Aelwyn Skrevet 17. april 2004 #1 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg og gutta var ute på trilletur i går og gikk da innom en gammel husmannsplass her i Sandefjord som jeg ble tipset om tidligere til festen... Da vi gikk inn porten og jeg så den flotte hagen innenfor med epletrærne stående lett spredt og husene rundt, visste jeg det, der vil ihvertfall jeg vies og holde festen! Skal dra med meg sambo etterhvert når tiden nærmer seg og vise han stedet, håper han synes det samme. Har vært i kontakt med Human Etisk forbund og de har sagt seg villig til og vie oss der vi ønsker når de får i gang det systemet ang vielser. Just in case, så blir jeg og sjekke litt rundt ang sånn telt til og ha vielsen under hvis været skulle bli dårlig. Åååhhh som jeg gleder meg nå! Vi kan vies, holde festen OG ta pene ute bilder på samme sted! Kan ta med meg dig cam en dag når det er fint vær og ta bilder om noen er nysgjerrige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. april 2004 #2 Del Skrevet 17. april 2004 Hoertes idyllisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. april 2004 #3 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg vil gjerne se bildene av drømmestedet, når de er tatt. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå