Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk satt inn 200g med tape extensions i dag, og nå bare 1 time etterpå angrer jeg skikkelig :( Håret er veldig fint og alt det der men føler ikke at det er meg eller at jeg kler det i det heletatt!

Hva gjør jeg nå? brukt mye penger på det men vil egentlig bare fjerne det igjen =/ Kjedelig å kaste 200g med extensions man har betalt dyrt for også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å gjør det beste utav det ei lita stund for å se om du blir vant til det? Langt, vakkert hår ser jo som oftes bra ut! Prøv litt morsomme ting? Krøll det, rett det, lag fletter og ting du ikke kan ellers :) ? Og føles det fremdeles helt feil etter ei uke så ta dem ut. Da kan du iallefall være sikker på at dette ikke er det rette for deg, og at du ikke bare er overrasket over forandringen.

Skrevet

Hva er det du føler at du ikke kler? Hvis det er lengden som er problemet, kan du jo prøve å klippe det litt? Jeg mener de fleste kler langt hår, så det er mye mulig du kler det bedre enn du tror! Sikkert veldig uvant i starten. :)

Skrevet

Jeg føler at mitt eget hår har litt for mye fall iforhold til extensions, at lengden er FOR lang, det rekker meg nå til bukse linningen, hadde veldig oppklippet hår forran som ikke blender med extensions. Syns også det er for tjukt, og når jeg prøver å flette det faler mitt eget hår ut av fletten =/

Skrevet

Vil prøve å ta det ut å se om jeg kanskje får solgt det rimelig på finn. LItt kjedelig siden dette er 2 gangen, sist gang betalte kjæresten min 7500 kr også tok jeg det ut etter 2 uker =/

Skrevet

Vil prøve å ta det ut å se om jeg kanskje får solgt det rimelig på finn. LItt kjedelig siden dette er 2 gangen, sist gang betalte kjæresten min 7500 kr også tok jeg det ut etter 2 uker =/

snill kjæreste! Hmm, har du prøvd å rette det, krølle det, satt det opp og lignende for å se om du liker det bedre da?

Skrevet

Smart å gjøre det igjen når du har gjort det før og ikke likte det.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alledager gjorde du det en gang til når du ikke likte det den første gangen?

Prøvde det selv en gang, og jeg fjernet det etter kort stund. Håret mitt har mye fall, så det ble bare pes med føning og retting hver gang jeg skulle vaske håret. Dessuten ble jeg aldri fortrolig med tapefestene. En annen ting var at noen av festene ramlet ut og knakk med seg mitt eget hår.....

Solgte håret på Finn.no for 3000kr, og skal aldri, aldri gjøre det igjen.

Anonymous poster hash: 0ae6f...57a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

synes du skal prøve deg litt frem med det jeg:) Ofte slik at når man kommer rett fra frisøren så er det uvant, og man må lære seg til hvordan man skal behandle det så det blir fint.

Hva med å få det klippet litt? Hvis du synes det er for langt? evt. klipp det litt opp

Prøv noen nye hårprodukter, shampo, balsam, leave in produkter, god hårbørste, hårspray, olje etc. Gå å spør i butikken hva de anbefaler, og prøv deg frem. Burde finnes noe som f.eks. kan gjøre ditt naturlige hår litt rettere og glattere, og noe som kan gjøre at det får litt mer tekstur og blir lettere å f.eks. flette.

Evt. kan du jo gå tilbake til frisøren si at du ikke er fornøyd, og høre hva de sier. Sikkert noen råd å få fra de.

Prøv å krølle det, rette det eller lignende.

eller så kan du jo ta et bilde av det så vi får se? Lettere å gi råd da? Kanskje bare du som er litt kritisk? :)

Anonymous poster hash: a3249...73c
Skrevet

Jeg har også nylig satt inn. Det ser jo ikke bra ut med en gang. Du lå vaske det et par ganger før det sklir mer naturlig inn med ditt eget hår.

AnonymBruker
Skrevet

vel, hairextensions er det beste, det kuleste og det fineste son finnes. dette skal du fortsette med.

Anonymous poster hash: 01071...493

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...