Gå til innhold

Sukkerbryllup, 6 års bryllupsdag

Nemmera

Anbefalte innlegg

Nærmer seg 6års bryllupsdag :hjerte::bryllup: og jeg funderer på hva jeg skal gi mannen. Tenker ikke på noe som koster mye, men det skal være noe med sukker i ordet eller i seg. Vurdere å lage et lite sukkerbrød til en bløtkake... Kjærlighet på pinne... Noen flere tips? Morsomt hvis noen kan komme på noe som ikke har sukker i seg, men i navnet (norsk eller annet språk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hadde du bodd på sunnmøre kunne du tatt turen til Ålesund og tatt han med opp på sukkertoppen(fjelltur) Det er en liten fjelltopp :)

Anonymous poster hash: 4fa01...60b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du bodd på sunnmøre kunne du tatt turen til Ålesund og tatt han med opp på sukkertoppen(fjelltur) Det er en liten fjelltopp :)

å, genialt! Vi har Sukkertoppen her jeg bor også ;-) Det hadde jeg ikke tenkt på :):helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så bra da :) Det er jo en ide`iallefall :) Og når dere kommer dere opp på toppen kan du jo gi han noe med sukker i :) Skulle hatt sukkerspinn hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukkerspinn var det første som slo meg og, men det ble litt vanskelig å få tak i og å frakte fant jeg ut :-p

Får vel ta med noe sukkertøy ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukkerspinn var det første som slo meg og, men det ble litt vanskelig å få tak i og å frakte fant jeg ut :-p

Får vel ta med noe sukkertøy ;-)

Du kan kjøpe sukkerspinn maskin da :) sånn liten en, koster ikke allverdens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, kunne gjort det, men tror neppe den hadde blitt brukt mer enn den gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...