AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Det har seg slik at vi gjorde det slutt for 2 mnd siden og jeg ville helst ikke ha kontakt. Uansett hvor mye jeg savnet han. Men etter en mnd fikk jeg sms'er fra ham, vennlig tone og fortsatt skriver han av og til. Så jeg lurer på om dette kan bety noe? Vil han tilbake? Jeg trenger bare å hører hva dere menn tenker om saken og hva jeg kan eventuelt forvente meg.. -Milla Anonymous poster hash: 0315f...733
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 Kanskje du skulle spørre kvinner i stedet? Vi menn er ikke så flinke til å lese tanker. Men jeg tror han har et vagt håp, ja. Hvis han var over og forbi deg ville han ikke tatt kontakt igjen. Anonymous poster hash: c40c2...6b7 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #4 Skrevet 16. juli 2013 Umulig å vite, dette er individuelt. Det er utvilsomt en mulighet for at han vil tilbake, men det kan man ikke være sikker på heller. Om jeg ville tilbake til eksdama hadde jeg sendt henne SMS-er, holdt en vennlig tone og skrevet til henne av og til, men det kunne jeg gjort bare for å være litt hyggelig og høre hvordan det gikk også og normalisere forholdet til henne. Avhengig av hvordan bruddet var, naturligvis. Det er mange ganger det ville vært helt unaturlig også. Anonymous poster hash: f89e2...7a4
Lena_84 Skrevet 16. juli 2013 #5 Skrevet 16. juli 2013 Hei og takk for svar. Alle er velkommen å svare men jeg tenkte at kanskje dere menn kan gi meg deres synspunkt. Jeg har jo selvsagt ett lite håp, er jo glad i den mannen selv om han gjør meg forvirret til tider. shit, jeg ble ikke klokere nå heller. På gress? Nei det vet han at jeg ikke aksepterer. For hyggelighetens skyld`?- Det kan godt være han vil bare være hyggelig, men da får jeg de gamle følelsene tilbake. _Milla
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #6 Skrevet 16. juli 2013 Jeg tror han savner deg. Menn har en tendens til å ikke se hva de har, før det er for sent. Anonymous poster hash: e7357...dd2 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #7 Skrevet 16. juli 2013 Jeg tror han savner deg. Menn har en tendens til å ikke se hva de har, før det er for sent. Anonymous poster hash: e7357...dd2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #8 Skrevet 16. juli 2013 shit, jeg ble ikke klokere nå heller. På gress? Nei det vet han at jeg ikke aksepterer. For hyggelighetens skyld`?- Det kan godt være han vil bare være hyggelig, men da får jeg de gamle følelsene tilbake. _Milla For å si det på denne måten: Om jeg ønsker eksen tilbake, vil jeg alltid oppføre meg slik han gjør nå. At jeg oppfører meg slik er imidlertid ingen garanti for at jeg ønsker meg eksen tilbake. Alle mennesker er pattedyr, men ikke alle pattedyr er mennesker. Du forstår sikkert hva jeg mener. Dette er slik en som vil tilbake vil oppføre seg, men ikke alle som oppfører seg slik vil tilbake. Om jeg derimot skal foreta kalkulert gjetting, vil jeg si at sjansene er gode for at han ønsker deg tilbake. Det er utvilsomt positivt i så henseende, sånn hvis det er å bli sammen igjen du ønsker deg. Samtidig er det, naturlig nok, umulig for oss som ikke kjenner ham å si noe sikkert. Beklager at jeg ikke kan gi noe bedre svar, jeg skulle gjerne gjort det. Det jeg kan si sikkert er at dette er positivt hvis du ønsker å bli sammen med ham igjen, samt at det helt klart er muligheter for at han vil tilbake. Anonymous poster hash: f89e2...7a4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #9 Skrevet 16. juli 2013 Takker for snarlig svar! Vel kanskje det var bare det jeg trengte å høre, at han kanskje kommer tilbake. Uansett om han ikke gjør det eller om han bare er hyggelig, så er ett håp i hjerte bedre enn uvisshet og stillhet. Det mannen gjør noe med sjelen min, han har grodd fast. Blir usikker på hvordan jeg skal tolke og svare ham. Men jeg gjør som han, er hyggelig og spør om hvordan han har det. Uansett utfall, så håper jeg at det går bra med han. <3 -Milla Anonymous poster hash: 0315f...733
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #10 Skrevet 16. juli 2013 Takker for snarlig svar! Vel kanskje det var bare det jeg trengte å høre, at han kanskje kommer tilbake. Uansett om han ikke gjør det eller om han bare er hyggelig, så er ett håp i hjerte bedre enn uvisshet og stillhet. Det mannen gjør noe med sjelen min, han har grodd fast. Blir usikker på hvordan jeg skal tolke og svare ham. Men jeg gjør som han, er hyggelig og spør om hvordan han har det. Uansett utfall, så håper jeg at det går bra med han. <3 -Milla Anonymous poster hash: 0315f...733 Ja, håpet kan du definitivt ha, det er det all grunn til. Jeg kan ikke spå hvordan det ender, men det er i hvert fall kun et godt tegn at han tar kontakt slik. Du lyder i hvert fall som en svært sjarmerende og søt jente, så vi får satse på at fyren tar til fornuft Anonymous poster hash: f89e2...7a4 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #11 Skrevet 16. juli 2013 Hihi, takk for den! Ja heldigvis kan tro flytte fjell, så litt håping og god karma strekker langt:) -Milla Anonymous poster hash: 0315f...733
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #12 Skrevet 16. juli 2013 Bare pass på at du ikke hopper på med en gang han tar kontakt. Vær skeptisk. Anonymous poster hash: e7357...dd2 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #13 Skrevet 16. juli 2013 will do! Anonymous poster hash: 0315f...733
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #14 Skrevet 16. juli 2013 Kan være lurt å være skeptisk ja. Generelt altså, til de fleste mennesker. Men så, hva når en slipper noen inn? Å stå å blottlegge seg og følelsene sine på den måten for en annen sjel kan være skremmende. Som å bare kle av seg alle klærene og stå helt naken foran vedkommende nesten. Det bør vel sies og at nakenhet generelt ikke nødvendigvis trenger å være negativt, men det er jo noe med den aller første gangen klærene kommer av. Og om han er interessert, og vil komme tilbake, eller bare vil bare være hyggelig er det jo vanskelig for noen av oss å svare på. Det må du jo nesten ta opp med ham kanskje. Og du virket som en veldig koselig jente, så man får jo håp for at det skal ordne seg for dine vegne da. Håper det går bra ! Anonymous poster hash: b8f1e...b82
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #15 Skrevet 16. juli 2013 Ja det er vanskelig å la noen slippe til og ihvertfall noen ny. Brent barn skyr ilden, av gode grunner. Men det finnes de mennene, uansett hvordan de behandler damene sine, som man ikke klarer å gi slipp på. Sjelen min hvisker hannes navn i søvne og jeg savner sterke armer som holder meg trygt. Enklest hadde vært å gå videre, finne en ny mann. Men hvor urettferdig er det ikke for den nye mannen når man enda ikke klarer å gi slipp på den gamle? Åh, det hadde vært fint om menn kom med bruksansvisning og tiltaksplan ved eventuelle problemer. Sende han til reparasjon og få en blid mann hjem-. Vel just wishfull thinking I guess.. Jeg håper nå han savner meg og at han tenker på oss. Takk for oppmuntrende ord!! Milla Anonymous poster hash: 0315f...733 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #16 Skrevet 16. juli 2013 Et brent barn kan sky ilden ja. Ofte er det jo veldig gode grunner til det og, men man har jo dem som leker med flammen likevel, uten å få vondt. Og man har dem kvinnene og altså, uansett hva en selv sier og gjør, forestiller seg og tenker, så kommer en bare alltid tilbake til den samme følelsen. Og er det noe spesielt, gjerne noe utenom det vanlige, denne kontakten med denne kvinnen, er det vanskelig å ikke konstant kjenne et lite savn uansett. En så relativt stor del av seg selv, sin bedrehalvdel, mangler og er borte jo. Og det virker ikke som om man får velge heller om hvem en får slike følelser for og ikke noen ganger. Sjelen ønsker det den ønsker uansett. Jeg tror også forøvrig det er høyst ønskelig blant de fleste med bruksanvisning og tiltaksplan for kvinner og du. Men wishful thinking er ikke heller nødvendigvis så negativt da. En må jo begynne ett sted. Håper han tenker og savner deg og tenker litt på dere to jeg og. Hadde jo vært kos med enda en solskinnshistorie. Anonymous poster hash: b8f1e...b82 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #17 Skrevet 17. juli 2013 Sukk! Jeg får sende noen gode tanker både til han og til deg for slike velskrevne ord. Tiden får vise hva fremtiden bringer, fjorårets snø for jeg ikke vaska bort likevell. Anonymous poster hash: 0315f...733
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #18 Skrevet 17. juli 2013 Vel. Mine velskrevne ord er både inspirert og smittet av dine velskrevne ord, så selv takk. Tiden vil nok gi svar på det meste av spørsmål en sitter på, så det er vel bare å lene seg tilbake og vente i spenning. Og det er jo ikke alt en bestandig bør vaske bort heller i grunn. Og noen ganger kan det jo selv forebygge, som med et lignende immunforsvar. Noen ganger fordamper snøen av seg selv og da, av en glovarm og hjertelig kontakt. Anonymous poster hash: b8f1e...b82 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #19 Skrevet 21. juli 2013 Hei! Muligens jeg har drette i draget, dro til ham og sov over her en natt og stemningen var litt rar. Vi snakket nesten ingenting. kun sex, og det var ingen tilbakemelding/snakking å få fra han. Første gang vi ikke har hatt gnist mellom oss. Ehhh? what now? er løpet kjørt? -Milla Anonymous poster hash: 0315f...733
Tibbie Skrevet 21. juli 2013 #20 Skrevet 21. juli 2013 Jeg syns det virker slik, ja Så om du ikke vil rote deg sammen med han igjen, vær forsiktig med signalene du sender tilbake! Kanskje du skulle spørre kvinner i stedet? Vi menn er ikke så flinke til å lese tanker. Men jeg tror han har et vagt håp, ja. Hvis han var over og forbi deg ville han ikke tatt kontakt igjen. Anonymous poster hash: c40c2...6b7 Haha, jeg elsker denne setningen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå