Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg fortalte på jobben at jeg var gravid, og en på jobben sa det til sin sønn, og han sa det til vår felles kammerat? er det okei? vil ALDRI tilbake på jobben igjen, syns dette var veldig dårliggjort:(

Anonymous poster hash: 0a1e8...8d5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du fortalte det til kollegaer fordi du "måtte" (feks om du ofte var vekke pga. kvalme osv) så synes jeg det er dårlig gjort. Hvis du fortalte det fordi du var glad og synes tiden var inne, så synes jeg det var helt ok. Men samtidig så går jeg utifra at dere har taushetsplikt, kanskje? Og da er det jo ikke ok at han går og forteller det videre...

Gratulerer forresten! :)

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du sa det var en hemlighet skjønner jeg ikke hva problemet er. Graviditet er jo noe som brer seg som ild i tørt gress.

Anonymous poster hash: 08eb5...df5
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Umulig å ta stilling til med såpass lite informasjon.

Hvis du ikke ga beskjed til de du jobber med om at dette var en hemmelighet inntil videre, fordi du helst ville fortelle det selv, høres det helt greit ut. Det er jo en veldig naturlig ting å fortelle. Om du imidlertid sa at de skulle holde tett fordi du selv ville fortelle gladnyhetene, derimot, er det dårlig gjort.

Anonymous poster hash: f3a74...9fa

• Liker 3
Gjest vilma2000
Skrevet

Sa du til dine kollegaer at det var hemmelig? Uansett så er det en ting å tenke på at ALLE du forteller en hemmelighet til vil HVERTFALL fortelle hemmeligheten videre til minst 1 person. Mennesker klarer bare ikke å holde på hemmeligheter - det er rett og slett noe man dessverre bare må regne med.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tenkt og si det til en person pga, det er tung jobb, men hun pressa meg til et hjørne hvor jeg måtte si det til alle, og alle som var der, var enig om at jeg burde holde det for meg selv siden jeg var så tidlig på vei.

nå vet så og si alle vennene mine det. og det var ikke bare hyggelige kommentarer jeg fikk av dem

AnonymBruker
Skrevet

Sa du til dine kollegaer at det var hemmelig? Uansett så er det en ting å tenke på at ALLE du forteller en hemmelighet til vil HVERTFALL fortelle hemmeligheten videre til minst 1 person. Mennesker klarer bare ikke å holde på hemmeligheter - det er rett og slett noe man dessverre bare må regne med.

ja det var en hemmlighet . og greit om dem snakker om det på jobben, og om hun sier det til morra si , men at hun sier det med navn til sønnen, som hun VEIT jeg har felles venner med

Gjest vilma2000
Skrevet

ja det var en hemmlighet . og greit om dem snakker om det på jobben, og om hun sier det til morra si , men at hun sier det med navn til sønnen, som hun VEIT jeg har felles venner med

Ja det var jo kjipt gjort det da. Men du overdriver jo disse følelsene litt da. I hovedinnlegget sier du at du aldri vil tilbake på jobb og det er jo å ta litt av. Du kan sende en sms til hun som fortalte det videre og si at det var trist at hun ikke holdt på hemmeligheten, at du er tidlig på vei og var ikke planen din at vennene dine skulle få vite om graviditeten nå. Så sier hun sikkert unnskyld også er du ferdig med det. Lykke til da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det var jo kjipt gjort det da. Men du overdriver jo disse følelsene litt da. I hovedinnlegget sier du at du aldri vil tilbake på jobb og det er jo å ta litt av. Du kan sende en sms til hun som fortalte det videre og si at det var trist at hun ikke holdt på hemmeligheten, at du er tidlig på vei og var ikke planen din at vennene dine skulle få vite om graviditeten nå. Så sier hun sikkert unnskyld også er du ferdig med det. Lykke til da

Aldri likt jobben, dette var bare dråpen som fikk det til og renne over. fikk ganske stygge meldinger av vennene mine.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri likt jobben, dette var bare dråpen som fikk det til og renne over. fikk ganske stygge meldinger av vennene mine.

Hvorfor får du stygge meldinger av vennene dine??

Anonymous poster hash: 1c3a7...b39

Gjest Magdalene
Skrevet

Men da er det vel vennene dine det er noe feil med, ikke bare kollegaen din.

Skrevet

Hvis du fikk masse stygge meldinger av vennene dine fordi du er gravid er ikke de dine venner!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...