Gå til innhold

Erfaren eller uerfaren?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva liker guttene? Vil de ha jomfrujenter som er uerfarne som de kan ta jomfrudommen på eller erfarne jenter som har hatt sex med noen før og vet hva de liker i senga?

Er litt nysgjerrig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

At et hvert spørsmål får de svar det fortjener, av dem som føler seg kallet, når de sjøl vil.

Bittelitt tålmodighet lønner seg.

Jeg for min del har ikke noe svar til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Vel, alle må jo begynne et sted...og det er forhåpentligvis mer som spiller inn enn om man er erfaren eller ikke.

-Snuppa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tror helt ærlig ikke det spiller noen rolle.

Guttene vil ha de jentene de vil ha, tror jeg - og så tror jeg det er forskjell på jenter til å leke med og jenter som er kjæresteemner.

Noen ganger tror jeg de har lyst til å knulle ei jente bare fordi hun er pen midt i ansiktet, eller har flotte pupper/rompe what ever - og der og da tror jeg ikke de tenker på hvorvidt hun har erfaring eller ikke. De vil bare ha henne.

Unge gutter/menn vil veldig ofte ha et eventyr med voksne kvinner pga erfaringen (etter som jeg har oppfattet i hvert fall), men det er jo ikke de voksne kvinnene de velger seg som livspartnere.

Så her er det vel ikke ett enkelt svar som gjelder.

Eller er jeg på jordet gutter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeg er da mann jeg

Tror ikke det har så mye å si jeg....uerfaren eller ei!

Mye annet som teller 1000 ganger mer, som noen andre sa her.

: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Erfaren - ikke erfaren? Det er ikke så viktig. Det viktigste er at hun liker sex, er leken og villig til å utforske og være med på å lære hverandre å kjenne.

Lekenhet, utforskertrang og ønske om å lære den andre å kjenne gjelder for øvrig også parforhold generelt. Når jeg tenker over det så er også sexen viktig for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min type synes det var jævlig stas at jeg var jomfru. Ingen hadde liksom vært der før og det var visst et lite kick. Men det må nevnes at da var jeg seksten og han atten altså litt yngre og mye mer umodne enn det vi er idag. Han har sagt at hvis han mot formodning skulle funnet seg en ny dame i framtiden, så hadde han ikke forventet eller lagt vekt på hvorvidt hun var erfaren eller ikke.

Om voksne menn foretrekker en erfaren kvinne? Føler det blir feil å si det slik. Jeg tror en moden mann vil ha en dame som er trygg på kroppen sin, som tør å være aktiv og å eksperimentere litt seksuelt. Og kvinner som passer under dette er nok ofte kvinner som har hatt sin fair share av fysisk kontakt med det andre kjønn. Men jeg tror som sagt ikke at erfaringen i seg selv er det mannen bryr seg mest om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler har sine fordeler.

Jomfru: Man får "æren" av å være jentas første, og det er ganske pirrende. Og så kan man forme henne som man vil :hoho:

Erfaren: Hun vet hva hun liker, og hun kan "triksene". Det er sexy når kvinnen viser selvtillit i senga.

Begge deler er flotte greier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

De fleste er vel en mellomting?

Jeg er i alle fall verken jomfru eller så erfaren at jeg "kan alle triksene" :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...