Gå til innhold

Laura Mercier Tinted Moisturiser - Erfaringer? Farger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Jeg har fuktfattig hud som flasser litt, men blir veldig oljete i t-sonen etterhvert. Jeg har lenge brukt Everyday Minerals (Farge Fairly Light Neutral) og er litt lei av den tørre finishen denne gir, spesielt på sommerstid. Jeg har derfor lyst til å prøve en farget dagkrem, da jeg ikke trenger å dekke så mye, men bare vil jevne ut det værste. Jeg har lest litt rundt på nettet og funnet mye positivt om Laura Mercier Tinted Moisturiser, så da sitter jeg her og lurer på om jeg skal tørre å bestille. Jeg har sett på den oljefrie versjonen, men er litt usikker på om denne vil fremheve flassingen? I tillegg er jeg litt usikker på hvilken nyanse jeg skal bestille. Jeg har som sagt Fairly Light Neutral i Everyday Minerals, også bruker jeg Fairly Light i Mineral Hygenics.

Noen som vet om jeg bør velge fargen Nude eller Porcelain? Og burde jeg velge den oljefrie versjonen eller ikke ?

Høres det forresten ut som om det er denne typen produkt jeg er ute etter? Har lest mye og hudpleie, og prøvd mye rart av kremer, men foundations er jeg egentlig ganske blank på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...