AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Hadde sex på fredag. Allerede neste dag hadde jeg ømhet i høyre eggstokk. Får et stikk når jeg skal reise meg. Når jeg tar og presser litt er det ømt. Det er ikke krampe vondt som mensen, men ømt vondt. Akkurat som jeg har mye luft i eggstokken, samme som når man har luft i magen. Har vært på toalettet og har hatt avføring, så det er ikke noe i tarmene som virker til å være årsaken. Jeg regnet med at Lørdag var eggløsning, men nå varierer jo mine sykluser fra 28 til 35 dager. Så det kan jo være eggløsning jeg har nå? Selvom jeg ikke pleier å kjenne eggløsning. Litt tidelig å kjenne noe somhelst til en graviditet vil jeg tro, eller? Har vært konstant siden formiddagen, dagen etter sex. Smertene kjennes spesielt godt ved hosting. Det gjør ikke veldig vondt, men jeg kjenner det. Noen som tror de vet hva det kan skyldes? Kan eggløsningsmerter vare i 4 dager?Anonymous poster hash: 8f3f1...309
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 Cyste? Anonymous poster hash: 65263...d77
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 Har tenkt på det. Men aldri hatt slik type smerte før, ikke som jeg kan huske hvertfall. Det gir seg ikke heller og stikker. Akkurat som nålstikk. Det har ikveld også stikket mere midt på. Også stråler det litt ned i høyre ben. Mulig det er eggløsning.. Men den holder ikke på i 4 dager? Også kom det dagen etter sex, så tror ikke det er cyste. Håper hvertfall ikke det!! Anonymous poster hash: 8f3f1...309
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #4 Skrevet 16. juli 2013 Høres ut som det jeg har hatt en stund nå. Er henvist til gynekolog. Jeg prøver ikke bli gravid da, og går derfor på p-piller. Men vet jeg har PCO og cyster på eggstokkene, så mistenker det er derfor, at de vokser, evt. har sprukket. Anonymous poster hash: bd0d3...ef7
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #5 Skrevet 17. juli 2013 Uff.. Håper ikke jeg har pco er det ikke veldig vanskelig å bli gravid da? Hmmm. Håper det er eggløsning. Vi hadde sex ikveld tilfelle det er eggløsning. Men gjorde vondt da han traff "bunn" på høyreside. Håper ikke det er noe galt.. Anonymous poster hash: 8f3f1...309
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #6 Skrevet 17. juli 2013 Både eggløssningssmerter og cyster kan kjennes ut som det stikker i eggstokkområdet. Eggløsning skal normalt ikke være i 4 dager, men kroppen kan prøve å få til en eggløsning uten å klare det og holde på i flere dager. Det er kun temping som kan avsløre om eggløsningen faktisk fant sted eller ikke, en eggløsningstest vil slå ut positivt selv om kroppen kun har prøvd å få til en eggløsning, men ikke klart det. Anonymous poster hash: b5890...80c
Gjest Kariannne Skrevet 17. juli 2013 #7 Skrevet 17. juli 2013 Ok takk for svar får håpe det gir seg snart. Håper ikke jeg er en av de som skal slite med å bli gravid pga pco, endometriose eller at kroppen ikke klarer få til eggløsning hadde vært typisk min flaks..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå