AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Er det vanskligere å gå ned i vekt/holde vekta om man drikker lett brus? Hvordan påvirker det egentlig kroppen? Anonymous poster hash: 843ba...c30
globalagogo Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Hei, jeg har erfaring med at jeg blir litt oppblåst / ser rundere ut.. Kanskje pga boblene? Og at jeg får lyst på mer mat ved siden av lettbrusen enn hvis jeg feks drikker bare vann.. Så ville anbefalt å gå over til vann om vekta skal være i fokus. Det er jo supert for forbrenninga uansett. Men folk er jo forskjellige. Prøver å droppe brusen for tennenes skyld nå
Gjest Lypcha Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Hei, jeg har erfaring med at jeg blir litt oppblåst / ser rundere ut.. Kanskje pga boblene? Og at jeg får lyst på mer mat ved siden av lettbrusen enn hvis jeg feks drikker bare vann.. Så ville anbefalt å gå over til vann om vekta skal være i fokus. Det er jo supert for forbrenninga uansett. Men folk er jo forskjellige. Prøver å droppe brusen for tennenes skyld nå Jeg har samme erfaring. Får mye mer sukkersug når jeg drikker brus eller spiser sukkerfritt godteri. For meg funker det bedt å holde meg unna alt, sukker eller ei.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 Har vert å holde meg unna søtningsstoffer og koffein og di tinga. Sund ellers en savner litt pepsi max og kaffe. Men.. da er det vel bare enklest å stå imot fristelsen. flere tips? Sykler og går tur en kan ikke gjøre for hard trening enda så står mest på kostholde.. Anonymous poster hash: 843ba...c30
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #5 Skrevet 17. juli 2013 Hvorfor skal dere på død og liv drikke brus i det hele tatt? ( Sett og hørt om flere slankere, som tror det er sunt å drikke lettbrus ). Drikk vann i stedet!! Tror i bunn og grunn at naturlig sukker, som vokser i naturen, er sunnere enn kunstig sukker fremstilt på et labriotorium. Alt med måte vet dere Lykke til med slankinga! Anonymous poster hash: ad37a...a34
Nimis Skrevet 17. juli 2013 #6 Skrevet 17. juli 2013 Jeg har drukket lettbrus gjennom min vektnedgang, uten at jeg har følt at det har hindret meg i å gå ned i vekt. Men det er med dette, som alt anna-ALT MED MÅTE!
Stormborn Skrevet 17. juli 2013 #7 Skrevet 17. juli 2013 Hvorfor skal dere på død og liv drikke brus i det hele tatt? ( Sett og hørt om flere slankere, som tror det er sunt å drikke lettbrus ).Anonymous poster hash: ad37a...a34 Fordi enkelte kanskje ikke liker vann?
Gjest Inggolf Skrevet 17. juli 2013 #8 Skrevet 17. juli 2013 Det eneste jeg drikker i løpet av dagen er en liter med lettbrus og jeg er verken feit eller oppblåst. Jeg har aldri noe som helst søtsug heller og har fint klart meg flere år uten søtsaker.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #9 Skrevet 17. juli 2013 Er kanskje ikke slanking da. blitt viktig for eg å vere sunn og vere i form. Siden denne livstilendringen gjør jeg har mista masse vekt så vil jeg ikke ødelegge det med å begyne å drikke pepsi ax og såne ting som påvirker kroppen selv om det ikke er kalorier... Skal om noen mnd prøve å bli gravid, så da er det jo stopp på lettbrus uansett... Anonymous poster hash: 843ba...c30
Redbull Skrevet 17. juli 2013 #10 Skrevet 17. juli 2013 Det eneste jeg drikker i løpet av dagen er en liter med lettbrus og jeg er verken feit eller oppblåst. Jeg har aldri noe som helst søtsug heller og har fint klart meg flere år uten søtsaker. Spørs hvordan tennene dine klarer seg! 1
Gjest Inggolf Skrevet 17. juli 2013 #11 Skrevet 17. juli 2013 (endret) Spørs hvordan tennene dine klarer seg! Helt fint.. Aldri hatt et eneste hull i hele mitt liv og tannlegen fjerner minimalt med tannstein en en gang i året eller annet hver år Jeg tror nok sukkerholdigbrus er verre sånn sett.. (men ja, sukkerfri brus innholder og syre) Endret 17. juli 2013 av NozMonster 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 17. juli 2013 #12 Skrevet 17. juli 2013 Fordi enkelte kanskje ikke liker vann? Hvordan kan man ikke like vann? Det smaker jo nesten ingen ting. Jeg tror heller folk har et større behov for smak på vannet, enn at de ikke liker vann. Jeg drikker bare vann (foruten litt vin og litt kaffe). Det er det eneste jeg blir utørst av. Og den følelsen av rent og kald vann, er den beste som finnes. Lettbrus smaker høgg, og jeg har aldri skjønt at folk klarer å drikke så store mengder av dette daglig. Man får en sånn ekkel ettersmak i munnen etterpå. 3
Gjest Inggolf Skrevet 17. juli 2013 #13 Skrevet 17. juli 2013 Hvordan kan man ikke like vann? Det smaker jo nesten ingen ting. Jeg tror heller folk har et større behov for smak på vannet, enn at de ikke liker vann. Jeg drikker bare vann (foruten litt vin og litt kaffe). Det er det eneste jeg blir utørst av. Og den følelsen av rent og kald vann, er den beste som finnes. Lettbrus smaker høgg, og jeg har aldri skjønt at folk klarer å drikke så store mengder av dette daglig. Man får en sånn ekkel ettersmak i munnen etterpå. Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg aldri drikker vann... Drakk en del vann da jeg trente (mens jeg trente) men det begynner å bli altfor mange år siden nå... Det eneste vannet jeg nå drikker er det jeg har i kaffen (evt teen). Jeg er bare rett og slett ikke noe begeistra for vann, er ikke det at jeg ikke liker det, men jeg liker det ikke for det om
Gjest Lypcha Skrevet 17. juli 2013 #14 Skrevet 17. juli 2013 Hvordan kan man ikke like vann? Det smaker jo nesten ingen ting. Jeg tror heller folk har et større behov for smak på vannet, enn at de ikke liker vann. Jeg drikker bare vann (foruten litt vin og litt kaffe). Det er det eneste jeg blir utørst av. Og den følelsen av rent og kald vann, er den beste som finnes. Lettbrus smaker høgg, og jeg har aldri skjønt at folk klarer å drikke så store mengder av dette daglig. Man får en sånn ekkel ettersmak i munnen etterpå. Mmmmm, rent og iskaldt vann er best! Men noen ganger smaker vannet rett og slett jævlig. Aner ikke om det er fordi jeg i perioder drikker kjempe masse av det og er litt lei? Som regel smaker det vannvittig (hehe) godt
Redbull Skrevet 17. juli 2013 #15 Skrevet 17. juli 2013 Helt fint.. Aldri hatt et eneste hull i hele mitt liv og tannlegen fjerner minimalt med tannstein en en gang i året eller annet hver år Jeg tror nok sukkerholdigbrus er verre sånn sett.. (men ja, sukkerfri brus innholder og syre) Nå tenkte jeg mer på syreskader ja. Hvis brus er det ENESTE du drikker så ser det mørkt ut for tenna dine. Men det er ikke mitt problem 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #16 Skrevet 17. juli 2013 Hvordan er det mulig å ikke drikke vann? Jeg drikkerbare vann som tørstedrikk. Lettbrus spurte jeg bare om for d var godt en gang innemellom. Liksom toppen en gang i uka. Får ikke dere som ikke drikker no serlig vann jævelig hodepine og blir innmari sliene? Anonymous poster hash: 843ba...c30 1
Stormborn Skrevet 17. juli 2013 #17 Skrevet 17. juli 2013 Hvordan kan man ikke like vann? Det smaker jo nesten ingen ting. Jeg tror heller folk har et større behov for smak på vannet, enn at de ikke liker vann. Jeg drikker bare vann (foruten litt vin og litt kaffe). Det er det eneste jeg blir utørst av. Og den følelsen av rent og kald vann, er den beste som finnes. Lettbrus smaker høgg, og jeg har aldri skjønt at folk klarer å drikke så store mengder av dette daglig. Man får en sånn ekkel ettersmak i munnen etterpå. Altså, for å si det litt annerledes da... Jeg liker ikke måten maten, røyken, godteriet og hva enn jeg putter i munnen blir sammen med vann. Jeg drikker kun vann hvis det er det eneste jeg skal ha i meg, feks. når jeg trener.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 17. juli 2013 #18 Skrevet 17. juli 2013 Altså, for å si det litt annerledes da... Jeg liker ikke måten maten, røyken, godteriet og hva enn jeg putter i munnen blir sammen med vann. Jeg drikker kun vann hvis det er det eneste jeg skal ha i meg, feks. når jeg trener. Da må jeg spørre. Ikke for å trasse men fordi jeg lurer. Jeg synes maten alene får en mye renere smak ved å drikke vann til, enn for eksempel brus eller juice. Jeg synes drikken setter ofte en søtsmak på mat (siden drikker gjerne har søt smak) på maten og det ønsker man jo ikke. Eller er det akkurat det noen ønsker? Jeg liker å "farge" maten med vin, når jeg spiser gourmetmat. Men igjen da må jeg ha vann for å nøytralisere smakene innimellom, for å kunne oppleve en ny smak.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 17. juli 2013 #19 Skrevet 17. juli 2013 Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg aldri drikker vann... Drakk en del vann da jeg trente (mens jeg trente) men det begynner å bli altfor mange år siden nå... Det eneste vannet jeg nå drikker er det jeg har i kaffen (evt teen). Jeg er bare rett og slett ikke noe begeistra for vann, er ikke det at jeg ikke liker det, men jeg liker det ikke for det om Men man bør jo ikke akkurat fronte et slikt kosthold, for en som prøver å bli sunn og slank For dette høres jo virkelig ikke bra ut. Jeg drikker en til to liter iskaldt vann hver dag fordi jeg elsker den følelsen vannet gir meg.
Gjest Inggolf Skrevet 17. juli 2013 #20 Skrevet 17. juli 2013 Altså, for å si det litt annerledes da... Jeg liker ikke måten maten, røyken, godteriet og hva enn jeg putter i munnen blir sammen med vann. Jeg drikker kun vann hvis det er det eneste jeg skal ha i meg, feks. når jeg trener. yeyyy Men man bør jo ikke akkurat fronte et slikt kosthold, for en som prøver å bli sunn og slank For dette høres jo virkelig ikke bra ut. Ts spurte jo, og jeg vil jo ikke lyve eller la være å svare bare fordi det ikke står i stil med Kari Jaqueson eller Grete Roede Og jeg har ikke anbefalt TS å ta etter meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå