Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nærmer seg 6års bryllupsdag :hjerte::bryllup: og jeg funderer på hva jeg skal gi mannen. Tenker ikke på noe som koster mye, men det skal være noe med sukker i ordet eller i seg. Vurdere å lage et lite sukkerbrød til en bløtkake... Kjærlighet på pinne... Noen flere tips? Morsomt hvis noen kan komme på noe som ikke har sukker i seg, men i navnet (norsk eller annet språk)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du bodd på sunnmøre kunne du tatt turen til Ålesund og tatt han med opp på sukkertoppen(fjelltur) Det er en liten fjelltopp :)

Anonymous poster hash: 4fa01...60b
  • Liker 2
Skrevet

Hadde du bodd på sunnmøre kunne du tatt turen til Ålesund og tatt han med opp på sukkertoppen(fjelltur) Det er en liten fjelltopp :)

å, genialt! Vi har Sukkertoppen her jeg bor også ;-) Det hadde jeg ikke tenkt på :):helen:

AnonymBruker
Skrevet

Så bra da :) Det er jo en ide`iallefall :) Og når dere kommer dere opp på toppen kan du jo gi han noe med sukker i :) Skulle hatt sukkerspinn hehe

Skrevet

Sukkerspinn var det første som slo meg og, men det ble litt vanskelig å få tak i og å frakte fant jeg ut :-p

Får vel ta med noe sukkertøy ;-)

Skrevet

Sukkerspinn var det første som slo meg og, men det ble litt vanskelig å få tak i og å frakte fant jeg ut :-p

Får vel ta med noe sukkertøy ;-)

Du kan kjøpe sukkerspinn maskin da :) sånn liten en, koster ikke allverdens

Skrevet

Hehe, kunne gjort det, men tror neppe den hadde blitt brukt mer enn den gangen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...