Shelly Skrevet 8. juni 2002 #1 Del Skrevet 8. juni 2002 Jeg sitter her i under et tre. I skyggen! Puh, så varmt det er her.. Mmmmm, det var godt med litt pærebrus! Sitter her og filofiserer: Hvorfor er ikke de kjekke sykkelpolitiene fra Pacific Blue fantasimedlem i englemenigheten? Siden det er sommer og pasific Blue-tid er det vel på tide at de kan bli fantasi-medlemmer, eller hva? Alle har vel kjenskap til dem? Glemt hva P.blue er? http://www.pacificblue.com 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bratt Pitt Skrevet 8. juni 2002 #2 Del Skrevet 8. juni 2002 Så ryktet was true... I don't understand noen ting som helzt.... Er jeg ikke good enough for dere engler? Må dere ha flere fantasy members as well? I have to innrømme at jeg ble a bit disappointed when I heard denne tragiske nyhet... Jeg skal også overbringe dette to my good friend Bruxe Willix who I also think will be very skuffet.... But you guys.... You are unnskyldt.... I believe this was sagt i et øyeblikk neddopet av ekno, pærebrus and maybe the voldsomme varmebølge also has a finger med i zpillet? Zo keep up the good engle-arbeid. I'll be back... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå