Gå til innhold

Hvordan vet man om en mann er betatt av deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg er litt betatt av en mann som jeg møter en gang i blant gjennom div.sammenkomster, men jeg har et problem..Jeg vet ikke om han er interessert i meg og er derfor veldig redd før å spørre.

Hvordan oppfører en mann seg rundt en dame han er betatt av? Hvilke indikatorer fins det som kan avsløre om en mann er interessert utifra kroppsspråk og væremåte? Er det noe spesielt han sier eller gjør som kan være avslørende?

Vil gjerne høre fra dere menn også. Hvordan er dere rundt jenter dere er betatt av? Hva foregår i hodet deres når dere snakker sammen?

Anonymous poster hash: cab00...179
Videoannonse
Annonse
Gjest sweetsugar
Skrevet

Min erfaring er at de tuller mye og smiler når de ser på deg. Det kan jo såklart være vennskapelig, men jeg merker hvertfall godt forskjell på om det er vennskapelig tulling eller flørting. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men..

La oss si at dere sitter å ser på film, han kiler deg, dytter til deg litt f.eks, smiler når han ser på deg, slike ting. Da er jeg rimelig sikker på at fyrn er interessert (og det har stemt med de gangene)

De sier vel ikke noe spesielt etter hva jeg selv har erfart (med mindre de sier rett det rett ut)

Smiler han sjenert til deg kan du jo banne på at han er interessert i deg også da :P men det er jo veldig individuelt, men de fleste av min egen og andres erfaring, er at de tuller mye med deg å som sakt, smiler mye når de ser på deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Smiler han sjenert til deg kan du jo banne på at han er interessert i deg også da :Pmen det er jo veldig individuelt, men de fleste av min egen og andres erfaring, er at de tuller mye med deg å som sakt, smiler mye når de ser på deg :)

Dette ble vi klokere av.

Anonymous poster hash: 1be50...5ec

Gjest sweetsugar
Skrevet

Dette ble vi klokere av.

Den "men det er jo veldig individuelt" hørte ikke til det første selvom det ser sånn ut

AnonymBruker
Skrevet

Den "men det er jo veldig individuelt" hørte ikke til det første selvom det ser sånn ut

Det er også vanlig at en mann smiler sjenert når han blir flau på hennes vegne.

Gjest sweetsugar
Skrevet

Det er også vanlig at en mann smiler sjenert når han blir flau på hennes vegne.

javel

Skrevet

Dette ble vi klokere av.

Ærlig talt, "folk er forskjellige" er som oftest det eneste egentlige svaret man kan gi som ikke involverer massevis av synsing eller enkelteksempler fra egne liv man kan gi på spørsmålene i samliv-forumene.

AnonymBruker
Skrevet

javel

Trodde du at alle menn som smiler sjenert er betatt?

Gjest sweetsugar
Skrevet

Trodde du at alle menn som smiler sjenert er betatt?

Nei? Det har jo litt med situasjonen å gjøre også, det sier seg jo selv. tenk litt da.

AnonymBruker
Skrevet

Nei? Det har jo litt med situasjonen å gjøre også, det sier seg jo selv. tenk litt da.

Men da kan man vel ikke banne på at han er interessert dersom han smiler sjenert. Tenk litt da.

Gjest .-L-.
Skrevet

Kommer veldig annpå situasjonen egentlig. For eksempel dersom det er dame på skolen man er betatt av, men som man ikke går i samme klasse med, så er det nok blikk og kanskje noen smil som viser det.

Er det ute på byn eller fest så er det at jeg tar intiativ, flørter og viser interesse for henne. At jeg bruker mye av tiden min med henne.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg driver å jakter etter tegn på det samme i en fyr. Jeg har fått de fleste tegn egentlig, men blir vel uansett bare ikke helt sikker nok før han følger etter meg til Afrika og sier: My love for you follows you all the way to Africa, my little sweetheart!"....... if you know what i meaaaaaaaaan....

Herregud! :klaske::ler2: flaut.... and will never happen :nigo::P

Anonymous poster hash: 24656...8e4
  • Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Øynene.

Blikket sier alt.

Hva om jeg er sjenert og ser på beina mine? :P

Skrevet

For min del, hvis jeg er veldig betatt av ei jente så kan det ofte helle imot sommerfugler i magen, svettetokter og litt nølende nervøsitet. Men men, det er nå bare meg, i all min uerfarne prakt. :sjenert:

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Noen, som meg, har ingen tegn. Vi har pokerfjes.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hva om jeg er sjenert og ser på beina mine? :P

Får jeg gjøre en liten antagelse om at innimellom allikevel bare 'må' se litt på henne? ;)

Jeg var sikkert litt uklar når jeg sa "øynene", jeg burde jo påpekt at det innebærer alt som har med øynene og musklene rundt øynene å gjøre :)

Du høres ikke så fryktelig vanskelig ut å lese slik du beskriver deg selv, og gitt at man får tid sammen med deg :)

Høres ut som god kar du.

Pus kan si det, fordi jeg antageligvis er såpass mye eldre enn deg at du ikke skal være redd for å bli forsøkt sjekket opp.

Gjest .-L-.
Skrevet

Får jeg gjøre en liten antagelse om at innimellom allikevel bare 'må' se litt på henne? ;)

Jeg var sikkert litt uklar når jeg sa "øynene", jeg burde jo påpekt at det innebærer alt som har med øynene og musklene rundt øynene å gjøre :)

Viste ikke at man kunne se på musklene rundt øyenene? I så fall må du ha super syn, fordi jeg klarer ikke å se dem^^ Jeg var bare litt nyskjerrig på det du sa egentlig. Virker jo som du er litt into spiritualisme og slikt, og når du sa øynene så begynnte jeg å tenke på slik intens øyenkontakt og det å være "present", mulig det ikke var det du mente, men var det jeg tenkte på.

Du høres ikke så fryktelig vanskelig ut å lese slik du beskriver deg selv, og gitt at man får tid sammen med deg :)

Er egentlig ganske åpen om ting :P, så man trenger ikke å lese så mye bare man gidder å spørre.

Høres ut som god kar du.

Pus kan si det, fordi jeg antageligvis er såpass mye eldre enn deg at du ikke skal være redd for å bli forsøkt sjekket opp.

Takk takk :) Jeg er visst ikke så verst :nigo:

Gjest Lille-pus
Skrevet

Pus er i alle betydninger av ordet realist ;)

- og hun har etterhvert blitt sånn litt over middels på å lese mennesker. Hun har mye med den rasen å gjøre :)

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Em, med spiritualisme så mener jeg dette med å se folk inn i sjelen osv som du av og til snakker om. Mente ikke spøkelser og slikt :P Finnes såkalte spiritual Teachers. De snakker mye om å se hele personen, være tilstede osv. Spritualisme er kanskje feilt ord for dem? Sprituell utvikling er det kanskje det heter..

Realist? Har du tatt realfag? :)

Endret av .-L-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...