Gå til innhold

Lave gummistøvler - anbefaling? Salg i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg trenger nye støvler! Har lyst på noen som er gode, og ikke går langt opp på leggen. Har du tips til meg? Hunter og de høye Ilse Jakobsen er for høye...

Er det forresten noen som vet om noen butikker i Oslo som har salg på støvler nå?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tigress
Skrevet

På Strømmen Storsenter (tog frå Oslo S) hadde dei ein del sal førre veke, mellom anna halvhøge gummistøvler på Match. Trur eg...

Skrevet

Liker veldig godt de lave fra "Le Chameau", har også hørt av flere at de er veldig behagelige å gå med. Jeg skal kjøpe dem selv til høsten en gang.

Skrevet

kommer ann på hva du mener med lave? Ankel eller lav legg?

Alle butikker har salg på støvler for tiden. Økonomisko, Skopunkten, din sko, grensen skotøymagasin...

Hunter og de høye Ilse Jakobsen finnes i flere høyder, men de er overpriset og tunge.

Jeg er selv glad i støvler og har fra både Louis vuitton, Burberry, og Coop OBS! megastore...

De jeg har fra OBS! har jeg knytt på en sløyfe. Støvlene kostet 199 kr.

310836_10152775422230285_397077738_n.jpg923305_10152775422430285_1587120984_n.jp

Burberry har veldig mye fint!

http://pinterest.com/search/pins/?q=burberry%20rain

Skrevet

Så utrolig søtt med den sløyfa!!! :)

Fant et par fine på lille grensen sko. De hadde selvsagt ikke noen i 40 på salg, men et par litt oppå leggen til 499,- var overkommelig. Butikken hadde enormt mange å velge i, så anbefaler lille grensen til andre på støvel-jakt!

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke upraktisk å ha rosa silkebånd på støvlene når det regner, Wonders?

Anonymous poster hash: 8bb5a...568

• Liker 1
Gjest Blomst83
Skrevet

Jeg har de ankelkorte til ilse jacobsen,og er veldig fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...