AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Jeg bestilte gratispakken fra Vitusapotek i februar el mars. Kan hente den ut i neste uke men har ikke fått noen bekreftelse (på f.eks mail) som jeg kan ta med. Kommer bekreftelsen rett før pakken kan hentes ut? Eller kan det ha skjedd en feil i mitt tilfelle? Eller viser man bare legitimasjon? Fra Apotek1 fikk jeg med en gang jeg bestilte i feb/mars en kvittering som jeg tar med, også i neste uke. Anonymous poster hash: 2ff09...cae
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Ang. Rimi-pakken. Det står flere plasser at den kan man hente ut en mnd før termin, jeg kikket på mailen jeg fikk fra de og det står at de sender ut "pakkelappen" bare 2 uker før terminen min. Anonymous poster hash: 2ff09...cae
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Kan dere linke til disse gratispakkene? Anonymous poster hash: 93522...db5
Tordensky Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 Jeg syns å huske at jeg fikk mail fra begge apotekene med en gang. Rimi-lappen kom i posten rett før (rundt en måned før termin). Kiwi/Libero kom og i posten, men ganske tidlig. Kunne hente den en måned før den og hvis jeg husker rett.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #5 Skrevet 17. juli 2013 Kanskje jeg skal bestille Vitus sin på nytt om det går. Den Libero sin vet jeg at kommer i posten etterhvert, Rimi sin og. Syns at 2 uker før termin er litt kort, hva hvis jeg føder da, selvsagt ikke krise, hehe. Men når apotekene gir ut pakkene sine 3 mnd før, og BAM sin fikk jeg ca to uker etter jeg bestilte (altså for lenge siden), så skjønner jeg ikke hvorfor Rimi skal sende ut bare 2 uker før termin. Her har du en link du som spurte http://mammanett.no/baby/gratis Anonymous poster hash: 2ff09...cae
TrickyCicci Skrevet 17. juli 2013 #6 Skrevet 17. juli 2013 Hvordan vet du at Rimi-pakken kommer rett før termin, og ikke tidligere? Jeg har nettopp fått og hentet ut denne, og når jeg registrerte meg fikk jeg beskjed om at hentelappen ble sendt i uke 33. Det er uke 33 i svangerskapet, og ikke årets uke 33 de mener da (stemte i alle fall for meg). Vitus fikk jeg bekreftelse på med en gang, så den ville jeg bare registrert på nytt:)
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #7 Skrevet 17. juli 2013 Jeg VET jo selvsagt ikke helt aikkert når de sender den ut men det står uke 41 og hvis Rimi mener svangerskapsuke 41 så vet de mer enn meg om når barnet mitt blir født, hvis de mener å sende lappen før barnet er født Jeg har termin i årets uke 43.Anonymous poster hash: 2ff09...cae
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #8 Skrevet 17. juli 2013 Tror de sender ut Rimipakken i bulker. Vi fikk beskjed om at den om i uke 28, altså årets uke og ikke min svangerskapsuke. Prøvde å registrere oss to ganger, men bare kjære har fått hentelapp. Tørr ikke mase om den i tilfelle de har oppdaget "dobbelbookingen". Synes den var finest! Ang. de andre apotekpakkene fikk jeg kvittering på mail ganske rett etter registrering (mail fra babybox og Sandvik). Anonymous poster hash: 024c0...a48
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #9 Skrevet 17. juli 2013 Tror de sender ut Rimipakken i bulker. Vi fikk beskjed om at den om i uke 28, altså årets uke og ikke min svangerskapsuke. Prøvde å registrere oss to ganger, men bare kjære har fått hentelapp. Tørr ikke mase om den i tilfelle de har oppdaget "dobbelbookingen". Synes den var finest! Ang. de andre apotekpakkene fikk jeg kvittering på mail ganske rett etter registrering (mail fra babybox og Sandvik).Anonymous poster hash: 024c0...a48 I hvilken svangerskapsuke fikk du lappen fra rimi da? Jeg har ordnet vitus (sandvik) på nytt nå og fikk kvitteringen. Da blir det to pakker på meg i neste uke, spent! Syns det er veldig hyggelig av firmaer å gi ut sånt gratis selv om det er bra reklame for de. Hanlder aldri på rimi pga har 4 andre matbutikker i nærområdet og handler neppe mer på rimi etter jeg har fått pakken.Anonymous poster hash: 2ff09...cae
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #10 Skrevet 17. juli 2013 I hvilken svangerskapsuke fikk du lappen fra rimi da? I svangerskapsuke 36. Ser nå at den jeg registrerte på meg selv skal komme i uke 30/31, altså i min uke 38/39, så de er ikke å nøye på å få det til i "god tid" før termin. Anonymous poster hash: 024c0...a48
desert_rose Skrevet 17. juli 2013 #11 Skrevet 17. juli 2013 Fikk Rimi pakken da jeg var mellom 36 og 38 uker på vei. Det var forøvrig den mest innholdsrike og største pakken av alle jeg mottok (libero, bam, vitus, apotek1)
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #12 Skrevet 17. juli 2013 Teit at man bare får Rimi-pakken på barn nr 1!! :-(Anonymous poster hash: 18103...fdb
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #13 Skrevet 17. juli 2013 Får man de andre pakkene flere ganger? Altså en per unge. Jeg trudde at man fikk alle bare en gang, er takknemlig uansett jeg, er jo gratis! Anonymous poster hash: 2ff09...cae
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #14 Skrevet 17. juli 2013 Venter nr 2 hvert øyeblikk og har fått både Libero, Vitus og Apotek 1 ja :-)Anonymous poster hash: 18103...fdb
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #15 Skrevet 18. juli 2013 Jeg synes vituspakken var skikkelig dårlig, nesten ikke noe innhold jo.. Apotek 1 var bedre. De andre har jeg ikke fått enda.Anonymous poster hash: dc352...3bc
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #16 Skrevet 18. juli 2013 Jeg synes vituspakken var skikkelig dårlig, nesten ikke noe innhold jo.. Apotek 1 var bedre. De andre har jeg ikke fått enda.Anonymous poster hash: dc352...3bc Husk at du fikk den gratis. Anonymous poster hash: 2ff09...cae
Soon Skrevet 18. juli 2013 #17 Skrevet 18. juli 2013 (endret) Teit at man bare får Rimi-pakken på barn nr 1!! :-(Anonymous poster hash: 18103...fdb Jeg har fått rimi-pakke til begge mine barn... Siste kom i fjor høst.... Endret 18. juli 2013 av Soon
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #18 Skrevet 18. juli 2013 Og? Det var waste av en masse emballasje, papir og plast uten noe særlig innhold. Husk at du fikk den gratis. Anonymous poster hash: 2ff09...cae Anonymous poster hash: dc352...3bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå