jeg tror man kan elske både barna og kjæresten høyere enn alt i verden, på ulike måter.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier det til min kjære selv om jeg har et barn fra før. Det er to forskjellige typer kjærlighet! Kjæresten min vet uansett at barnet er viktigst i livet mitt og har førsteprioritet. Kjæresten min er også selvsagt enig i det, og forstår hva jeg mener.

Anonymous poster hash: a9de3...553

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...