AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Ser at bloggeren Lizbeth Osnes har passordbeskyttet innlegg som omhandler det ufødte barnet og innlegg som er mere "rett fra leveren".. Tror dere det har noe for seg? Kanskje det kunne vært en ide for andre mammabloggere? Anonymous poster hash: 997f0...1b6
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 Hun er vel fruens største fan? Hvor stor mage fikk hun her?? Og hvordan er hun nå etter hun ble mamma? Anonymous poster hash: 3d623...af3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 Hun er vel fruens største fan? Hvor stor mage fikk hun her?? Og hvordan er hun nå etter hun ble mamma? Anonymous poster hash: 3d623...af3 Hun har jo lagt på seg ca 20kg, og er mye plaget av bekkenløsning. Ikke får hun trent, knapt kommet seg på do uten hjelp.. så ikke mange likheter med FF. Ikke har hun født enda heller, så mamma er hun ikke blitt. Anonymous poster hash: 997f0...1b6
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #4 Skrevet 16. juli 2013 "Bloggeren Lizbeth Osnes", "Spammeren Lizbeth Osnes", poteto, potato... Men joda, fint at hun prøver å sensurere seg selv litt, selvom det beste sikkert hadde vært å ikke skrive det i det hele tatt, men oppmerksomhetsbehovet er nok litt for stort til det. Anonymous poster hash: bfe2a...b11 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #5 Skrevet 16. juli 2013 Hun fikk masse pes i den gamle tråden om at hun utleverte seg selv og den ufødte datteren sin. Velfortjent sådan. Det var mye rart som kom opp i den tråden, og hun hadde ofte store problemer med å svare for seg. Det ble flere ganger påpekt mangel på privatliv til datteren, og hun fikk flere ganger konstruktive råd i forhold til blogg vs datter. Men vi skulle da få all del ta livet til datteren må skjønne. Hun er jo en del av henne, ergo en del av bloggen. Kom ikke til å gi opp hobbybloggen hun nei. Så kom det inn et tips på kommentarfeltet hennes om å passordbeskytte innlegg som omhandler datteren. Ja, det var løsningen sin. Så det ble nøkkelargumentet hennes. Ingen kunne jo ta henne for noe nå, hun har da vel passa på datteren så godt som gull! Nå skulle barnerom, ultralydbilder, gravidmage skjules. Om man ikke gikk inn på Facebook, så hun kunne se hvem du var. Det er jo et sjakktrekk av dimensjoner om man vil ha en blogg nogenlunde oppe å går. Synes det blir enda mer spesielt ettersom bloggen i en heidundrende fart har gått fra en anoreksiablogg til en fullverdig mammablogg. Det alle innlegg skjules..Anonymous poster hash: 3fb68...051 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #6 Skrevet 16. juli 2013 Jeg reagerte på at da jeg la igjen en kommentar så sjekket hun mailadr min (som man må for å kommentere), og dermed så fant hun Fb-siden min....... Jeg har null interesse av å like bloggen hennes på Fb, så ergo mistet hun meg som leser. Grunnen til at jeg fulgte bloggen hennes var pga jeg sliter selv med spiseforstyrrelser, men vips så ble hun frisk og startet en happymammablogg på rosa skyer.... Anonymous poster hash: 997f0...1b6 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #7 Skrevet 17. juli 2013 Jeg og, fulgte henne pga jeg og sliter med SF.... Ble litt sjokkert (sjalu?) da hun plutselig ble frisk, lykkelig og gravid.... Selv har jeg ikke hatt mensen siden jeg kan huske, og er naturligvis ikke I stand til å bli gravid... Jaja... Fint for henne Anonymous poster hash: 74850...e5a 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #8 Skrevet 21. juli 2013 Sier litt når hun sletter hele bloggen og ikke klarer å svare når folk konfronterer henne med gamle innlegg. TRIST... Anonymous poster hash: ee9bf...a48 2
Niennas Skrevet 21. juli 2013 #9 Skrevet 21. juli 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Niennas, mod. 1
Gjest RompeRusk Skrevet 21. juli 2013 #10 Skrevet 21. juli 2013 Er det ikke bare flott at hun har forbedret seg, da? Når hun først har skjerpet seg, så bør hun få skryt for det også, ikke enda mer pes 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #11 Skrevet 21. juli 2013 Sier litt når hun sletter hele bloggen og ikke klarer å svare når folk konfronterer henne med gamle innlegg. TRIST... Anonymous poster hash: ee9bf...a48 Bloggen er ikke sletta? Anonymous poster hash: 508bc...c48
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #12 Skrevet 21. juli 2013 Bloggen er ikke sletta? Anonymous poster hash: 508bc...c48 Hun har slettet alle innlegg som omhandlet SF, voldtekt, angst osv osv.... Den nye delen er etter at hun ble gravid og helt frisk igjen. Anonymous poster hash: 997f0...1b6 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #13 Skrevet 22. juli 2013 Beskyttet: Fødebag’en Really.....? Anonymous poster hash: 74850...e5a 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #15 Skrevet 5. august 2013 Noe JEG synes er rart er at emetofobien hennes ikke er så sterk (eller hva man skal kalle det) at hun ikke kan få barn og alt det fører med seg (svangerskapskvalme, fødsel, barnehage osv), men sterk nok til at hun ikke kan jobbe. Anonymous poster hash: bfe2a...b11 6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #16 Skrevet 8. august 2013 Noe JEG synes er rart er at emetofobien hennes ikke er så sterk (eller hva man skal kalle det) at hun ikke kan få barn og alt det fører med seg (svangerskapskvalme, fødsel, barnehage osv), men sterk nok til at hun ikke kan jobbe. Anonymous poster hash: bfe2a...b11 Her er den påståtte anoreksien grunnen. Det skal ikke være greit å bestemme seg... Anonymous poster hash: eff33...54f 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #17 Skrevet 8. august 2013 Her er den påståtte anoreksien grunnen. Det skal ikke være greit å bestemme seg... Anonymous poster hash: eff33...54f Linken forsvant http://vepzebol.com/WP/144/ Anonymous poster hash: eff33...54f
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #18 Skrevet 8. august 2013 ÅÅÅ, som den dama provoserer meg. Hun gjemmer seg bak et greit språk og en "stakkars meg"-holdning, men når man leser mellom linjene, ser man en umoden, lat og arbeidssky jente som er ekstremt oppmerksomhetssyk. Som hun skriver opp og ned om seg selv og detaljer i livet sitt! Hun dyrker sin egen "sykdom" så til de grader. Og nå er samboeren hennes også på NAV, så der sitter de, begge to, og rettferdiggjør et liv hvor de bare kan shoppe, shoppe og shoppe, uten å trenge å løfte en FINGER for å gi tilbake til samfunnet. I tillegg har hun null smak når det gjelder interiør og mote, så når så mange oppsøker bloggen hennes, må det være for å bevitne det takraset hun selv har skapt gjennom milelang spam hos alle toppbloggerne. Stakkars unge med en mor som eksponerer seg selv på den måten, virkelig. Det hjelper lite å beskytte ungen ved å unngå å legge ut bilder av ungen, den datteren kommer til å bli plaget nok av å ha en så overeksponerende og selvutleverende mor. Anonymous poster hash: f33da...dea 6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #19 Skrevet 8. august 2013 ÅÅÅ, som den dama provoserer meg. Hun gjemmer seg bak et greit språk og en "stakkars meg"-holdning, men når man leser mellom linjene, ser man en umoden, lat og arbeidssky jente som er ekstremt oppmerksomhetssyk. Som hun skriver opp og ned om seg selv og detaljer i livet sitt! Hun dyrker sin egen "sykdom" så til de grader. Og nå er samboeren hennes også på NAV, så der sitter de, begge to, og rettferdiggjør et liv hvor de bare kan shoppe, shoppe og shoppe, uten å trenge å løfte en FINGER for å gi tilbake til samfunnet. I tillegg har hun null smak når det gjelder interiør og mote, så når så mange oppsøker bloggen hennes, må det være for å bevitne det takraset hun selv har skapt gjennom milelang spam hos alle toppbloggerne. Stakkars unge med en mor som eksponerer seg selv på den måten, virkelig. Det hjelper lite å beskytte ungen ved å unngå å legge ut bilder av ungen, den datteren kommer til å bli plaget nok av å ha en så overeksponerende og selvutleverende mor. Anonymous poster hash: f33da...dea Helt enig. Og jeg tror ikke hun er/har vært så syk som hun selv påstår. Anonymous poster hash: bfe2a...b11 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #20 Skrevet 8. august 2013 Hun har nok neppe vært det. Anonymous poster hash: eff33...54f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå