Gjest TS Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Jeg er så lei meg at jeg nesten ikke klarer å skrive, men jeg har ingen å snakke med, må få det ut. Det er jeg som åpner posten vår, innimellom også hans. Det kom en regning på kredittkortet hans. Han bruker det lite, men han er ikke flink til å betale, så det blir litt renter. En av postene var Areyouinterested til 474 kr. Enda mer fotball tenkte jeg, men syns det hørtes rart ut så jeg googlet det. Alle treffene var til en datingtjeneste, og jeg kjente jeg fikk et rart sug i magen. Jeg lagde meg en falsk profil og søkte. Var ikke vanskelig å finne profilen hans. Da eksploderte hjertet mitt og jeg klarer ikk eå slutte å grine. Vi har to barnehagebarn og sliter til tider med forholdet, men jeg hadde virkelig aldri trodd dette skulle skje. Vi har nettopp vært på ferie og posten med Areyouinterested er datert fra mens vi var borte (det var pc der vi var). På profilen står det Recently Active. På toppen av det hele er profilbildet hans et med et av barna våre på. Nei, dette gjør vondt overalt! Han skal jobbe sent i dag, og det er kanskje like greit, for jeg tror ikke jeg hadde klart å late som ingenting over hodet på ungene. Jeg har kun en venninne jeg kan snakke med om så personlige ting, og hun er utenlands. Jeg trenger desperat trøst og kloke ord!
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Jeg forstår at dette føles veldig vondt. Hans profil og aktivitet på det nettstedet trenger ikke å bety at han hat vært utro. Mange chatter uten å møtes. Mange chatter på slike steder for spenningens skyld. Jeg sender deg en klem, og håper at du får hjelp fra mange som skriver her til deg i dag
Gjest TS Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Jeg forstår at dette føles veldig vondt. Hans profil og aktivitet på det nettstedet trenger ikke å bety at han hat vært utro. Mange chatter uten å møtes. Mange chatter på slike steder for spenningens skyld. Jeg sender deg en klem, og håper at du får hjelp fra mange som skriver her til deg i dag Jeg vil ikke at han skal chatte med andre, samme hvor uskyldig det er. Bare det å ha en profil er å tråkke langt over alt jeg har av grenser. Vi er gift! Vi har gitt hverandre løfter! Vi skal bli gamle sammen...
Rosa Sitron Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 Jeg vil ikke at han skal chatte med andre, samme hvor uskyldig det er. Bare det å ha en profil er å tråkke langt over alt jeg har av grenser. Vi er gift! Vi har gitt hverandre løfter! Vi skal bli gamle sammen... Du må nesten bare ta det opp med han. Jeg skjønner du har det vondt. Knyter seg i magen min over å tenke på at jeg skulle opplevd det samme. Klemmer 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #5 Skrevet 17. juli 2013 Det har du helt rett i ts. Jeg er trist på dine vegne nå. Anonymous poster hash: 74374...b9b 6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #6 Skrevet 17. juli 2013 Jeg hadde konfrontert han og muligens skilt meg fra mannen.. Om han ikke har vært utro så er det i alle fall et forsøk på å være det, og det er IKKE greit! En venninne fant kjæresten min på datingside (han er nå min ex) og jeg slo opp med han samme dag. Vi hadde heldigvis ikke vært sammen så lenge og hadde verken barn eller var gift, men det var vondt likevel. Anonymous poster hash: 304ca...047 6
codeman Skrevet 17. juli 2013 #7 Skrevet 17. juli 2013 Ved å være aktiv på en datingside (sikker på at det er partner han søker, og ikke venner?) er han utro allerede. Imo er det å søke etter en annen (evt bare holde øya oppe) på samme nivå som å pule noen i fylla. Nesten så jeg vil si det er et større og mer alvorlig "svik" da det er et bevist valg, ikke i affekt med 194 i promille. Er ikke noe vits å sugercoate det heller. Forbred deg på det verste, men ikke halshugg noen før du har fakta på bordet. Det kan være en ingenting-sak også, faktisk. 18
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2013 #8 Skrevet 17. juli 2013 Jeg vil ikke at han skal chatte med andre, samme hvor uskyldig det er. Bare det å ha en profil er å tråkke langt over alt jeg har av grenser. Vi er gift! Vi har gitt hverandre løfter! Vi skal bli gamle sammen... Hei. Jeg mener det samme som deg. Det er et stort svik av ham å chatte på en slik side. Det bør ikke forekomme når man er gift. Jeg vet selv hvor vondt det er å bli sviktet. Det er bra at du snakker ut om det mvh jeg som skrev innlegg 2
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2013 #9 Skrevet 17. juli 2013 Du er solgt, nå er det ingen vei tilbake. Dump tullingen før han tar gafflene dine og ikke minst den lille eggkokeren din. Seriøst. Skal han ikke få snakke med andre enn deg ?. Er du guds gave til mannen ?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #10 Skrevet 17. juli 2013 Du er solgt, nå er det ingen vei tilbake. Dump tullingen før han tar gafflene dine og ikke minst den lille eggkokeren din. Seriøst. Skal han ikke få snakke med andre enn deg ?. Er du guds gave til mannen ? Men i alle dager, det er stor forskjell på å registrere seg på en datingside, og det å prate med andre mennesker. Anonymous poster hash: 60f44...05b 31
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2013 #11 Skrevet 17. juli 2013 Seriøst. Skal han ikke få snakke med andre enn deg ?. Er du guds gave til mannen ? Hvorfor skriver du slike ufølsomme ting til TS? mvh jeg som skrev innlegg 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #13 Skrevet 17. juli 2013 Du er solgt, nå er det ingen vei tilbake. Dump tullingen før han tar gafflene dine og ikke minst den lille eggkokeren din. Seriøst. Skal han ikke få snakke med andre enn deg ?. Er du guds gave til mannen ? Du kan da umulig være over 20 år? Saken er at hadde det vært omvendt hadde han likt det svært dårlig, han hadde fått de samme følelsene som henne. Nisse. Anonymous poster hash: cb9cd...13f 7
Gjest TS Skrevet 17. juli 2013 #14 Skrevet 17. juli 2013 Jeg er ikke sjalu av meg i det hele tatt, men dette er jo bevisst. Hvem lager seg en profil på en datingside for å få venner?? Han har knapt tid til de vennene han har. Magen min er en eneste stor knute og gruer meg som en hund til han kommer hjem i kveld. Skal jeg nå måtte stille spørsmål ved alt han gjør og har gjort? Vi er aldri ute sammen, bare han med kompisene. Jeg har aldri hatt noe problem med det, men nå lurer jeg på om jeg må begynne. Kjenner at jeg stiller spørsmål ved alt, og det er så fortvilende. Hissig er han, også, så jeg vet jo at samme hvordan jeg stiller dette, så blir han sint. Dette er det jævligste som har skjedd meg på det jeg kan huske!
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2013 #15 Skrevet 17. juli 2013 Du er solgt, nå er det ingen vei tilbake. Dump tullingen før han tar gafflene dine og ikke minst den lille eggkokeren din. Seriøst. Skal han ikke få snakke med andre enn deg ?. Er du guds gave til mannen ? Er du tilbakestående? Det er ingen som godtar at partneren er på datingside når man er gift med barn...
Gjest TS Skrevet 17. juli 2013 #16 Skrevet 17. juli 2013 Og tusen takk til dere som skriver gode ord til meg, det varmer.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2013 #17 Skrevet 17. juli 2013 Det kan ikke forstås annerledes enn at hn søker noen å være utro med...her må du konfrontere, ikke høre på bortforklaringer og at du er hysterisk. Sett ned foten, og etterpå må dere jobbe med forholdet deres, ellers har han hoppet på en annen innen året er omme.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2013 #18 Skrevet 17. juli 2013 Jeg er ikke sjalu av meg i det hele tatt, men dette er jo bevisst. Hvem lager seg en profil på en datingside for å få venner?? Han har knapt tid til de vennene han har. Magen min er en eneste stor knute og gruer meg som en hund til han kommer hjem i kveld. Skal jeg nå måtte stille spørsmål ved alt han gjør og har gjort? Vi er aldri ute sammen, bare han med kompisene. Jeg har aldri hatt noe problem med det, men nå lurer jeg på om jeg må begynne. Kjenner at jeg stiller spørsmål ved alt, og det er så fortvilende. Hissig er han, også, så jeg vet jo at samme hvordan jeg stiller dette, så blir han sint. Dette er det jævligste som har skjedd meg på det jeg kan huske! Jeg føler med deg Er han ofte hissig? Når startet han med å være hissig? I hvilke situasjoner er han hissig? Har han forandret seg på noen måter over en periode? Jeg har erfaring med folk som er sinte når de får spørsmål som de velger å lyve til svar på. Det trenger ikke å være slik med din mann. mvh jeg som skrev innlegg 2
Gjest TS Skrevet 17. juli 2013 #19 Skrevet 17. juli 2013 Jeg føler med deg Er han ofte hissig? Når startet han med å være hissig? I hvilke situasjoner er han hissig? Har han forandret seg på noen måter over en periode? Jeg har erfaring med folk som er sinte når de får spørsmål som de velger å lyve til svar på. Det trenger ikke å være slik med din mann. mvh jeg som skrev innlegg 2 Han er en hissigpropp og har alltid vært det, så dette er ikke noe nytt. Han har faktisk roet seg med årene. Men det har hendt at han har brukt sinne som hersketeknikk, han bare "lar seg selv bli sint", om du skjønner, og forsøker å skyve alt over på meg. Jeg er ingen forsagt liten fugl, men jeg har lett for å bli lei meg og klarer ikke å styre tårene. Jeg er dessverre ganske sikker på hvordan denne konfrontasjonen kommer til å arte seg, uavhengig av hvordan jeg legger det fram. Jeg tenkte jeg skulle ha profilsiden hans framme på pc'en min og vise ham den. Dette sier mer, og da slipper jeg feiltolkning av tonefallet mitt osv. Men han blir nok sint fordi jeg åpnet posten hans, selv om jeg har gjort det hundre ganger før. Og han blir nok sint fordi jeg leste posten hans, selv om jeg har gjort det hundre ganger før osv. Det går ikke an å føre en samtale med ham når han er sint, så jeg er urolig for hvordan dette skal gå. Sukk...
marihihia Skrevet 17. juli 2013 #20 Skrevet 17. juli 2013 Huff, føler med deg! Jeg hadde nok sendt han en mld om at du åpnet kreditkortregningen hans og fant dette. Da får han kanskje "rast fra seg" til han kommer hjem? Eller han får tenkt over hvordan han skal gripe dette an han også, så får dere en litt mer fornuftig samtale? Man går ofte rett i forsvar hvis man blir overrasket med sånne ting. Lykke til! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå