Gå til innhold

Et lite spørsmål :)

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Hei og hopp! :D

Jeg er prøver og henger i prøverforumet, og har startet en liten tråd der inne. Jeg lurer nemlig på hvor lang tid folk har brukt på å bli gravide den eller de gangene man har prøvd? Kan dere ikke ta en titt her? Svar evt i den tråden jeg linker til (i prøverforumet), ikke her inne, så det ikke blir mange like tråder - et innlegg tilsvarende dette ligger i graviditetsforumet også.

Takk på forhånd :D Og god helg!

:klem: fra Hulderjenta

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Forstår ikkje kvifor ingen har svart på denne... *dytte*

Gjest dolly73
Skrevet

Hei

Klaffet med bare noen uker med nr. 1 men med nr. 2 lot vente på seg i 2 og 1/2 år.

Skrevet

Sluttet på pillen, og da tok det 1,5 år før det klaffet. Men vi gikk heller ikke inn for det. Graviditeten var ikke planlagt, men allikevel ønsket hjertelig velkommen :-)

Skrevet

Første gangen så traff vi med en gang. Men nå, andre gangen ser det ut til at vi kommer til å "slite" litt, nå har vi prøvd i ca 4.mnd

Skrevet

Har vært gravid 8 ganger og det har gått fra 1 til 3 forsøk pr gang, men siden graviditet nr. 2 endte i en tidlig SA regner jeg at de tok ca 6 mndr inkl. en SA å få til barn nr. 2, selv om vi da egentlig fikk til to graviditeter.

Skrevet

Ble gravid på første forsøk etter pillestopp. :P

Håper det går like lett neste gang.

Skrevet

Første forsøk første gang og andre forsæøk andre gang

Gjest gjesta
Skrevet

Førstemann holdt det med en eneste gang :-? I en minipause i påvente av mens slik at jeg kunne starte på en ny type p-piller.

Nestemann måtte jeg virkelig jobbe for :wink: Det tok et halvt år.

Skrevet

Det tok 4 mnd. Veldig fort og greit synest jeg. :)

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Takker for svar fra dere som har svart! :bukke:

Litt spennende å se hvor forskjellig tid det tar/har tatt for den gjennomsnittlige KG-kvinne å få barn! :D

Og Veslo: Grunnen til at "ingen" svarte her var for at jeg bad dem svare der som jeg linket til, for å slippe å ha tre helt like tråder i forumet. men så ble det sånn likevel, da :ler2:

Skrevet

Jeg ble gravid 1 mnd etter jeg sluttet med pillen.

Gjest celine
Skrevet

OOOOOPS !! HUFFDA !! :hår:

...og det er akkurat slik det var...

Ikke alle goder er planlagte, men goder er de like fullt :wink:

Celine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...