Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2013 #1 Del Skrevet 17. juli 2013 Finnes en slik innstilling? Kan noen forklare hvordan det gjøres? Kan også gjester evt gjøre dette, eller må man være registrert bruker for å kunne gjøre dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomaten Skrevet 17. juli 2013 #2 Del Skrevet 17. juli 2013 Syns du skal registrere bruker uansett jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2013 #3 Del Skrevet 17. juli 2013 Syns du skal registrere bruker uansett jeg... Hvorfor synes du det? Men finnes en slik funksjon for dere som er registrerte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomaten Skrevet 17. juli 2013 #4 Del Skrevet 17. juli 2013 Hvorfor synes du det? Men finnes en slik funksjon for dere som er registrerte? Vi er ikke så glad i uregistrerte brukere her inne... Jeg har ingen problem med å se profiler og signaturer... Er sikkert en gode jeg har siden jeg har registrert meg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2013 #5 Del Skrevet 17. juli 2013 Vi er ikke så glad i uregistrerte brukere her inne... Jeg har ingen problem med å se profiler og signaturer... Er sikkert en gode jeg har siden jeg har registrert meg.. Ok. Takk for info Men hvorfor er dere ikke så glad i uregistrerte brukere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomaten Skrevet 17. juli 2013 #6 Del Skrevet 17. juli 2013 Ok. Takk for info Men hvorfor er dere ikke så glad i uregistrerte brukere? Er umulig å skille de fra hverandre.. Spesielt når de bruker noe så orginalt som "gjest" å logge inn med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hengekøye Skrevet 17. juli 2013 #7 Del Skrevet 17. juli 2013 Er umulig å skille de fra hverandre.. Spesielt når de bruker noe så orginalt som "gjest" å logge inn med. Åh . Takk for at du informerte meg om dette! "gjest" kom automatiskt når jeg postet, men jeg kan passe på å fylle ut et navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomaten Skrevet 17. juli 2013 #8 Del Skrevet 17. juli 2013 Åh . Takk for at du informerte meg om dette! "gjest" kom automatiskt når jeg postet, men jeg kan passe på å fylle ut et navn Gjør det, da skal jeg ikke klage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hengekøye Skrevet 17. juli 2013 #9 Del Skrevet 17. juli 2013 Gjør det, da skal jeg ikke klage Takk! Du er en knupp! Jeg elsker forresten tomater. Cherrytomater og bifftomater og plommetomater.. Jeg blir helt sulten her jeg sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Black March Skrevet 17. juli 2013 #10 Del Skrevet 17. juli 2013 Hvorfor synes du det? Men finnes en slik funksjon for dere som er registrerte? Slike funksjoner pleier å være bundet opp mot registrering ja. For eksempel ikke å se signaturer er fullt mulig, sikkert bilder og. Jeg ser ingen signaturer selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hengekøye Skrevet 17. juli 2013 #11 Del Skrevet 17. juli 2013 Slike funksjoner pleier å være bundet opp mot registrering ja. For eksempel ikke å se signaturer er fullt mulig, sikkert bilder og. Jeg ser ingen signaturer selv Takk for info! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå